Citat:
Ursprungligen postat av
Fotbollskillen92
Jag kan frst till viss del att de inte vill man ska se ut hus som helst. Men s lnge man r frsch, duschar ta hand om sig ngorlunda s tycker inte jag att man borde bli avvisad fr att man rkar vara ful. Vilket verkar ha hnt mycket i USA. Sen frstr jag sjlvklart att escoter Precis som vem som helst har preferenser och r mnniskor. Det jag inte frstr r dom som vljer detta yrket men nd mste ha krav i slutndan p hur kunden ser ut.
Svenska eskorter,som du hittar p diverse sidor, som ber om bild, r oftast deltidseskorter och har inte det som sitt yrke.
Du fr det att lta (rtta mig om jag har fel) att om man sljer sex s ska man gra det fr att mjliggra sex fr kunden i frsta hand?
Jag sljer sex fr min egen skull kan jag sga! Och att jag sedan p kpet kan hjlpa mn med min tjnst r bara en bonus.
Precis samma sak med mitt vanliga jobb! Man kan se det som att jag hjlper mina kunder i mitt vanliga jobb men det r inte drfr jag valde det yrket. Jag valde det yrket fr att jag var intresserad om omrdet och jag knner att det r ett stimulerande arbete. Att jag samtidigt hjlper folk r bara en bonus. Frstr du hur jag menar?
Jag sljer en sexupplevelse och p min presentation s berttar jag om mina villkor. Mn som bokar med mig mste veta vad jag erbjuder s de inte blir besvikna nr jag inte stller upp p det de vill gra. Iom att jag har mina villkor s blir trffarna mer genuina fr att jag inte gr saker jag inte vill gra eller uppskattar. Mnnen som kommer till mig r de som sker det jag erbjuder
Om jag hade varit mlare s hade jag absolut sagt nej till att mla toppen av ett vindkraftverk fr jag r hjdrdd! r jag mindre av en mlare d? Har jag som mlare inte rtt att sga nej till vissa jobb utan att ifrgasttas varfr jag valt yrket som mlare d?
Jag hoppas du kan se det ur min synvinkel
Vill bara pminna att jag personligen inte avvisar fula mn men jag har ju andra krav