2024-05-10, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisseH
Alltså vem fan försvarar ens den här eskort torsken? Finns inget vettigt som någonsin kommit ur denna människa.

Du vet uppenbarligen inte vad du talar om. Han har bla två välgörrnhetdorgsnisationer, en som hjälper flyktingar tex från Ukraina, förser dem med kläder, mat osv och en som hittar hem till övergivna hundar.
Det är bara två exempel på välgörenhetsorgsnisationer han och brodern driver.

Bara för att han blåser losers och simps så måste han vara ond. Att mängder av hans online-horor blivit miljonärer är givetvis hemskt, kvinnor borde väl inte få ha pengar.... Herregud du borde åtminstone göra lite research imbecill.

Torsk är han då inte. Han är gift och har barn. Han var/är en online pimp. Den som torsken i slutändan betalar...

Hur människor kan ha så starka åsikter utan att veta något, ja slå på TV och läs din aftonhora du.
Citera
2024-05-10, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Du vet uppenbarligen inte vad du talar om. Han har bla två välgörrnhetdorgsnisationer, en som hjälper flyktingar tex från Ukraina, förser dem med kläder, mat osv och en som hittar hem till övergivna hundar.

Bara för att han blåser losers och simps så måste han vara ond. Att mängder av hans online-horor blivit miljonärer är givetvis hemskt, kvinnor borde väl inte få ha pengar.... Herregud du borde åtminstone göra lite research imbecill.

Torsk är han då inte. Han är gift och har barn. Han var/är en online pimp. Den som torsken i slutändan betalar...

Hur människor kan ha så starka åsikter utan att veta något, ja slå på TV och läs din aftonhora du.

Om han nu tilltalat dig det säger väl allt.
Citera
2024-05-11, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisseH
Om han nu tilltalat dig det säger väl allt.

Kan du försöka säga detta på svenska? Jag nämnde bara lite fakta, vet inte om det var en typo från dig eller om du inte vet vad tilltalar betyder...
Citera
2024-05-11, 00:50
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Om du hade lyssnat på någon längre podcast med Andrew

"Ååååh Andrew han säger så mycket fint. Har du hört det senaste Andrew sa?" det finns nåt enormt gulligt att ni i ditt huvud är på förstanamnsbasis med varandra.

Som en liten tjej som pussar sin favorit på pojkbandsaffischen i smyg på flickrummet. "Oooh Andrew"

Men mer seriöst, om du är vuxen kan du inte sitta och lyssna på barnunderhållning. Kanske ge dig ut solskenet och träffa riktiga människor. Kanske en ung tjej, eller kille, vilket som nu är din favorit (gissar tjej är din fokus eftersom... ja "simp" och "vit riddare" men dömer verkligen inte) och prata. Eller kanske nåt mer? Vem vet.

Alla dom där övningskyssarna på kudden hemma i pojkrummet kanske kommer till användning i sommar? Man kan alltid hoppas! Lycka till <3
Citera
2024-05-11, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
"Ååååh Andrew han säger så mycket fint. Har du hört det senaste Andrew sa?" det finns nåt enormt gulligt att ni i ditt huvud är på förstanamnsbasis med varandra.

Som en liten tjej som pussar sin favorit på pojkbandsaffischen i smyg på flickrummet. "Oooh Andrew"

Men mer seriöst, om du är vuxen kan du inte sitta och lyssna på barnunderhållning. Kanske ge dig ut solskenet och träffa riktiga människor. Kanske en ung tjej, eller kille, vilket som nu är din favorit (gissar tjej är din fokus eftersom... ja "simp" och "vit riddare" men dömer verkligen inte) och prata. Eller kanske nåt mer? Vem vet.

Alla dom där övningskyssarna på kudden hemma i pojkrummet kanske kommer till användning i sommar? Man kan alltid hoppas! Lycka till <3

Det är bara illleterala idioter som använder samma namn hela tiden. Texten förlorar flyt och blir stolpaktig.

Jag är inget Tate fan, känner verkligen inte honom. Fö är det inget "nytt" jag skriver om, PBD intervjun är många år.

Iofs var hans senaste tweet (som jag aldrig hade känt till om inte det var för Ryan Long) riktigt rolig. Att ni inte verkar förstå att det mesta är humor är tragikomiskt.

Han har trots allt tjänat ett par miljoner på att "lära" losers att få tjejer och nu skriver han att att det är gay att ha sex med kvinnor.
Tänk dig en loser som spenderat X dollar för att försöka lyckas få fett sylen och nu skriver deras "lärare" att det gör dem homosexuella.

Humor.
Citera
2024-05-11, 09:27
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styvpenis
Alla borde veta att när män är kåta så finns betalsex och att det absolut inte är något fel bara för att Margareta Winberg, Aschberg, cucken Simon Häggström och Aftonbladet tycker så. Som om vi skulle bry oss... Trots det så simpar särskilt svenska killar och män så in i helsikes mycket för tjejer / kvinnor.

Vad är orsaken till att svenska män skämmer ut sig så mycket som de gör genom att nästan alltid vara vita riddare och simpa för kvinnor? Svenska män gör alltid som kvinnor tycker. Är de medvetna om det själva?
Vad är det killar egentligen vill med sitt simpande och hur mycket är urläckra tjejer värda som ändå inte särar på benen?

Simpar låter ju inte så bra. Jag tycker många killar uppvaktar, är hjälpsamma och trevliga. Rätt som det är så är någon av de där goa männen också lite extra intressant och det är väl så kärlek och förhållanden uppstår.

Chansen att hitta en tjej är ju så mycket större om killen visar sina bra sidor från start.
Citera
2024-05-11, 10:11
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Alla borde veta att när män är kåta så finns betalsex och att det absolut inte är något fel bara för att Margareta Winberg, Aschberg, cucken Simon Häggström och Aftonbladet tycker så. Som om vi skulle bry oss...

De flesta jag känner jämställer pedofiler och sexköpare. Det är vad alla jag känner tycker.

Citat:
Trots det så simpar särskilt svenska killar och män så in i helsikes mycket för tjejer / kvinnor.

Vad är orsaken till att svenska män skämmer ut sig så mycket som de gör genom att nästan alltid vara vita riddare och simpa för kvinnor? Svenska män gör alltid som kvinnor tycker. Är de medvetna om det själva?
Vad är det killar egentligen vill med sitt simpande och hur mycket är urläckra tjejer värda som ändå inte särar på benen?

Det är en uppfattning som finns i nästan alla länder - att det egna landets män är ovanligt mesiga och undgivna sina kvinnor. Det är del av folkhumorn i alla världens länder. Åk till Ghana eller Peru och de skojar om samma sak.

Det som är lite ovanligt Sverige (och faktiskt väst i stort tror jag), är ett idealiserande av kvinnor och det kvinnliga, där man betraktar den feminina som överlägset det maskulina. Det leder inte till "simpande", så mycket som det leder till att kvinnor blir dominerade av män i klänning, i stället för att bli dominerade av män i jeans.

Jag tror också att män som du - som med uttalade strategier försöker få kvinnor att "sära på benen" - alltid har problem att rygga. Kvinnor kan lukta sig till ditt dåliga självförtroende på mils avstånd, och låter inte dig komma till utan kondom eller pröjs. Det är nämligen inte meningen att dina gener ska spridas vidare.
Citera
2024-05-11, 13:01
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
De flesta jag känner jämställer pedofiler och sexköpare. Det är vad alla jag känner tycker.

Det är en uppfattning som finns i nästan alla länder - att det egna landets män är ovanligt mesiga och undgivna sina kvinnor. Det är del av folkhumorn i alla världens länder. Åk till Ghana eller Peru och de skojar om samma sak.

Det som är lite ovanligt Sverige (och faktiskt väst i stort tror jag), är ett idealiserande av kvinnor och det kvinnliga, där man betraktar den feminina som överlägset det maskulina. Det leder inte till "simpande", så mycket som det leder till att kvinnor blir dominerade av män i klänning, i stället för att bli dominerade av män i jeans.

Jag tror också att män som du - som med uttalade strategier försöker få kvinnor att "sära på benen" - alltid har problem att rygga. Kvinnor kan lukta sig till ditt dåliga självförtroende på mils avstånd, och låter inte dig komma till utan kondom eller pröjs. Det är nämligen inte meningen att dina gener ska spridas vidare.

Grattis till en bekantskapskrets bestående av endast idioter...
Jämställa sexköpare med pedofiler, ja då är man en idiot av rang.
Citera
2024-05-11, 13:05
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckingGenius

Erkänner att även jag reagerade på det. Inte undra på att världen är på väg åt helvete när folk gör sådana liknelser... Alla idag måste vara så extrema i sina åsikter. Självhävdelsebehovet är enormt hos många idag.

// CC
Citera
2024-05-11, 13:10
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:

Men även en idiot kan göra positiva saker, en individ som våldför sig på barn kan i samma veva ha bra sidor som skapar gott . Det är inte så att människor som begår fasansfulla handlingar inte även kan göra positiva saker, allt är inte svart och vitt. Personligen anser jag inte att man kan väga upp sitt negativa handlade med det positiva det fungerar inte så.

När det kommer till topic, vem fan bryr sig vad andra individer gör egentligen. Är det bara ett evigt klagande på individer som inte lyckas hos kvinnor eller vad är anledningen till att så många har sånt stort fokus på just detta. Om folk vill "simpa" ( något som individer gjort genom hela mänskligheten troligtvis på ett eller annat sätt) så låt dem hålla på.
Senast redigerad av Neroxx 2024-05-11 kl. 13:13.
Citera
2024-05-11, 13:13
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Erkänner att även jag reagerade på det. Inte undra på att världen är på väg åt helvete när folk gör sådana liknelser... Alla idag måste vara så extrema i sina åsikter. Självhävdelsebehovet är enormt hos många idag.

// CC

Svenskar är hjärntvättade av media som ju hela tiden driver en agenda mot sexköp.
Folk är för dumma för att förstå att något som är tillåtet i de allra flesta länder är INGET BROTT.
Utan det är ett "moralbrott" precis som att inte bära slöja i till exempel Iran.
Det lustiga är att Sverige kritiserar deras moralpoliser, när man själva sysslar med exakt samma skit.
Citera
2024-05-11, 13:45
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckingGenius

Men du vet ju att det är så folk överlag tycker. Folk tycker att du är en fitta. För de allra flesta har du helt förbrukat ditt människovärde.
Att du inte gillar det förstår jag, men det är ju fakta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in