Citat:
Ursprungligen postat av
Firesnake
Ja hjärtskärande nog sannolikt utan så stor släkt på nära håll också. Men mamman ser ung ut på cykelbilden, kanske kan hon så småningom skaffa nya barn och därmed få något att leva vidare för.
Tänker även på T!ntins mamma som förlorade båda sina barn (varav ett på samma brutala sätt som i detta fall) och inte är så ung.
På något sätt klarar förhoppningsvis även denna stackars mamma att leva vidare. Hon kommer ju från ett land med starkt kristen kultur, kanske kan hon hitta styrka och stöd i tron och nån församling.
Förlåt, jag brukar sällan märka ord men det låter så mycket bättre om man säger ”fler barn”, ;-) Jag önskar att mamman, som många andra som förlorat sina barn så småningom lever ett fint liv som hennes barn hade önskat. Att hon lever vidare för sin egen och deras skull.
Det här kommer låta otroligt fel i mångas öron. Det förstår jag. Beroende på vad som hänt så kanske hon inte vill lämna sin (förmodligen svårt sjuka) make. Det är skillnad ifall någon med berott mod mördar..hoppas ni förstår vad jag menar.
Har han gjort det här under en svår psykos och inte vetat vad han gjort så har ju även han förlorat det käraste han hade. Det är därför man inte straffar såna personer. De som inte kan ansvara för det dom gjort.