2024-05-07, 17:30
Medlem
LM-Bleus avatar
Hej, ja som rubriken lyder: Hur får man jobb på en trollfabrik?
Mod får gärna flytta till lämplig del av forumet. Ser det som att man får betalt för att använda sin yttrandefrihet om man jobbar på trollfabrik, därav placerade jag tråden här.

Jag har tänkt på detta sen en lång tid tillbaka och även letat men inte hittat en enda trollfabrik att jobba på?? Jag har verkligen letat! Gått igenom telegram-grupper och översatt ryska VK-sidor men ändå inte hittat något.

Efter avslöjanden om SD's trollfabrik måste det väl ändå finnas något lokalare inom Sverige's gränser?
Skulle älska att spamma konton på sajter och bara sprida propaganda, speciellt om jag får betalt för det!

För er som svarar med moralbögeri och om detta är okej eller inte:
Jag bryr mig inte ett skit om folk är rasister, kommunister, fascister vad fan som helst, bara jag kan få betalt för att omvandla dem till något av det. Sist men inte minst, jag bryr mig inte om er heller, jag känner inte er.
Citera
2024-05-07, 18:20
Medlem
Dom är väl anställda av armén eller annan myndighet i Ryssland. Ska typ ha något i Brigads storlek.
Citera
2024-05-07, 18:52
Medlem
LM-Bleus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulskottkarra
Dom är väl anställda av armén eller annan myndighet i Ryssland. Ska typ ha något i Brigads storlek.
Så i såna fall måste jag gå med i armen? Finns det då inte en chans att vi i svenska militären har en hemlig trollfabrik som gör samma sak mot Ryssland?

Fattar förövrigt inte varför jag inte får några vettiga svar? Ni läser ju garanterat tråden så varför svarar ni (trollfabriksarbetare) inte? Jag tror inte ni vågar, ni ser på sättet jag skriver att jag hade utklassat er och är rädda att ni ska bli utbytta.
Citera
2024-05-07, 19:13
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LM-Bleu
Sämsta tipset jag kunde få, de ska klappa igen korvmojen har jag hört.

Kul troll, är du säker på att du inte jobbade där på fabriken?

Det gör jag gärna, vet du någon trollfabrik jag kan söka jobb hos där? Jag lär mig gärna språket, har inga problem med att riva det svenska passet om medborgarskapet kräver det.

Skulle man då kunna kalla dig för ett hjältetroll? Eftersom du jobbar gratis med detta? Typ som spindelmannen, inte fan får han betalt! HEJA ONANIKREM!!!
Tror knappast att ryssarna är så intresserade av att betala svenska troll eftersom det redan finns så många gratisarbetande i det här landet, bla här på flashback.
Dessutom finns ju de nyttiga idioterna i C, MP, S och V.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2024-05-07 kl. 19:16.
Citera
2024-05-07, 19:55
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Hej, ja som rubriken lyder: Hur får man jobb på en trollfabrik?
Mod får gärna flytta till lämplig del av forumet. Ser det som att man får betalt för att använda sin yttrandefrihet om man jobbar på trollfabrik, därav placerade jag tråden här.

Jag har tänkt på detta sen en lång tid tillbaka och även letat men inte hittat en enda trollfabrik att jobba på?? Jag har verkligen letat! Gått igenom telegram-grupper och översatt ryska VK-sidor men ändå inte hittat något.

Efter avslöjanden om SD's trollfabrik måste det väl ändå finnas något lokalare inom Sverige's gränser?
Skulle älska att spamma konton på sajter och bara sprida propaganda, speciellt om jag får betalt för det!

För er som svarar med moralbögeri och om detta är okej eller inte:
Jag bryr mig inte ett skit om folk är rasister, kommunister, fascister vad fan som helst, bara jag kan få betalt för att omvandla dem till något av det. Sist men inte minst, jag bryr mig inte om er heller, jag känner inte er.
Gå med i SSU. Visa framfötterna på Twitter och andra sociala medier.
Citera
2024-05-07, 20:58
Avstängd
Niggerss avatar
Gå med i SSU, så kommer TS får jobb på trollfabriken på Sveavägen 68. Joseph Goebbels
skulle älskat trollfabriken på Sveavägen 68.

När SinnesSlö Ungom är i aktion, då kommer massor med nonsen ur käften på hjärndöda socialgrupp 3 barn , inte bara när dom spöar dörrvakter eller åker taxi flera 100 mil.
Citera
2024-05-07, 21:15
Moderator
impieteers avatar
Censur och yttrandefrihet --> Arbetsliv och arbetsmarknad
/Moderator
Citera
2024-05-07, 21:23
Medlem
SSU är nog Sveriges största trollfabrik. Där brukar framtida partiledare i S bli utbildade.
Citera
2024-05-07, 21:38
Medlem
xitunos avatar
Engagera dig i något politiskt ungdomsförbund. Det är mycket ideellt arbete i början för att visa vad du kan. Därefter kan du bli rekryterad och få betalt för det. Men betalningen är inget du blir rik på. Det räcker typ till att få tak över huvudet och billig mat. Ibland består betalningen av donerad mat.
Citera
2024-05-07, 22:56
Medlem
LM-Bleus avatar
Mycket SSU som slängs hit och dit men finns det nån som vet något på riktigt?
Citera
2024-09-19, 14:24
Medlem
Citat:
Mycket SSU som slängs hit och dit men finns det nån som vet något på riktigt?

Hej, jag söker också efter personer inom denna branschen, har du lyckats få någon mer info? Tacksam för svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in