• 7
  • 8
2024-05-14, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissVintageVixen
Klart man kan stta krav p precis vad man vill Vi har inga reglementen att flja som sexsljare..
Vi sljer till den vi vill slja till.
Dremot s elimineras antalet kunder p det sttet s det r ngt man fr ta i beaktande..
Personligen har jag inte de kraven. Men krav p renlighet, gott uppfrande och lder till viss del

Sen gllande att modellkillar inte behver kpa sex.. Det visar vad gemene man TROR om sexkpare. Den vanliga sexkparen r inte ful och kper inte sex fr att han inte KAN f sex p annat hll. De flesta r gifta. Mnga r snygga!.. eller helt vanliga Antingen tnder de p grejen, har fantiserat om det lnge eller vill de ha en fin stund utan allt fr/efterarbete.
Vissa vill testa sina vingar men ngn som inte dmer nr de drabbats av vissa potensproblem tex.
Den vanliga sexkparen r verkligen vem som helst

Jag kan frst till viss del att de inte vill man ska se ut hus som helst. Men s lnge man r frsch, duschar ta hand om sig ngorlunda s tycker inte jag att man borde bli avvisad fr att man rkar vara ful. Vilket verkar ha hnt mycket i USA. Sen frstr jag sjlvklart att escoter Precis som vem som helst har preferenser och r mnniskor. Det jag inte frstr r dom som vljer detta yrket men nd mste ha krav i slutndan p hur kunden ser ut.
Citera
2024-05-14, 07:30
Medlem
Samtal innan trff = Helt normalt

Video samtal innan trff = Grzon finns chans till princscreen/inspelning fr att kunna genomfra "utpressning"

Bild innan trff = Hg risk att det r scam/utpressningsfrsk. Finns gott om tjejer som inte behver bild s lnge man r snll o respekfull!
Citera
2024-05-14, 10:17
Medlem
MissVintageVixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Jag kan frst till viss del att de inte vill man ska se ut hus som helst. Men s lnge man r frsch, duschar ta hand om sig ngorlunda s tycker inte jag att man borde bli avvisad fr att man rkar vara ful. Vilket verkar ha hnt mycket i USA. Sen frstr jag sjlvklart att escoter Precis som vem som helst har preferenser och r mnniskor. Det jag inte frstr r dom som vljer detta yrket men nd mste ha krav i slutndan p hur kunden ser ut.

Svenska eskorter,som du hittar p diverse sidor, som ber om bild, r oftast deltidseskorter och har inte det som sitt yrke.
Du fr det att lta (rtta mig om jag har fel) att om man sljer sex s ska man gra det fr att mjliggra sex fr kunden i frsta hand?
Jag sljer sex fr min egen skull kan jag sga! Och att jag sedan p kpet kan hjlpa mn med min tjnst r bara en bonus.
Precis samma sak med mitt vanliga jobb! Man kan se det som att jag hjlper mina kunder i mitt vanliga jobb men det r inte drfr jag valde det yrket. Jag valde det yrket fr att jag var intresserad om omrdet och jag knner att det r ett stimulerande arbete. Att jag samtidigt hjlper folk r bara en bonus. Frstr du hur jag menar?

Jag sljer en sexupplevelse och p min presentation s berttar jag om mina villkor. Mn som bokar med mig mste veta vad jag erbjuder s de inte blir besvikna nr jag inte stller upp p det de vill gra. Iom att jag har mina villkor s blir trffarna mer genuina fr att jag inte gr saker jag inte vill gra eller uppskattar. Mnnen som kommer till mig r de som sker det jag erbjuder

Om jag hade varit mlare s hade jag absolut sagt nej till att mla toppen av ett vindkraftverk fr jag r hjdrdd! r jag mindre av en mlare d? Har jag som mlare inte rtt att sga nej till vissa jobb utan att ifrgasttas varfr jag valt yrket som mlare d?
Jag hoppas du kan se det ur min synvinkel

Vill bara pminna att jag personligen inte avvisar fula mn men jag har ju andra krav
Citera
2024-10-01, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intramuscular
Har blivit ombedd att skicka en bild p mig sjlv.
Andra har bett om att f ha videosamtal innan trff och d har jag sagt nej.

Har ni skickat bild p er i frvg?
Hur har ni gjort fr att frskra er om att denna bild inte anvnds som bevis lngre fram?
Gr det ens?

r det bara att sga hejd och hra av sig till nsta? Hela min magknsla sger att detta br vara en big no no.

verkar ju helt loco, avbj.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in