2024-04-17, 12:26
Medlem
Brajias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarriarFeminismen
Du är dum i huvudet. Det är det som är problemet.
Du är dessutom en en simpig jävla cuck med en orealistisk bild av hur homogena grupperna kön är.

Vi kan göra såhär.
Finns det kvinnliga psykopater anser du?
Svaret på frågan är ja. Dubbla xx-kromosomer är inte immunitet mot det.
Dessa personer kan lättare utöva sitt våld i en samhällsförståelse som alltid ser kvinnor som offer och män som förövare. Det är ulvar i fårakläder.
Dessa individer gömmer sig i gruppen som anses bara bestå av offer.
Det finns en massa prinsessor, men det finns också häxor.

Du är dum i huvudet. Det är det som är problemet.
Du är dessutom en en simpig jävla cuck med en orealistisk bild av hur homogena grupperna kön är.

Hur man kan vara så jävla körd i skallen att man inte förstår att det förekommer även kvinnor som är onda är bortom mig.
Bla bla bla.
Kom med fakta som underbygger din fråga och visar att det faktiskt är ett problem som existerar utanför ditt inrunkade pojkrum, eller håll käften.
Är så jävla less på fittbarn som dig som bara sitter och tycker skit utan att kunna visa ett uns fakta, jag är inte din mamma, jag bryr mig inte om vad du känner utan jag vill ha BEVIS.
Så gå och knulla dig själv i analen med ett hagelgevär.
2024-04-17, 12:27
Medlem
KarriarFeminismens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brajia
Bla bla bla.
Kom med fakta som underbygger din fråga och visar att det faktiskt är ett problem som existerar utanför ditt inrunkade pojkrum, eller håll käften.
Är så jävla less på fittbarn som dig som bara sitter och tycker skit utan att kunna visa ett uns fakta, jag är inte din mamma, jag bryr mig inte om vad du känner utan jag vill ha BEVIS.
Så gå och knulla dig själv i analen med ett hagelgevär.

Jag sitter inte på något pojkrum.
Jag har sett det här på riktigt flera gånger din idiot. Det finns böcker skrivna om kvinnlig psykopati.
Här är du din jävla tönt.
https://www.youtube.com/watch?v=yPtYd7TzKDQ
När man kollar dina trådstarter ser man allt från obskyra konspirationsteorier och en massa knarkande. Varför svarar jag ens dig...
Inlägg från en trådstart du gjort
"För en tid sedan fick jag reda på att jag i mitt förra liv var en voodoopräst från haiti under kejsare dessalines, bland annat använde jag mina krafter för att bygga la ferriere åt henri cristophe."
Alltså seriöst...Inte så konstigt att du inte kan ta in något av det jag skriver.
Senast redigerad av KarriarFeminismen 2024-04-17 kl. 13:06.
2024-04-17, 13:07
Medlem
Brajias avatar
Citat:
Jag sitter inte på något pojkrum.
Sug en fet dase eller ta den i tvåan med strap-on din jävla cuck.

Jag har för fan sett det här på riktigt flera gånger din idiot. Det finns böcker skrivna om kvinnlig psykopati ditt as.

Här är du din jävla tönt.
https://www.youtube.com/watch?v=yPtYd7TzKDQ

När man kollar dina trådstarter ser man allt från obskyra konspirationsteorier och en massa knarkande. Varför svarar jag ens dig...
Inlägg från en trådstart du gjort
"För en tid sedan fick jag reda på att jag i mitt förra liv var en voodoopräst från haiti under kejsare dessalines, bland annat använde jag mina krafter för att bygga la ferriere åt henri cristophe."
Alltså seriöst...
Och du kan inte citera en enda en? Eller hur det skulle ha någon koppling till din ursprungliga fråga?
Är du född efterbliven eller blev du det efter en hjärnblödning när du försökte att suga av dig själv?
2024-04-17, 13:11
Avstängd
Citat:
Kommer feminism i dess nuvarande praktik och form någonsin att kriminaliseras?
Feministiskt hjärntvättade domare dömer oskyldiga män till fängelse.
Sociopater kan använda feminism för att konkurrera på arbetsmarknaden och kan göra män arbetslösa, utskämda och slutligen driva dem till självmord. Även män som är helt oskyldiga till något.
En feminist kan genom att beskriva hur hon känner göra en man till syndabock, men om en man blir manipulerad, taffsad på, förtalad eller på annat sätt misshandlad socialt, fysiskt eller psykologiskt möts denna bara "jaha", "var tyst nu" alternativt ett gapskratt.
Hur kan detta vara ok?
Hur kan sexismen vara så extrem att man slutat bry sig om rätt och fel och nu bara rent kategoriskt
stöder den ena gruppen och har noll sympati för den andra. Är vi inte individer med handlingar som vi skall stå till svars för?

Vettiga kvinnor vill inte ha det såhär. Vettiga män vill det inte.
De enda som vill ha det är kvinnor och män som använder det för att gynna sin karriär.
Om inte kriminaliseras, kommer detta någonsin ens problematiseras?

Jag pratar inte om de som kallar sig feminister utan om det rådande sättet att förstå verkligheten.
"Patriarkatet" beskrivs som någon form av fenomen. Det är inte en officiell klubb. Desto mer befogat skulle jag säga att "feminismen och matriarkatet" råder i samhället.
Nej. Feminismen är här för att stanna.

Det visar inte minst det att många kvinnor numera är aktiva inom FM.

De kommer att strida för incels som du.
2024-04-18, 05:46
Medlem
DroneXR7s avatar
Idag handlar det om arga kärringar som haft problem med sin far eller farbror och tar ut det på andra män i feminismens namn. Lika som incels när dom haft problem med sin mamma eller flickvän.

Förbjudet hoppas jag att det inte blir, vi har tillräckligt med förbud i sverige och alla ska ha rätt att uttrycka sig.
2024-04-18, 13:45
Medlem
Citat:
Kommer feminism i dess nuvarande praktik och form någonsin att kriminaliseras?
Feministiskt hjärntvättade domare dömer oskyldiga män till fängelse.
Sociopater kan använda feminism för att konkurrera på arbetsmarknaden och kan göra män arbetslösa, utskämda och slutligen driva dem till självmord. Även män som är helt oskyldiga till något.
En feminist kan genom att beskriva hur hon känner göra en man till syndabock, men om en man blir manipulerad, taffsad på, förtalad eller på annat sätt misshandlad socialt, fysiskt eller psykologiskt möts denna bara "jaha", "var tyst nu" alternativt ett gapskratt.
Hur kan detta vara ok?
Hur kan sexismen vara så extrem att man slutat bry sig om rätt och fel och nu bara rent kategoriskt
stöder den ena gruppen och har noll sympati för den andra. Är vi inte individer med handlingar som vi skall stå till svars för?

Vettiga kvinnor vill inte ha det såhär. Vettiga män vill det inte.
De enda som vill ha det är kvinnor och män som använder det för att gynna sin karriär.
Om inte kriminaliseras, kommer detta någonsin ens problematiseras?

Jag pratar inte om de som kallar sig feminister utan om det rådande sättet att förstå verkligheten.
"Patriarkatet" beskrivs som någon form av fenomen. Det är inte en officiell klubb. Desto mer befogat skulle jag säga att "feminismen och matriarkatet" råder i samhället.

Förtrycket emot män lär tyvärr bara bli värre och värre. Om feminismen verkligen hade handlat om jämställdhet så hade det sett väldigt annorlunda ut. Världen är utan tvekan ett matriarkat. Det finns heller inget land att fly till för undkomma det. Det finns kanske grader på helvetet, men det är allt. Men eftersom världen är globaliserad och en global elit styr så blir alla länder över tid väldigt lika varandra.

Feminismen handlar i grund och botten om att man ger kvinnor högre skyddsvärde, sedan kommer allt ifrån det. Tyvärr så ser jag väldigt få både bland män och kvinnor som protestera emot det. Att män inte protestera är helt obegripligt, för män acceptera inte bara att ha ett lägre värde, utan de kan även aktivt kämpa för att de ska ha ett lägre värde? Det är en sak jag inte kan begripa hur någon kan kämpa för att få vara förtryckt. De kvinnor som inte ifrågasätter och tillochmed spelar på denna roll att de ska ha ett högre skyddsvärde är bara själviska och det är kanske vidrigt beteende men det är lättare att begripa.

Man ser även detta bland de som påstår sig vara emot feminismen. Dels så kan de exempelvis dras till sådana som Tate, seriöst, Tate? Som anordna möten som går ut på att misshandla män, och ger uttryckligen kvinnor ett högre skyddsvärde. Tate och alla hans anhängare är antingen extremt korkade eller feminister själva. Folk som säger sig vara emot feminism, röstar konservativt, men feminism är en konservativ ideologi. Det går ju som sagt ut på att förstärka könsrollerna till max.

Då både den dominerande ideologin och det såkallade motståndet är samma i grund och botten, så ser jag inget hopp. Män måste börja kämpa för att män ska ha minsta lika högt skyddsvärde som andra. Men det lär aldrig ske.
Senast redigerad av Hew18 2024-04-18 kl. 13:50.
2024-04-18, 18:05
Medlem
Har läst igenom hela tråden.
Att kriminalisera "feminism" kanske är att gå för långt, men det är uppenbart att det finns individer som har otäcka personligheter som tar nytta av alla ideologier de kan komma över. Detta gäller både kvinnor och män. Även feminister är kritiska mot modern feminism.
Louise Perry kritiserar ganska bra. Feminismen angriper fel män. Det är en liten grupp män som beter sig illa, men många goda män blir angripna.
Den här damen beskriver hur hon tycker att modern feminism är manshat.
https://www.youtube.com/watch?v=zKnRWm7y5X4
Nina Power är en annan som beskriver hur män som grupp blir demoniserade.
Det finns ett stort antal feminister som "lämnat" sina feministgrupper och beskrivit det som att lämna en hatande sekt.
Håller med om att mycket som kallas feminism inte är feminism utan manshat.
Det är bra att försvara kvinnor som blir illa behandlade, men alla som kallar sig feminister har inte rent mjöl i påsen.
2024-04-18, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 181kjh2
Har läst igenom hela tråden.
Att kriminalisera "feminism" kanske är att gå för långt, men det är uppenbart att det finns individer som har otäcka personligheter som tar nytta av alla ideologier de kan komma över. Detta gäller både kvinnor och män. Även feminister är kritiska mot modern feminism.
Louise Perry kritiserar ganska bra. Feminismen angriper fel män. Det är en liten grupp män som beter sig illa, men många goda män blir angripna.
Den här damen beskriver hur hon tycker att modern feminism är manshat.
https://www.youtube.com/watch?v=zKnRWm7y5X4
Nina Power är en annan som beskriver hur män som grupp blir demoniserade.
Det finns ett stort antal feminister som "lämnat" sina feministgrupper och beskrivit det som att lämna en hatande sekt.
Håller med om att mycket som kallas feminism inte är feminism utan manshat.
Det är bra att försvara kvinnor som blir illa behandlade, men alla som kallar sig feminister har inte rent mjöl i påsen.

Håller med om att feminism är bra om feminism betyder jämställdhet och att vara juste mot alla.
Det är missbruket jag talar om och det säger sig själv att det finns ruttna äpplen i var korg. De flesta rörelser blir korrupta mer eller mindre.
Senast redigerad av KarriarFeminismen 2024-04-18 kl. 19:02.
2024-04-18, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajia
Ja du kan ju börja med att lägga fram hårda data som styrker ditt antagande och visar att det förekommer i sådan omfattning att en kriminalisering är befogad.

En granskning är befogad med tanke på hur många som gått ut och berättat vad de både blivit utsatta för, hur de upplevde rörelsen och hur många feminister själva kritiserat rörelsen som någon skrev.
Det är ju ganska svårt att bevisa eller sätta fingret på alltid sånt här beteende. Det är också svårt att bevisa. Om du gått i skolan minns du kanske att de stygga pojkarna och de stygga flickorna inte alltid var stygga på samma sätt. Pojkarna hade blåtiror. Som jag sa innan vill jag inte att man skall minska kvinnors rättigheter. Verkligen inte. Tvärtom, har många kvinnliga vänner. Men det är problematiskt att
man under feministisk flagg eller förståelse verkar kunna komma undan med en hel del toxiskt beteende mot oskyldiga.
Senast redigerad av KarriarFeminismen 2024-04-18 kl. 19:15.
2024-04-19, 20:00
Medlem
Drillas avatar
Citat:
Den som ger starkast incelvibbar är du med trådar mest handlande om rasism, utsvävade konspirationer, tron att du är reinkarnerad, massa knarkande och maratonrunkande som du skryter om. Sedan lite mattefrågor. Nänä, du passar inte alls stereotypen host host...

Varför blir du ens arg för? Snubben trollar dig bara. Du har lagt fram många exempel på mansförtryck. Lämna det vid det och ignorera.

Förövrigt: Jag håller med om att kvinnor idag tro sig berättigade att ha mer makt än män. Dom använder ryktesspridning som förstör liv eller tar dom och har mer friheter än vad män har, Till exempel sexuella trakaserier som dom är helt immuna mot.

Jag har själv varit med om rykten riktade mot mig och fått hot från flera håll för sådär 10 år sen. En riktig jävla fitta är hon.
2024-05-12, 04:10
Medlem
Nazism är inte kriminalisera, så varför skulle då feminism bli det? Så vitt jag vet har inte feminismen inte industriellt dödat män...
2024-05-12, 07:53
Bannlyst
All feminism borde förbjudas och aldrig mer se dagens ljus.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in