2024-05-22, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttetutte421
Okej jag ser. Det går inte längre skriva till de som du tidigare gjort. Deras mail är trasig/ avstängd eller fungerar ej. Tråkigt såklart för "Canapay.io" mina transaktioner genomfört genom dessa är bra saftiga, upp emot 100 transaktioner/ insättningar minst troligtvis. Hojta till någon här om det fortfarande går att få kontakt med support canapay någon som har aning?

Varm dag varma och trevliga sommar hälsningar till allihop här🌿🏵🌸🌼

Mvh

Testa Max@canapay.io

Han som svarade mig när jag fick tillbaka.
Citera
2024-05-22, 11:09
Medlem
Roligt att se att så många fått tillbaka deg, hoppas ni inte spelar längre och njuter av ett fint tillskott till semesterkassan.

Någon som kan hjälpa mig med var jag ska vända mig för att kontakta följande bolag:

PRFS, London, GB
PSG*RapidPH, Sofia, BG
Transferpay KYIV, UA
Gserjn.club.shenzhen
PAYF, KYIV
ECOMM GAMETIMES
Bubble-dutch.com
Dpkpy Nairobi
ECOMM JHAYGAMES
gamerdir.com -
Impact multiple concep
ENYCASH Strasbourg -
Toolshack Nairobi -
Bornaio.online baku
Spayments Kyiv
gfcardplace.com
Riverherb.com
NMXPAYMETSERVICE KYIV

Tycker det är klurigt att förstå vem som ska kontaktas, dvs hur hittar jag om det exempelvis är Elegro?
Citera
2024-05-22, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollee
Testa Max@canapay.io

När fick du tillbaka? När pratade du med honom? Mig bad han skicka in documenter 2 veckor sen och sedan dess svarar han inte längre.
Citera
2024-05-22, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mummuke
När fick du tillbaka? När pratade du med honom? Mig bad han skicka in documenter 2 veckor sen och sedan dess svarar han inte längre.

6e maj, pengarna tillbaka 7e. Behövde ej skicka in något.
Citera
2024-05-22, 11:38
Medlem
Citat:
6e maj, pengarna tillbaka 7e. Behövde ej skicka in något.

För mig var det sista kontakt 10:e
Citera
2024-05-22, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikathejansson
Roligt att se att så många fått tillbaka deg, hoppas ni inte spelar längre och njuter av ett fint tillskott till semesterkassan.

Någon som kan hjälpa mig med var jag ska vända mig för att kontakta följande bolag:

PRFS, London, GB
PSG*RapidPH, Sofia, BG
Transferpay KYIV, UA
Gserjn.club.shenzhen
PAYF, KYIV
ECOMM GAMETIMES
Bubble-dutch.com
Dpkpy Nairobi
ECOMM JHAYGAMES
gamerdir.com -
Impact multiple concep
ENYCASH Strasbourg -
Toolshack Nairobi -
Bornaio.online baku
Spayments Kyiv
gfcardplace.com
Riverherb.com
NMXPAYMETSERVICE KYIV

Tycker det är klurigt att förstå vem som ska kontaktas, dvs hur hittar jag om det exempelvis är Elegro?

Jag håller med dig, snurrigt mycket! Men jag tycker du kan i detta nu skicka iväg ett email till "support@elegro.eu" och därefter se om dina bsnktransaktioner du ser på din bank sammanfaller med något som berör/ tillhör samt elegro tillhandahåller! Det har jag personligen gjort i alla fall.

Mvh
Citera
2024-05-22, 12:01
Medlem
Citat:
Testa Max@canapay.io

Tack så mycket. Jag skickade nu. Får se om en får respons. Blir bemött förhoppningsvis!
Citera
2024-05-22, 12:07
Medlem
När jag skickar till Elegro nu ändras milen till niko-tech. Är det 100 man får pengarna därifrån?
Citera
2024-05-22, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovehisingen
När jag skickar till Elegro nu ändras milen till niko-tech. Är det 100 man får pengarna därifrån?

Samma ägarstruktur blir väl olika namn som syns, dyker upp? Operar väl inom samma näste ändå misstänks. Jag skrivit till de och ska få tillbaka pengar från "Elegro" och e-mail korrespondens utskick från de skickas tillbaka med svar från annat namn. Jag vet inte riktigt

Mvh
Senast redigerad av Puttetutte421 2024-05-22 kl. 12:31.
Citera
2024-05-22, 12:45
Medlem
Fick svar från canapay nyligen.

Attention: mitt namn ******* ****

We have identified a transaction in our system - every precaution has been taken to now ensure your email address and card number are blocked throughout our system to prevent future transactions.

As all transactions made through Canapay are fully card-holder 3D secure authorised and BankID confirmed - this means you (the customer) were entirely aware and confirmed every transaction processed against your card. You have also openly agreed to doing this numerous times in your initial email to us, repeatedly over an extended period of time.

To continue - Issuing banks and acquirers require us to collect full KYC (know your customer) information, confirming your identity and that this email comes from a legitimate source before commencing fraud investigations. Send us the following:

A clear photo of the front and back of your National ID Card or Passport
A photo/scan of your Proof of Address (utility bill, phone bill)
Failure to supply the above documents means we can NOT proceed. Once the above information has been provided, fraud investigators verify and screen your identity against formal government and fraud databases to confirm authenticity.

Once verified, we will launch an investigation into your claim for transactions you agreed and have personally verified through your banks 3DS challenge.

Regards,

Canapay

De snackade om 3Ds secure osv. Hur ska jag bemöta säga när de nämner BABK ID, ens acceptans osv!?

Tacksam för svar.
Senast redigerad av Puttetutte421 2024-05-22 kl. 12:48.
Citera
2024-05-22, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttetutte421
Fick svar från canapay nyligen.

Attention: mitt namn ******* ****

We have identified a transaction in our system - every precaution has been taken to now ensure your email address and card number are blocked throughout our system to prevent future transactions.

As all transactions made through Canapay are fully card-holder 3D secure authorised and BankID confirmed - this means you (the customer) were entirely aware and confirmed every transaction processed against your card. You have also openly agreed to doing this numerous times in your initial email to us, repeatedly over an extended period of time.

To continue - Issuing banks and acquirers require us to collect full KYC (know your customer) information, confirming your identity and that this email comes from a legitimate source before commencing fraud investigations. Send us the following:

A clear photo of the front and back of your National ID Card or Passport
A photo/scan of your Proof of Address (utility bill, phone bill)
Failure to supply the above documents means we can NOT proceed. Once the above information has been provided, fraud investigators verify and screen your identity against formal government and fraud databases to confirm authenticity.

Once verified, we will launch an investigation into your claim for transactions you agreed and have personally verified through your banks 3DS challenge.

Regards,

Canapay

De snackade om 3Ds secure osv. Hur ska jag bemöta säga när de nämner BABK ID, ens acceptans osv!?

Tacksam för svar.

Tror inte du får något svar tillbaka även om du skickar in allt.
Jag skickade mitt för två veckor sedan, nu får man inget svar när man mailar.
Men om någon fått svar efter man gjort KYC så får ni gärna lägga ett inlägg. Jag är glad att jag fick ut hälften innan det var försent hos Canapay.
Citera
2024-05-22, 13:08
Medlem
Sjukt endå att de svarar dig, skickade in mina uppgifter förra torsdagen och inte fått något svar sedan dess…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in