2024-05-22, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttetutte421
Okej jag ser. Det gr inte lngre skriva till de som du tidigare gjort. Deras mail r trasig/ avstngd eller fungerar ej. Trkigt sklart fr "Canapay.io" mina transaktioner genomfrt genom dessa r bra saftiga, upp emot 100 transaktioner/ insttningar minst troligtvis. Hojta till ngon hr om det fortfarande gr att f kontakt med support canapay ngon som har aning?

Varm dag varma och trevliga sommar hlsningar till allihop hr🌿🏵🌸🌼

Mvh

Testa Max@canapay.io

Han som svarade mig nr jag fick tillbaka.
Citera
2024-05-22, 11:09
Medlem
Roligt att se att s mnga ftt tillbaka deg, hoppas ni inte spelar lngre och njuter av ett fint tillskott till semesterkassan.

Ngon som kan hjlpa mig med var jag ska vnda mig fr att kontakta fljande bolag:

PRFS, London, GB
PSG*RapidPH, Sofia, BG
Transferpay KYIV, UA
Gserjn.club.shenzhen
PAYF, KYIV
ECOMM GAMETIMES
Bubble-dutch.com
Dpkpy Nairobi
ECOMM JHAYGAMES
gamerdir.com -
Impact multiple concep
ENYCASH Strasbourg -
Toolshack Nairobi -
Bornaio.online baku
Spayments Kyiv
gfcardplace.com
Riverherb.com
NMXPAYMETSERVICE KYIV

Tycker det r klurigt att frst vem som ska kontaktas, dvs hur hittar jag om det exempelvis r Elegro?
Citera
2024-05-22, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollee
Testa Max@canapay.io

Nr fick du tillbaka? Nr pratade du med honom? Mig bad han skicka in documenter 2 veckor sen och sedan dess svarar han inte lngre.
Citera
2024-05-22, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mummuke
Nr fick du tillbaka? Nr pratade du med honom? Mig bad han skicka in documenter 2 veckor sen och sedan dess svarar han inte lngre.

6e maj, pengarna tillbaka 7e. Behvde ej skicka in ngot.
Citera
2024-05-22, 11:38
Medlem
Citat:
6e maj, pengarna tillbaka 7e. Behvde ej skicka in ngot.

Fr mig var det sista kontakt 10:e
Citera
2024-05-22, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikathejansson
Roligt att se att s mnga ftt tillbaka deg, hoppas ni inte spelar lngre och njuter av ett fint tillskott till semesterkassan.

Ngon som kan hjlpa mig med var jag ska vnda mig fr att kontakta fljande bolag:

PRFS, London, GB
PSG*RapidPH, Sofia, BG
Transferpay KYIV, UA
Gserjn.club.shenzhen
PAYF, KYIV
ECOMM GAMETIMES
Bubble-dutch.com
Dpkpy Nairobi
ECOMM JHAYGAMES
gamerdir.com -
Impact multiple concep
ENYCASH Strasbourg -
Toolshack Nairobi -
Bornaio.online baku
Spayments Kyiv
gfcardplace.com
Riverherb.com
NMXPAYMETSERVICE KYIV

Tycker det r klurigt att frst vem som ska kontaktas, dvs hur hittar jag om det exempelvis r Elegro?

Jag hller med dig, snurrigt mycket! Men jag tycker du kan i detta nu skicka ivg ett email till "support@elegro.eu" och drefter se om dina bsnktransaktioner du ser p din bank sammanfaller med ngot som berr/ tillhr samt elegro tillhandahller! Det har jag personligen gjort i alla fall.

Mvh
Citera
2024-05-22, 12:01
Medlem
Citat:
Testa Max@canapay.io

Tack s mycket. Jag skickade nu. Fr se om en fr respons. Blir bemtt frhoppningsvis!
Citera
2024-05-22, 12:07
Medlem
Nr jag skickar till Elegro nu ndras milen till niko-tech. r det 100 man fr pengarna drifrn?
Citera
2024-05-22, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovehisingen
Nr jag skickar till Elegro nu ndras milen till niko-tech. r det 100 man fr pengarna drifrn?

Samma garstruktur blir vl olika namn som syns, dyker upp? Operar vl inom samma nste nd misstnks. Jag skrivit till de och ska f tillbaka pengar frn "Elegro" och e-mail korrespondens utskick frn de skickas tillbaka med svar frn annat namn. Jag vet inte riktigt

Mvh
Senast redigerad av Puttetutte421 2024-05-22 kl. 12:31.
Citera
2024-05-22, 12:45
Medlem
Fick svar frn canapay nyligen.

Attention: mitt namn ******* ****

We have identified a transaction in our system - every precaution has been taken to now ensure your email address and card number are blocked throughout our system to prevent future transactions.

As all transactions made through Canapay are fully card-holder 3D secure authorised and BankID confirmed - this means you (the customer) were entirely aware and confirmed every transaction processed against your card. You have also openly agreed to doing this numerous times in your initial email to us, repeatedly over an extended period of time.

To continue - Issuing banks and acquirers require us to collect full KYC (know your customer) information, confirming your identity and that this email comes from a legitimate source before commencing fraud investigations. Send us the following:

A clear photo of the front and back of your National ID Card or Passport
A photo/scan of your Proof of Address (utility bill, phone bill)
Failure to supply the above documents means we can NOT proceed. Once the above information has been provided, fraud investigators verify and screen your identity against formal government and fraud databases to confirm authenticity.

Once verified, we will launch an investigation into your claim for transactions you agreed and have personally verified through your banks 3DS challenge.

Regards,

Canapay

De snackade om 3Ds secure osv. Hur ska jag bemta sga nr de nmner BABK ID, ens acceptans osv!?

Tacksam fr svar.
Senast redigerad av Puttetutte421 2024-05-22 kl. 12:48.
Citera
2024-05-22, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttetutte421
Fick svar frn canapay nyligen.

Attention: mitt namn ******* ****

We have identified a transaction in our system - every precaution has been taken to now ensure your email address and card number are blocked throughout our system to prevent future transactions.

As all transactions made through Canapay are fully card-holder 3D secure authorised and BankID confirmed - this means you (the customer) were entirely aware and confirmed every transaction processed against your card. You have also openly agreed to doing this numerous times in your initial email to us, repeatedly over an extended period of time.

To continue - Issuing banks and acquirers require us to collect full KYC (know your customer) information, confirming your identity and that this email comes from a legitimate source before commencing fraud investigations. Send us the following:

A clear photo of the front and back of your National ID Card or Passport
A photo/scan of your Proof of Address (utility bill, phone bill)
Failure to supply the above documents means we can NOT proceed. Once the above information has been provided, fraud investigators verify and screen your identity against formal government and fraud databases to confirm authenticity.

Once verified, we will launch an investigation into your claim for transactions you agreed and have personally verified through your banks 3DS challenge.

Regards,

Canapay

De snackade om 3Ds secure osv. Hur ska jag bemta sga nr de nmner BABK ID, ens acceptans osv!?

Tacksam fr svar.

Tror inte du fr ngot svar tillbaka ven om du skickar in allt.
Jag skickade mitt fr tv veckor sedan, nu fr man inget svar nr man mailar.
Men om ngon ftt svar efter man gjort KYC s fr ni grna lgga ett inlgg. Jag r glad att jag fick ut hlften innan det var frsent hos Canapay.
Citera
2024-05-22, 13:08
Medlem
Sjukt end att de svarar dig, skickade in mina uppgifter frra torsdagen och inte ftt ngot svar sedan dess
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in