2024-05-21, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Så har du inte sett den här. Riktigt najs, enjoy!

https://dumpen.se/2024/01/22/forneke...ikte-napp-352/
Du tror att denna man skulle ha lyckats att träffa en 14-åring på riktigt? Jag har svaret åt dig, Nej det hade han inte. Uthängningar fyller i dom flesta fall noll funktion. Ett riktigt barn/ungdom ser att det är en dåre framför sig.
Citera
2024-05-21, 19:27
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Du tror att denna man skulle ha lyckats att träffa en 14-åring på riktigt? Jag har svaret åt dig, Nej det hade han inte. Uthängningar fyller i dom flesta fall noll funktion. Ett riktigt barn/ungdom ser att det är en dåre framför sig.

Det är ju inte risken att de lyckas träffa en riktig 14-åring som gör att de förtjänar att hängas ut. Det är deras vilja och intresse av att vilja träffa barn under 15 år öht som gör dem till pedofiler, därför ska de krossas.
Citera
2024-05-21, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Det är ju bara att gissa, men om du tänker att du blir uthängd så att alla som vet vem du är nu också vet att du ä pedofil eller iaf intresserad av barn. Din fru lämnar dig eller kastar ut dig, dina barn/barnbarn hatar dig, du blir av med jobbet/ditt egna företag blir utan kunder osv osv. Många verkar ju ha legat på gränsen innan, precis att de lyckats hålla ihop livet, sen kommer Dumpen-publiceringen ovanpå detta. Nästan konstigt att inte mer än en handfull tagit livet av sig...

Fast det är fler som har tagit livet av sig än vad som har framkommit.

Det är ett tvåsiffrigt antal.

Detta vet jag.
Citera
2024-05-21, 21:19
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin

Detta vet jag.
Kände du dem?
Dela med dig och gör dina medmänniskor på bättre humör.
Citera
2024-05-21, 21:26
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Vad är det egentligen för konsekvenser som idioterna får som gör att de väljer att ta sina liv?

Jag kan inte ens föreställa mig hur det hade känts att bli uthängd på detta sättet.

Vilka jävla klåpare det fortfarande finns i detta samhället. Den senaste bor på en ganska fin adress i centrala Göteborg och väljer att riskera det för en sådan här sak.

Att sen posera i arbetskläder med företagslogga på

Helt jävla makalöst.
Helt patetiskt men gäddorna får vad de förtjänar.
Har man gjort en sådan handling så får man ju stå för det.
Citera
2024-05-21, 22:19
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin

Detta vet jag.

Du snackar skit! Sprid inte massa skit i tråden. Vi har järnkoll på antalet självmördare bland dessa 420 gäddor. Det är INTE något tvåsiffrigt antal!

Dessa gäddor är det bekräftat som har självmördat sig:

https://www.flashback.org/sp88108197
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-05-21 kl. 22:25.
Citera
2024-05-21, 22:30
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
De kan ställa till mycket djävulskap bara digitalt, de manipulativa gubbäcklen. Tycker din inställning är märklig, som om de är helt okej agerande, normala personer i din värld.
Citera
2024-05-21, 22:37
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Mjo, det känns som ganska rimliga konsekvenser. Fortfarande märkligt att man är villig att riskera allt detta för en 14-åring.

Hur man ens kan tro att en 12, 13 eller 14-åring tänder på en gammal gubbe på 50+ är ju också väldigt svårt att föreställa sig.

Det som får barnknullandet för 50+ gubbar att fungera är nog inte så mycket gubbkåta barn
som barnens längtan efter droger, en sund fungerande omgivning med sunda vuxna i osv,
vilket öppnar dörren för gubbarnas tvång och övergrepp.
Kanske passar det bättre att likna gäddorna vid vargar istället.
Vargar som spanar in och i första hand attackerar utsatta, sårbara och försvarslösa offer.

https://www.youtube.com/watch?v=VvTH1qtXtRM
Senast redigerad av Korv-Bajs 2024-05-21 kl. 23:36.
Citera
2024-05-21, 23:20
Medlem
Citat:
Det finns massor av unga tjejer med trauman, funktionsnedsättningar mm som har självskadebeteende som söker just män som ska "förstöra" dom.

Det finns en anledning till att de hänger runt på vissa ställen.
Citera
2024-05-22, 03:53
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Men #171 Bålsta, han blev väl identifierad? Jag kommer ihåg att det var mer än 20 sökningar på mrkoll. Det finns Bålstabor här som kan skriva ett pm till dig. Jag har inte varit medlem i 30 dagar så jag kan tyvärr inte.
Allright! Inget jag känner till men hoppas det kommer fram.
Citera
2024-05-22, 08:22
Medlem
PROLIFICs avatar
Jag håller om det mesta som sagts om #420. Ser ju liksom skaplig ut, kan uttrycka sig i skrift, verkar ha ett bra jobb, bo bra, är i fysisk form, ung även om han gav sig åldersrabatt osv. Han verkar inte vara den ensamma stollen som nappar på allt. Han är heller inte pushig och tjatig i chattloggarna och visar inte kuken. Intressant att fiskaren ger honom så många chanser att backa ur/låta det rinna ut i sanden men han vill ses ändå. Vad sjutton höll han på det?

Det har funnits flera andra gäddor som också har haft ganska beskedliga chattloggar men då har fiskaren ofta varit rätt så på och vill ses. Den här chattloggen är intressant ur den aspekten. Ingen är pushig och jobbig och fiskaren ger gäddan flera tillfällen att simma iväg, det är ju inte direkt så att fiskaren verkligen försöker låsa en date. Sedan kan för all del velandet och inställda resor bero på att ingen kan ta konfrontationen just då. Men ändå.
Citera
2024-05-22, 13:53
Avstängd
johnjozefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag håller om det mesta som sagts om #420. Ser ju liksom skaplig ut, kan uttrycka sig i skrift, verkar ha ett bra jobb, bo bra, är i fysisk form, ung även om han gav sig åldersrabatt osv. Han verkar inte vara den ensamma stollen som nappar på allt. Han är heller inte pushig och tjatig i chattloggarna och visar inte kuken. Intressant att fiskaren ger honom så många chanser att backa ur/låta det rinna ut i sanden men han vill ses ändå. Vad sjutton höll han på det?

Det har funnits flera andra gäddor som också har haft ganska beskedliga chattloggar men då har fiskaren ofta varit rätt så på och vill ses. Den här chattloggen är intressant ur den aspekten. Ingen är pushig och jobbig och fiskaren ger gäddan flera tillfällen att simma iväg, det är ju inte direkt så att fiskaren verkligen försöker låsa en date. Sedan kan för all del velandet och inställda resor bero på att ingen kan ta konfrontationen just då. Men ändå.

Pedofiler kommer i alla möjliga skepnader
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in