2024-05-20, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
kanske tippa en slant
Ja jag har faktiskt lirat en hundring på Danmark..😀
2024-05-20, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porrskadadalfa
Ahaa då förstår jag varför de ser ut som de gör.. icke-viktig match, där ingen får skadas eller slita ut sig inför nästa mer viktiga game. Resultatet kvittar.

Dukat för skräll a la France

Kan inte föreställa mig att de kommer acceptera att tappa poäng mot Frankrike. Man har haft två i klykan än så länge.

Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Det är livsfarligt. Motivation slår alltid klass.

Men vi ska inte måla fan på väggen

På vilket sätt skulle Frankrike vara mer motiverade än Tre Kronor? Man ser ju rätt tydligt tycker jag i alla fall att när Tre Kronor vill så står Frankrike som statister.

Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Ser fram emot Finland - Danmark ikväll..
Kanske blir en skräll..

Har svårt att tro att Finland skulle torska mot Danmark. Det känns helt absurt. Vi gjorde ju det i och för sig för något eller några år sedan. Jag tycker det var skamligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan
Har inte följt Sverige så noga, men eftersom det är ledig dag i Giro d’Italia så tänkte jag kolla in detta obesegrade stjärnspäckade tre kronor.
Vad man får se är trötta omotiverade NHL spelare som har problem att slå ett division 2 lag 👏👏👏👏👏
Tur att det är Vancouver-Edmonton i natt så man får se lite riktig hockey.

Varför välja att kolla på Frankrike-Sverige för? Varför inte titta på Kanada Tjeckien eller Finneland-Schweiz?

Hur tror du det går för Finneland, missar de kvarten?
2024-05-20, 18:07
Medlem
Fra är millimeter från att kvittera
2024-05-20, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Kan inte föreställa mig att de kommer acceptera att tappa poäng mot Frankrike. Man har haft två i klykan än så länge.

På vilket sätt skulle Frankrike vara mer motiverade än Tre Kronor? Man ser ju rätt tydligt tycker jag i alla fall att när Tre Kronor vill så står Frankrike som statister.

Har svårt att tro att Finland skulle torska mot Danmark. Det känns helt absurt. Vi gjorde ju det i och för sig för något eller några år sedan. Jag tycker det var skamligt.

Varför välja att kolla på Frankrike-Sverige för? Varför inte titta på Kanada Tjeckien eller Finneland-Schweiz?

Hur tror du det går för Finneland, missar de kvarten?

Att Sverige förlorar mot Frankrike i Hockey-VM har inte skett på 86 år.
Så mest sannolikt de du säger.
2024-05-20, 18:08
Medlem
SmartSkalles avatar
Helvete vad Hedman är dålig, långsammare än en sengångare både i tanke och utförande.
2024-05-20, 18:08
Medlem
Kedoxs avatar
Att säga "Ute på ett uppdrag" som en försvenskning på "On a mission" lät inte helt bra.
2024-05-20, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan
Har inte följt Sverige så noga, men eftersom det är ledig dag i Giro d’Italia så tänkte jag kolla in detta obesegrade stjärnspäckade tre kronor.
Vad man får se är trötta omotiverade NHL spelare som har problem att slå ett division 2 lag 👏👏👏👏👏
Tur att det är Vancouver-Edmonton i natt så man får se lite riktig hockey.
Så du har i varenda jävla match Sverige spelat bara kastat ut dig random kommentarer om hur kasst Sverige spelar?
Håll dig till cykel du och var glad att du inte har en pung som kan klämma.
2024-05-20, 18:11
Medlem
Friberg bäst.

Är mini burra bättre än burra sr?
2024-05-20, 18:13
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Friberg bäst.

Är mini burra bättre än burra sr?

Vad är det för fråga cx

Robban var en journeyman runt hela Europa.
Lill-Burra har lirat i nhl sen han var 19 och har bucklor med 2 olika nhl-klubbar som en tongivande spelare.
2024-05-20, 18:13
Medlem
welcometorealitys avatar
Mats Wennerholm tänker nu, vad ska jag såga detta Tre Kronor på nu? Ett tröttsamt lag som är på en golfsemester kanske?
2024-05-20, 18:14
Moderator
Gromguttens avatar
Bakke Olsen, 5-1.
2024-05-20, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Vad är det för fråga cx

Robban var en journeyman runt hela Europa.
Lill-Burra har lirat i nhl sen han var 19 och har bucklor med 2 olika nhl-klubbar som en tongivande spelare.

Nån viskade mig att stor burra aldrig fick ut sin potential. Hade kunnat bli en loob.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in