Citat:
Ja många ensamma män lever i sin egen smuts.
Ja, med tanke på hur mycket ångest män har över sjunkande födelsetal. Rekordfå barn föds över hela världen. Kvinnor som vill bli städslav, avelsslav och matlagningsslav åt en man är så sällsynta att de kan tjäna pengar på producera videor där de white knightar män.
Ja, med tanke på hur mycket ångest män har över sjunkande födelsetal. Rekordfå barn föds över hela världen. Kvinnor som vill bli städslav, avelsslav och matlagningsslav åt en man är så sällsynta att de kan tjäna pengar på producera videor där de white knightar män.
Nu syftade jag på ditt påstående att män skulle gå direkt från sin mammas hus till sin frus hus och att frun egentligen är en ersättare för hans mamma och skall ta över dennes jobb. Jag syftade även på dina påståenden som kan sammanfattas som att män generellt är förståndshandikappade. Det är skrämmande att det finns personer som är så okunniga att dom tror att detta är något som är vanligt förekommande. Fundera riktigt noga en gång till på detta och lägg hatet åt sidan i bara två minuter och se om du kommer fram till samma slutsats. Kanske kommer du fram till att det är ytterst få kvinnor som skulle vilja dejta en man som bor hemma hos sin mamma vilket i så fall skulle vara fallet om flyttlasset skall gå direkt från mamman till ”fruns hus”.
Vad gäller ditt påstående om att män skulle ha ångest över sjunkande födelsetal så är detta enbart önsketänkande från din sida. Bara för att personer som exempelvis Vladimir Putin av samhällsekonomiska skäl försöker stressa kvinnor att föda mer barn så betyder inte det att män generellt bryr sig över sjunkande födelsetal. Personer med barnlängtan är till största delen kvinnor.
När det gäller rörelser som 4b så är det uteslutande bittra, oattraktiva, manshatare som ansluter sig. Jämför med den manliga motsvarigheten MGTOW och den närbesläktade incelrörelsen. Positiva, levnadsglada, attraktiva kvinnor skrattar högt åt rörelser som 4b och åt extremfeminism också för den delen. Jag förstår att detta kan vara svårt för en person som dig att ta in då du antar att alla kvinnor lever i samma extremfeministiska vanföreställning som du gör men jag kan upplysa dig om att ni är i kraftig minoritet.
Du vill så gärna att rörelser som 4b skall vara ett straff för oss män men vi är djupt tacksamma för ert val och dejtar istället kvinnor av kvalitét. Och de män som inte får till en dejt med en sådan kvinna går till en prostituerad och skänker inte en tanke åt rörelser som 4b.