Citat:
Ursprungligen postat av
K-Glitchen
1. ha ha ha!!
2. Tack för länken. Skummade genom och kollade inte på hela men det är precis det där jag pratar om. människor som intervjuas med dolda ansikten i skugga på nån suspekt plats.
3. Röster som är dovt blurrade så det inte går att höra vad dom säger
4. Nån gummidocka i ett rum inspelad av en kamera så dålig så den inte ens kan spela in vettiga ljus och kontraster.
5. Hörru Svenne. Vi tar och intervjuar en utomjordingen en sväng. Tar du och springer och hämtar den där trasiga kameran som vi skulle kasta bort när vi snackar med den där saken?
6. Inget nytt under solen här alltså. Dom här "bevisen" är löjeväckande.
7. När får vi se när ett ufo landar i central park filmat av 150 st oberoende människor i olika vinklar istället för sånt där skräp? Va fan liksom!
8. Du har naturligtvis rätt att tro på vad som är sanning för dig men den stora massan som jag själv tillhör har nog fortsatt rätt att vara kritisk och kräva bättre bevis än den där trötta skåpmaten.
Det funkar liksom inte längre att köra samma sak om och om igen i den här åldern när man kan nå ut till vem som helst på hela jorden direkt.
9. Hoppas du inte förnekar förintelsen? Vilka mer bevis behöver du liksom?
10. Så Bigfoot kan bli osynliga när som helst liksom? Dom visar sig i nåt träd och "poff" så försvinner dom i tomma intet som om dom aldrig var där? Bara det stora fotavtrycket i leran kvar.
11. Vad innebär det förresten att vara "interdimensionell"? Lever man i en andra världar då och liksom väljer vart man vill vara? Har man byggt kojor/hus som man bor i och hälsar på här ibland för att skrämma en skogshuggare då och då? Frågorna är många.
12. Gällande spöken så känner jag många som säger att dom ser spöken. Min egen mor är en av dom som inte vill gå ned i min källare för att det enligt henne spökar där.
Vidare har hon sett tomtar/vättar. Det knackar i deras hus osv.
13. Konstigt nog knackar det aldrig när jag hälsar på och jag har aldrig sett eller hört nåt spöke i min källare. Min mot säger att hon t om vet vem det är.
1. Bra att du fick dig ett skratt! Man ska skratta mycket och länge. Det förlänger verkligen livet och ökar livsglädjen.
2. Kul att du "skummar igenom" en film, som är revolutionerande i sig. Människor ser verkligen inte vad som är rakt framför dem. Du kommer att inse det en dag.
3. Inga röster i intervjun av the grey, ett soundtrack som spelas. Ljudspåret togs bort av den som spred filmen, för att inte läcka ev kännedom om personerna i rummet.
4. En alien i ett rum är en "gummidocka" därför att du inte kan relatera. Du har inget bevis för din gummidocka-teori, mer än sekundära antaganden.
Intervjun sker i en särskilt byggd mörklagd box/rum för att öka komforten för the grey alien. Det finns många personer i rummet. Den gröna "blippern" hjälper telepaten att kommunicera.
När människor söker bevis som film och video vet de egentligen inte vad de frågar efter. Skulle samma film göras i HD skulle ni bli ännu mer skeptiska.
5. Intervjun gjordes på 16mm film och transfererades till VHS. Har du sett en VHS någon gång, vet du kvaliten på film i början av 90-talet under optimala förhållanden?
6. Du förkastar bevisen för att du har ett inre motstånd. Jag förstår denna inställning därför att jag möts av den varje dag.
7. Detta sker när vi endera försöker spränga upp oss själva eller om de bestämmer sig att det är dags. Jag tror att vi närmar oss denna tidpunkt med stormsteg.
När detta sker kommer skeptikern få sin livs resa. När draperiet över världen är bortdragen och alla kan se, kommer chocken. Vissa dör av stressen. Andra kommer att leva som zombier, eftersom de inte kan förstå hur de blivit så duperade.
Men tanken är att varje individ ska vakna upp självmant FÖRE disclosure. Jag är den där personen på gymmet som hjälper dig 2% när du ska sätta nytt PR i bänk. 98% är dock ditt jobb. Om du förstår liknelsen
8. Bevis ska inte komma EXTERNT utan INTERNT. Jag vet inte hur många gånger jag måste säga det. Vill du ha svaret på alla provfrågor, eller vill du LÄRA dig FÖRST?
9. Historien är inte vad du tror. Men det finns redan en tråd om det.
10. Ja.
Vi människor kan se och höra och uppleva världen i extremt litet fält. Kan du se UV ljus? Nej. Kan du se radiovågar? Nej. Kan du se värmespår? Nej. Kan du se mikrovågar? Nej. Kan du höra frekvenser bortom 20kHz? Nej.
Likt en snurrande propeller som börjar "försvinna" i hög hastighet, finns det existens bortom frekvenser vi kan uppfatta.
11. Interdimensionella entiteter kan förflytta och kontrollera flera "dimensioner". Det är som någon som aldrig varit under vattnet, säga "han försvann i vattnet". Men vi vet ju att vatten bara är ett annat "medium". Vi människor har ingen aning om vad som egentligen existerar.
12. Spöken är själar som är kvar i det astrala planet. Människor som helt enkelt dog, men skippade vägen till himlen för att de tycker det är kul att upptäcka världen från en annan synvinkel. Vi upplever ljud och rörelser som vi inte har kännedom om som "farliga" men det är bara deras sätt att säga "hej". Givetvis vet de att vi blir rädda, men de är helt oförmögna att skada någon även om de ville.
13. Andra dimensioner lever i andra frekvenser, vanligtvis alldeles för höga för vanliga människor att förstå.
Men många människor som mediterar och välkomnar dessa entiteter kan både se och uppleva dem. Man måste helt enkelt vara spirituell för att kunna interagera. Det är inte för alla och det är lika bra det!