2024-05-08, 10:00
Medlem
theUFOsummoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Så skulle det kunna vara. Hörde nåt liknande på Joe Rogan podcast.

1. Är det därifrån du hämtat denna teorin?
2. Vad tror du om huruvida det faktiskt är utomjordingar eller
3. nån slags interdimentionell varelse?

Tack för dina frågor, de första i den här tråden.

1. Jag är experiencer - Been there done that! Jag behöver inte kopiera andras "teorier" då jag sett det, upplevt det och har god kännedom som "insider".

Jag är dock inte här för att bevisa något för någon. Mitt uppdrag är att hjälpa de "på gränsen till uppvaknandet". De som inte har den mentala förståelsen är chanslösa att förstå och köper gärna debunkers luddiga bortförklaringar.

2. Jag ger dig den korta versionen av det jag vet.

Draco och Alpha Reptilians styr denna värld. De använder grey aliens för att manipulera människan genom utbyte av teknik som för människan är science fiction. I gengäld får Grey Aliens tillgång till mänskligt DNA via Hybridiseringsprogrammet. Detta startade med Roswell 1947 och för att behålla täckmanteln att "vi är ensamma i Universum" skapades Majestic 12 och CIA.

Man kan säga att Reptilerna använde Roswell som en väg in att infiltrera mänskligheten genom att skapa Deep State, även om Deep State indirekt funnits ända sedan etableringen av Vatikanen och troligen i mindre former före dess.

Galaktiska Federationen - De som övervakar båda sidorna - tillät Roswell för att visa mänskligheten farorna med kärnvapen och kärnenergi som vi inte kan kontrollera. Hiroshima och Nagasaki tilläts för att lära människan de horribla effekterna.

Problemet för Grey Aliens är att deras DNA har blivit så förstört att de mer eller mindre är att klassas som biologiska androider. De kan inte fortplanta sig utan måste klona sig själva för att överleva.

En del av denna kloningsteknik har CIA tillgång till som använder det framgångsrikt för att kontrollera narrativet om krig och faror på jorden och det ständiga behovet av olja. Jag skriver mer om detta i denna tråd:

https://www.flashback.org/t3599629

CIA har fått teknik och kunskap som helt skulle frigöra mänskligheten från alla energibehov, detta skulle dock i dagens situation helt implodera världens ekonomiska struktur.

3. Interdimensionella varelser existerar i större utsträckning än den materiella världen. Detta är ett koncept som få människor förstår eftersom "spöken, andar och själar" är synonymt med new age och påhittade mardrömmar. Detta är ännu en CIA-kontrollerad psyop i samhället för att vi inte ska förstå att DÖDEN är ett påhitt.

Jorden är en mycket komplex struktur skapad och kontrollerad av makter från många håll på många nivåer. I slutändan är livet för människan ett moraliskt test. Att leva livet och dela med sig av kärlek och hjälpa andra människor i varje ögonblick man kan även i totalt mörker.
Senast redigerad av theUFOsummoner 2024-05-08 kl. 10:04.
Citera
2024-05-08, 10:29
Medlem
theUFOsummoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
1. Jag kommer att tro på vem som helst som kan ge riktiga bevis.
2. Många har sagt det här tidigare men idag så har varenda kotte en mobiltelefon som är utrustade med en kamera som är så pass bra att den kan zooma in ett löv på ett träd från 10 meters håll.
3. Att bilderna backas upp av nån människa med inflytande t ex en borgmästare, polis eller en ex-militär gör faktiskt inte dessa sk bevis får bättre kvalité.
4. Däremot så finns det otaliga berättelser om människor som träffat Aliens, som blivit bortförda av Aliens, Som blivit förföljda av Aliens. Bla bla bla. Trots detta finns det inga bevis.. Alltså riktiga bevis.. Förutom muntliga då. Är det inte konstigt?
5. Det är lika med dom där dårarna som springer omkring i skogen och letar efter bigfoot.
6. Om det fanns utomjordingar på jorden så borde någon av de miljarder människor som har en mobil lyckats fånga den på bild för att en timme lägga ut den på youtube. Hur lätt som helst.
7. Det finns inga utomjordingar.
8. Det finns inga jättar
9. Det finns inga spöken.

Tack för dina synpunkter, viktiga och förståeliga. Vet inte om du bryr dig, men jag tar mig tid att kommentera dem. Du får ta det som du vill.

1. Ingen kan ge dig bevis. Du tror på förintelsen, inte för att någon har något vetenskapligt bevis, utan för att det låter rimligt. (Sedan att förintelsen inte riktigt är som historien berättar, är en helt annan tråd!)

Få människor har några vetenskapliga bevis för att sin partner är otrogen. Men när tecknen hopar sig blir det mer än tillfälligheter, bortförklaringar och undanflykter. Den nya parfymen, det hemliga telefonsamtalet, de raffiga underkläderna, den konstiga hotellräkningen bidrar alla till att stärka bilden av att din partner har "hanky panky" utan ditt deltagande.

Bevisunderlaget för existensen av utomjordingar är långt tillräckligt för intelligent deduktion. Förnekare lever på att linda in sig i nya och kreativa bortförklaringar istället för att se det rationellt. Och det är förståeligt. Men att säga att det saknas bevis är att leva i blindo.

2. Bilder och film reduceras i kvalité av utomjordingar därför att bevis inte ska forceras, utan sakta förstås inombords. Människan är här för att vakna upp SJÄLV. Inte få direkt hjälp utifrån intravenöst!

3. Bilder och film är egentligen helt oväsentligt och underordnat ögonvittnen och sensordata.
Tänk dig att du ser en F1-bil flyga förbi på målrakan - Vem litar du på, Ögonvittnet, Filmen eller den som sitter med fartradarn?

Trots att en fartradar är fullt tillräcklig för att fälla dig för fortkörning PÅ PLATS, får skeptiker för sig att SPY-6 operatörer är idioter.

4. Jag är en av dem! Har jag något intresse av att bevisa det för dig? Nej, glöm det.

5. Bigfoot existerar. De är interdimensionella och kan göra sig osynlig på ett blink. De syns när de vill för att väcka vårt intresse.

6. Här en intervju med en riktig grey alien i site S4, Area 51 från början av 90-talet:

https://youtu.be/TvamS6X5l2I?si=CKCqNuBcSAWBhJFA&t=1947

Intervjun startar runt 32:27. Kommer du att tro på det? Nej. Är den äkta? Ja. (Personen som smugglade ut den från området heter Joseph Yeager, Department of State och han är en av personerna som är på David Grusch lista av insiders presenterade för Inspector General.)

7. Biljoner och åter Biljoner

8. Antal okänt, men troligen miljarder och åter miljarder

9. Triljoner och åter triljoner. Antal bortom ditt förstånd.

Tack återigen för dina funderingar.
Citera
2024-05-08, 11:17
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theUFOsummoner
Tack för dina synpunkter, viktiga och förståeliga. Vet inte om du bryr dig, men jag tar mig tid att kommentera dem. Du får ta det som du vill.

1. Ingen kan ge dig bevis. Du tror på förintelsen, inte för att någon har något vetenskapligt bevis, utan för att det låter rimligt. (Sedan att förintelsen inte riktigt är som historien berättar, är en helt annan tråd!)

Få människor har några vetenskapliga bevis för att sin partner är otrogen. Men när tecknen hopar sig blir det mer än tillfälligheter, bortförklaringar och undanflykter. Den nya parfymen, det hemliga telefonsamtalet, de raffiga underkläderna, den konstiga hotellräkningen bidrar alla till att stärka bilden av att din partner har "hanky panky" utan ditt deltagande.

Bevisunderlaget för existensen av utomjordingar är långt tillräckligt för intelligent deduktion. Förnekare lever på att linda in sig i nya och kreativa bortförklaringar istället för att se det rationellt. Och det är förståeligt. Men att säga att det saknas bevis är att leva i blindo.

2. Bilder och film reduceras i kvalité av utomjordingar därför att bevis inte ska forceras, utan sakta förstås inombords. Människan är här för att vakna upp SJÄLV. Inte få direkt hjälp utifrån intravenöst!

3. Bilder och film är egentligen helt oväsentligt och underordnat ögonvittnen och sensordata.
Tänk dig att du ser en F1-bil flyga förbi på målrakan - Vem litar du på, Ögonvittnet, Filmen eller den som sitter med fartradarn?

Trots att en fartradar är fullt tillräcklig för att fälla dig för fortkörning PÅ PLATS, får skeptiker för sig att SPY-6 operatörer är idioter.

4. Jag är en av dem! Har jag något intresse av att bevisa det för dig? Nej, glöm det.

5. Bigfoot existerar. De är interdimensionella och kan göra sig osynlig på ett blink. De syns när de vill för att väcka vårt intresse.

6. Här en intervju med en riktig grey alien i site S4, Area 51 från början av 90-talet:

https://youtu.be/TvamS6X5l2I?si=CKCqNuBcSAWBhJFA&t=1947

Intervjun startar runt 32:27. Kommer du att tro på det? Nej. Är den äkta? Ja. (Personen som smugglade ut den från området heter Joseph Yeager, Department of State och han är en av personerna som är på David Grusch lista av insiders presenterade för Inspector General.)

7. Biljoner och åter Biljoner

8. Antal okänt, men troligen miljarder och åter miljarder

9. Triljoner och åter triljoner. Antal bortom ditt förstånd.

Tack återigen för dina funderingar.

ha ha ha!!

Tack för länken. Skummade genom och kollade inte på hela men det är precis det där jag pratar om.
människor som intervjuas med dolda ansikten i skugga på nån suspekt plats. Röster som är dovt blurrade så det inte går att höra vad dom säger, men det låter coolt. Bilder på ufo. Självklart så dåliga och oskarpa så det lika gärna kunde varit nåt man slängt upp från porslin servisen.
Nån gummidocka i ett rum inspelad av en kamera så dålig så den inte ens kan spela in vettiga ljus och kontraster.

- Hörru Svenne. Vi tar och intervjuar en utomjordingen en sväng. Tar du och springer och hämtar den där trasiga kameran som vi skulle kasta bort när vi snackar med den där saken?

Inget nytt under solen här alltså. Dom här "bevisen" är löjeväckande.

Kom igen nu. När får vi se när ett ufo landar i central park filmat av 150 st oberoende människor i olika vinklar istället för sånt där skräp? Va fan liksom!

Du har naturligtvis rätt att tro på vad som är sanning för dig men den stora massan som jag själv tillhör har nog fortsatt rätt att vara kritisk och kräva bättre bevis än den där trötta skåpmaten.
Det funkar liksom inte längre att köra samma sak om och om igen i den här åldern när man kan nå ut till vem som helst på hela jorden direkt.

Sen blir jag lite brydd på ditt svar på punkt 1.
Hoppas du inte förnekar förintelsen? Vilka mer bevis behöver du liksom?

Så Bigfoot kan bli osynliga när som helst liksom? Dom visar sig i nåt träd och "poff" så försvinner dom i tomma intet som om dom aldrig var där? Bara det stora fotavtrycket i leran kvar.

Vad innebär det förresten att vara "interdimensionell"?
Lever man i en andra världar då och liksom väljer vart man vill vara?
Har man byggt kojor/hus som man bor i och hälsar på här ibland för att skrämma en skogshuggare då och då? Frågorna är många.

Gällande spöken så känner jag många som säger att dom ser spöken. Min egen mor är en av dom som inte vill gå ned i min källare för att det enligt henne spökar där.
Vidare har hon sett tomtar/vättar. Det knackar i deras hus osv.
Konstigt nog knackar det aldrig när jag hälsar på och jag har aldrig sett eller hört nåt spöke i min källare. Min mot säger att hon t om vet vem det är.

ja ja.. Så många frågor och så lite bevis.Spökar det inte i era huvuden i stället?
Senast redigerad av K-Glitchen 2024-05-08 kl. 11:25.
Citera
2024-05-08, 11:59
Medlem
theUFOsummoners avatar
Citat:
1. ha ha ha!!
2. Tack för länken. Skummade genom och kollade inte på hela men det är precis det där jag pratar om. människor som intervjuas med dolda ansikten i skugga på nån suspekt plats.
3. Röster som är dovt blurrade så det inte går att höra vad dom säger
4. Nån gummidocka i ett rum inspelad av en kamera så dålig så den inte ens kan spela in vettiga ljus och kontraster.
5. Hörru Svenne. Vi tar och intervjuar en utomjordingen en sväng. Tar du och springer och hämtar den där trasiga kameran som vi skulle kasta bort när vi snackar med den där saken?
6. Inget nytt under solen här alltså. Dom här "bevisen" är löjeväckande.
7. När får vi se när ett ufo landar i central park filmat av 150 st oberoende människor i olika vinklar istället för sånt där skräp? Va fan liksom!
8. Du har naturligtvis rätt att tro på vad som är sanning för dig men den stora massan som jag själv tillhör har nog fortsatt rätt att vara kritisk och kräva bättre bevis än den där trötta skåpmaten.
Det funkar liksom inte längre att köra samma sak om och om igen i den här åldern när man kan nå ut till vem som helst på hela jorden direkt.
9. Hoppas du inte förnekar förintelsen? Vilka mer bevis behöver du liksom?
10. Så Bigfoot kan bli osynliga när som helst liksom? Dom visar sig i nåt träd och "poff" så försvinner dom i tomma intet som om dom aldrig var där? Bara det stora fotavtrycket i leran kvar.
11. Vad innebär det förresten att vara "interdimensionell"? Lever man i en andra världar då och liksom väljer vart man vill vara? Har man byggt kojor/hus som man bor i och hälsar på här ibland för att skrämma en skogshuggare då och då? Frågorna är många.
12. Gällande spöken så känner jag många som säger att dom ser spöken. Min egen mor är en av dom som inte vill gå ned i min källare för att det enligt henne spökar där.
Vidare har hon sett tomtar/vättar. Det knackar i deras hus osv.
13. Konstigt nog knackar det aldrig när jag hälsar på och jag har aldrig sett eller hört nåt spöke i min källare. Min mot säger att hon t om vet vem det är.

1. Bra att du fick dig ett skratt! Man ska skratta mycket och länge. Det förlänger verkligen livet och ökar livsglädjen.

2. Kul att du "skummar igenom" en film, som är revolutionerande i sig. Människor ser verkligen inte vad som är rakt framför dem. Du kommer att inse det en dag.

3. Inga röster i intervjun av the grey, ett soundtrack som spelas. Ljudspåret togs bort av den som spred filmen, för att inte läcka ev kännedom om personerna i rummet.

4. En alien i ett rum är en "gummidocka" därför att du inte kan relatera. Du har inget bevis för din gummidocka-teori, mer än sekundära antaganden.

Intervjun sker i en särskilt byggd mörklagd box/rum för att öka komforten för the grey alien. Det finns många personer i rummet. Den gröna "blippern" hjälper telepaten att kommunicera.

När människor söker bevis som film och video vet de egentligen inte vad de frågar efter. Skulle samma film göras i HD skulle ni bli ännu mer skeptiska.

5. Intervjun gjordes på 16mm film och transfererades till VHS. Har du sett en VHS någon gång, vet du kvaliten på film i början av 90-talet under optimala förhållanden?

6. Du förkastar bevisen för att du har ett inre motstånd. Jag förstår denna inställning därför att jag möts av den varje dag.

7. Detta sker när vi endera försöker spränga upp oss själva eller om de bestämmer sig att det är dags. Jag tror att vi närmar oss denna tidpunkt med stormsteg.

När detta sker kommer skeptikern få sin livs resa. När draperiet över världen är bortdragen och alla kan se, kommer chocken. Vissa dör av stressen. Andra kommer att leva som zombier, eftersom de inte kan förstå hur de blivit så duperade.

Men tanken är att varje individ ska vakna upp självmant FÖRE disclosure. Jag är den där personen på gymmet som hjälper dig 2% när du ska sätta nytt PR i bänk. 98% är dock ditt jobb. Om du förstår liknelsen

8. Bevis ska inte komma EXTERNT utan INTERNT. Jag vet inte hur många gånger jag måste säga det. Vill du ha svaret på alla provfrågor, eller vill du LÄRA dig FÖRST?
9. Historien är inte vad du tror. Men det finns redan en tråd om det.

10. Ja.

Vi människor kan se och höra och uppleva världen i extremt litet fält. Kan du se UV ljus? Nej. Kan du se radiovågar? Nej. Kan du se värmespår? Nej. Kan du se mikrovågar? Nej. Kan du höra frekvenser bortom 20kHz? Nej.

Likt en snurrande propeller som börjar "försvinna" i hög hastighet, finns det existens bortom frekvenser vi kan uppfatta.

11. Interdimensionella entiteter kan förflytta och kontrollera flera "dimensioner". Det är som någon som aldrig varit under vattnet, säga "han försvann i vattnet". Men vi vet ju att vatten bara är ett annat "medium". Vi människor har ingen aning om vad som egentligen existerar.

12. Spöken är själar som är kvar i det astrala planet. Människor som helt enkelt dog, men skippade vägen till himlen för att de tycker det är kul att upptäcka världen från en annan synvinkel. Vi upplever ljud och rörelser som vi inte har kännedom om som "farliga" men det är bara deras sätt att säga "hej". Givetvis vet de att vi blir rädda, men de är helt oförmögna att skada någon även om de ville.

13. Andra dimensioner lever i andra frekvenser, vanligtvis alldeles för höga för vanliga människor att förstå.

Men många människor som mediterar och välkomnar dessa entiteter kan både se och uppleva dem. Man måste helt enkelt vara spirituell för att kunna interagera. Det är inte för alla och det är lika bra det!
Citera
2024-05-08, 12:11
Medlem
theUFOsummoners avatar
Citat:
När får vi se när ett ufo landar i central park filmat av 150 st oberoende människor i olika vinklar istället för sånt där skräp? Va fan liksom!

På tal om "bevis".

Här en helt ny bildsekvens av ett flygande tefat i Italien i Söndags, tagen av en fotograf med en Samsung S22 Ultra:

https://www.youtube.com/watch?v=Gt-QJq-s8lU

Men lugn! Det är bara en partyballong, fiskmås eller experimentplan från Uganda. Ingen vet!

Sedan att det ser ut som ett flygande tefat som ser ut att vara minst lika stor som en bil, det struntar vi fullständigt i.
Citera
2024-05-08, 12:56
Medlem
Det vore roligt att själv få se ett UFO någon gång. Men nuförtiden är det dock väldigt vanskligt att tro på ett enstaka foto av ett UFO på grund av datortekniken och dess enorma möjligheter till bildmanipulation. Och nu när AI kommer på bred front så kan man inte annat än avfärda varenda bild på UFO:n.
Citera
2024-05-08, 13:25
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
När detta sker kommer skeptikern få sin livs resa. När draperiet över världen är bortdragen och alla kan se, kommer chocken. Vissa dör av stressen. Andra kommer att leva som zombier, eftersom de inte kan förstå hur de blivit så duperade.

Precis sådär resonerar alla sekter och religiösa fanatiker. När gud kommer då jäklar kommer syndafloden och ni andra må brinna i helvetet! Jag tycker det är både sorgligt och skrämmande på samma gång.

Jo jag uppväxt med vhs och tjock-tv som tog 7 minuter innan den var tillräckligt varm och gav bild så jag vet exakt kvalitén på 80-talet, men, på den tiden minns jag att jag hyrde en videokamera över en helg då en kompis fyllde år. alltså en stor vhs-kamera på säkert 7-8 kilo med som man var tvungen att ha på axeln för att filma med. Vi var ute och filmade när vi körde moped och sprang omkring. Jämfört med kvalitén på det du länkade så är det som dagens 4k-ultra eller vad det heter.

Kollade faktiskt på den för några år sedan då vi röjde i källaren och hittade gamla vhs och min gamla video ( med LP (long-play) så jag har det i ganska färskt minne.

Så för att summera.

Du är i din fulla rätt att tycka precis vad du vill. Vi lever i ett fritt samhälle. Så länge du inte med våld och hot försöker tvinga människor att tro och tycka vad dom vill (Islam) så är det ingen som bryr sig och det är lite småkul ändå tycker jag att det finns dom på allvar som tror på gröna små män och bigfoot!!

allt gott!!
Citera
2024-05-08, 15:24
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
På tal om "bevis".

Här en helt ny bildsekvens av ett flygande tefat i Italien i Söndags, tagen av en fotograf med en Samsung S22 Ultra:

Men lugn! Det är bara en partyballong, fiskmås eller experimentplan från Uganda. Ingen vet!

Sedan att det ser ut som ett flygande tefat som ser ut att vara minst lika stor som en bil, det struntar vi fullständigt i.

Hur i hela friden kan du se att den verkar vara minst lika stor som en bil?
Jag tycker det ser ut som en fågel med infällda vingar på väg åt höger - men det är bara en gissning utifrån formen.
Citera
2024-05-08, 15:33
Medlem
Citat:
På tal om "bevis".

Men beror inte storleken på avståndet till föremålet? Hur vet du eller någon annan avståndet?

Den här är målad i en annan färg:
https://www.youtube.com/watch?v=g6tGHPj9gDM
Citera
2024-05-08, 17:05
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hur i hela friden kan du se att den verkar vara minst lika stor som en bil?
Jag tycker det ser ut som en fågel med infällda vingar på väg åt höger - men det är bara en gissning utifrån formen.
Jag tycker det ser ut som en delfin.
Citera
2024-05-08, 18:04
Medlem
Citat:
Ett återkommande tema kring rykten om kraschade tefat är den mängd frågeställningar som är centrala i skeptikerns försvarsartilleri. Om och om igen kommer samma (mot)-argument varför flygande tefat mestadels är en imaginär hos de mest sinnesförvirrade. Man kan samla dessa i 3 punkter:

1. Varför kraschar de?
2. Varför är det alltid potatisbilder med låg upplösning och suddiga pixlar?
3. Vart är bevisen?

1. VARFÖR KRASCHAR DE?
Det korta svaret är att de flesta inte kraschar utan, de PLANTERAS. Detta sker för att introducera oss i konceptet att vi inte är ensamma i Universum. En "teaser". När en civilisation uppnår atomålder blir den civilisationen kapabel att inte bara förgöra sig själva men också delar av ett Universum. Vi bevakas varje sekund av flera tusen observatörer på alla platser där atomenergin har sprungit ikapp vår förmåga att kontrollera den (Hiroshima, Chernobyl, Bikiniatollen, Fukushima bara för att nämna några av de farligaste påhitten i mänsklighetens historia.)

Är det en ren tillfällighet att Roswell-kraschen inträffade mer eller mindre mitt i världens mest omtalade bombområde: Trinity i New Mexico?

2. VARFÖR ÄR DET ALLTID POTATISBILDER?
Idén om att den intelligenta världen är större än vår plätt ter sig fortfarande främmande för de flesta människor. För att skydda en planets existerande civilisation följer man vissa protokoll:

a) Inget större avslöjande av utomjordingars existens kan ske förrän större delen av befolkningen är "redo"
b) Presentation av flygande tefat görs mestadels för personer som har ett öppet sinne
c) I närvaro av skeptiker måste det finnas en väg ut att bortförklara det.

Potatisbilderna gör detta möjligt. Den som tagit bilden vet annorlunda. "Jag vet vad jag såg." Den som betraktar videon eller fotot, kan alltid bortförklara det med en ballong, artifakt eller en flygande missil från ett hemligt program i Nordkorea.

Här ett vittne från incidenten i Miami som berättar hur hans telefon inte kunde generera en skarp bild:
https://youtu.be/0JXX5mLpA54?si=VoBfPdLdl4cJFEyD&t=200

3. VART ÄR BEVISEN?
Skeptikerns främsta argument för att debunka existensen av flygande tefat är att det helt saknas materiella bevis. Om de existerar, borde inte militär och regering visat upp dem?

Detta är en naiv men förståelig fråga.

Faktum är att UFO-frågan är det mest klassificerade ämnet inom US Secret Intelligence, mer så än kärnvapen!

Varför?

a) Man vill kunna utvinna teknik som inte fienden har
b) Man är rädd att disclosure skulle leda till kaos, främst inom tunga religiösa grupper
c) Man är rädd att tappa kontroll, makt och förtroende och människor skulle börja ifrågasätta existerande organisationer som t.ex NASA, ESA osv.

Här berättar Captain Bill Uhouse hur han arbetade med att utveckla teknik från flygande tefat:
https://youtu.be/VxA-Y4enohQ?si=u2fVpgBlsRcBEX_c&t=204

Att diskutera:
Varför kraschar de?
Varför är alla bilder tvetydiga?
Vart är bevisen?
Om flygande tefat är i förvar, varför visas de inte upp?
osv.

Varför kraschar dem?
Svar: Det gör de inte. De positiva (service to others) SKJUTS ner av de negativa (service to self).

VARFÖR skjuts de ner?
Svar: För att det finns flertalet olika extraterrastrial på "vår planet" och de negativa vill inte bli avslöjade för de tjänar på att vi är deras slavar.

Flertalet?
Svar: Ja, vi har negativa blandat med positiva här. De negativa ser oss som "behållare" eller "slavar". Lite som vi ser på myror och kor. Lite som judar på goyim..

Varför ser vi dem inte?
Svar: Du ser dem. Tro mig. Men du inser inte att de inte är människor då de manipulerar plastmalagret. DU lever inte i plasmalagret. Du lever i den fysiska världen. De lever i plasmalagret. De kan röra sig mellan fysiska världen och plasmalagret.

www.Farsight.org
www.Farsightprime.com
https://www.youtube.com/@Farsight

Btw; USA diskuterar ju ufo:n i kongressen och det är så skrattretande. För man förstår ju att 99% av de som sitter där är antingen:
1. Negativa till att släppa det de vet om "aliens" av olika anledningar.
2. Är aliens själva.

Ni som hoppas på att "diskussionerna" ska leda någonstans har inte riktigt insett verkligheten
Ett tips är att titta på de filmade diskussionerna och inte titta på den som pratar, utan "personerna runtomkring".
Ser någon stel och obekväm ut? Ser du någon som stirrar rätt ut, utan att blinka? Ser du någon som reagerar hånfullt vid vissa frågor som ställs?
Undrar du inte varför.... ?
Senast redigerad av A.way 2024-05-08 kl. 18:12.
Citera
2024-05-08, 19:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Jag tycker det ser ut som en delfin.

Ok - att den befann sig i himlen ca 15 km från havet gör nog den tolkningen mindre sannolik, men kör på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in