2024-05-30, 23:40
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag funderar på #421 och #422 . Min erfarenhet av både centrala Stockholm och dessa bruksorter i tex Västmanland, så är jag övertygad om att bägge 2 kan gå under radarn i Centrala Stockholm, människor är annorlunda och många har bråttom. Men mindre orter där är det ett helvete, med allt skitprat. Jag tror faktiskt att #422 kan fortsätta att leva i innerstan, ni som har samma erfarenhet av stad och bruksort, tror ni #422 kan bo kvar utan en massa blickar? Och annat som följer.

Håller helt med. Jag har också erfarenhet av både Stockholms innerstad och bruksort med 5000 invånare. I Sthlm flyger han relativt väl under radarn, medan bruksorten skulle vara ett raserat liv för gäddan.
Citera
2024-05-30, 23:47
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik242
24 kap p4 har jag för mig tar upp nöd. Du får googla själv. Jag hade en diskussion med någon annan gällande detta och frågan var utifrån om chaffisen backat på en unge eller att någon annan typ av skada hade hänt i samband med den situationen så skrev jag att det stresspåslaget med de konsekvenserna det innebär att hängas ut på dumpen som bevisligen leder till att folk tar livet av sig, hus och hem förstörs, de blir misshandlade, förlorar jobb mm. så konsekvenserna är inte att leka med. Samt de jävla puckona fortsätter och går efter i den situationen och till syvende och sist att hade en unge blivit överkörd i det läget så hade förmodligen HD fått gett utslag på sista raden. Det framgick inte här för jag skriver med så många rackabajsare så även en fena som jag kan tappa tråden någon gång på miljonen eller så

Gällande ofredandet är jag spiksäker, lika lite som du får gå hem till nån och öppna dörren o kika in så får du öppna någons bildörr.

Så Sara är ju så fkn obegåvad att hon tom publicerar bevismaterialet

Ok, ja jag är skeptiskt. Hur som så är där ett egenansvar när man backar så med ett fordon. Speciellt när man är yrkeschaufför. Kan kanske bli förmildrande straff, men inte fri från brott. Som alla andra brott så kommer frågan från TR HR HD : kunde du gjort något annat? Och ja, det kunde han absolut - och det skall han veta speciellt som yrkeschaufför att han inte ska göra så. Det var ju inte så direkt att han befann sig i en situation som var avgörande för liv och död direkt eller under extremt hot.. Så jag vet i fan det om han hade kommit undan detta helt.. Skit samma, han är ett rövhål som borde drabbas av att hans skägg växter inåt. Det va bara en jävla tur att han inte körde på någon.
Citera
2024-05-30, 23:51
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Ja men bara nästan: "jag jobbar ju emellanåt"
Och berättar om att han köpt två tjugoåringar också vid sidan av att han försöker tvinga till sig kontaktuppgifter till 'fjortonåringens' kompis. Vidrigt. Arbetsledare sägs det. Stabilt.

'Arbetsledare' brukar innebära underneger åt egentlig chef. Inte ovanligt att tjänsten tillfaller korkade och arbetsskygga.

Hur som, ärlig gädda detta. Kan bli nästa självmordskandidat.
Citera
2024-05-31, 07:07
Medlem
#423 är med i en liten grupp på Facebook som heter "Avskaffa teleporter"
Citera
2024-05-31, 07:16
Medlem
SnutteFia03s avatar
#423 kom inte med de vanliga undanflykterna direkt utan erkänner att han tycker det är "spännande" med minderåriga och i vilket syfte han var där. Antalet som han har kontakt med var dock oklart, men det skulle kunna vara så många att gubben faktiskt inte ens har koll.

Sitter på appen hela dagarna men "jobbar lite emellanåt också".

Varför han skickar bilder på sitt könsorgan har han dock inget svar på. Den frågan hade man ju ändå velat höra någon form av utläggning kring från hästens mun så att säga, med tanke på hur vanligt det verkar vara bland dessa gubbar. Kanske är det något automatiserat beteende från reptilhjärnan som spökar?

Även frågan om pussmunnar i grodperspektiv förblir en olöst gåta, även om just den här gäddan kanske inte ägnade sig åt sådant själv (har inte scrollat i loggen).
Citera
2024-05-31, 08:30
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
#423 Son hemmaboende och en äldre kvinna på adressen. Så tragiskt att ställa till det som #423 . Vilken Fredagsångest den familjen kommer att ha.
Frun är sextio år gammal. Klart han vill ha lite lammkött nu när han har råd att betala för det. Jag tror inte att han varit bortskämd med ung tajt fitta ens när han själv var ung. Den där bölden i pannan har nog inte underlättat raggandet. Varför tar man inte bort sånt? Vad kostar det på någon plastikklinik? Några tusenlappar? Kanske därför han fick gifta sig med en tretton år äldre kvinna?

Citera
2024-05-31, 08:35
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Ja men bara nästan: "jag jobbar ju emellanåt"
Och berättar om att han köpt två tjugoåringar också vid sidan av att han försöker tvinga till sig kontaktuppgifter till 'fjortonåringens' kompis. Vidrigt. Arbetsledare sägs det. Stabilt.
Synd att de har slutat med att informera om att de kommer att kontakta frun och arbetsgivare.
Citera
2024-05-31, 08:44
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Synd att de har slutat med att informera om att de kommer att kontakta frun och arbetsgivare.

Tror det har att göra med om han verkar villig att köpa ett paket på Impulskollen eller inte. Man märkte direkt på honom att var en riktig guldkossa.

Det där med penisbilder har nog att göra med att gäddorna får för sig och hoppas att det är den första penisbilden fiktiva barnet får se. Fast uppenbarligen är det ju inte så. #423 penis ser verkligen ut som en trattkantarell i full blom
Citera
2024-05-31, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik242
24 kap p4 har jag för mig tar upp nöd. Du får googla själv. Jag hade en diskussion med någon annan gällande detta och frågan var utifrån om chaffisen backat på en unge eller att någon annan typ av skada hade hänt i samband med den situationen så skrev jag att det stresspåslaget med de konsekvenserna det innebär att hängas ut på dumpen som bevisligen leder till att folk tar livet av sig, hus och hem förstörs, de blir misshandlade, förlorar jobb mm. så konsekvenserna är inte att leka med. Samt de jävla puckona fortsätter och går efter i den situationen och till syvende och sist att hade en unge blivit överkörd i det läget så hade förmodligen HD fått gett utslag på sista raden. Det framgick inte här för jag skriver med så många rackabajsare så även en fena som jag kan tappa tråden någon gång på miljonen eller så

Gällande ofredandet är jag spiksäker, lika lite som du får gå hem till nån och öppna dörren o kika in så får du öppna någons bildörr.

Så Sara är ju så fkn obegåvad att hon tom publicerar bevismaterialet

Vilket jävla stresspåslag?? Du menar ju på att han inte gjort ngt fel o de lägger ju bara ut vad han själv har sagt o gjort1 Tycker han att det är ok att en främmande liten 14 åring ser har han väl inget problem med att andra ser det.

Måste vara ett jävla stresspåslag att få hans vidriga texter även som vuxen fiskare. Tänk om de skulle råka hälla kokande vatten över sig av det stresspåslaget? Vi kan diskutera det scenariet också i så fall.

Hade varit fucking mer intressant att diskutera scenariet om en unge blev våldtagen av honom. Hans intention. Inte huruvida ngn skulle ha kunnat bli påkörd.
Citera
2024-05-31, 08:59
Medlem
#423 Sara gjorde en klumpig felsägning när hon svarade jakande på gäddans påstående att det är lagligt med sexköp från och med att någon fyllt 18, men det är ju olagligt oavsett ålder.
Citera
2024-05-31, 10:35
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#423 Sara gjorde en klumpig felsägning när hon svarade jakande på gäddans påstående att det är lagligt med sexköp från och med att någon fyllt 18, men det är ju olagligt oavsett ålder.

Är nog ett gammalt mantra från hennes yrkesverksamma tid. Yrkesskada helt enkelt. Hon fick väl flashbacks och råkade inbilla sig att gäddan var en vanlig kund där dom skulle diskutera pris och villkor.
Citera
2024-05-31, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Frun är sextio år gammal. Klart han vill ha lite lammkött nu när han har råd att betala för det. Jag tror inte att han varit bortskämd med ung tajt fitta ens när han själv var ung. Den där bölden i pannan har nog inte underlättat raggandet. Varför tar man inte bort sånt? Vad kostar det på någon plastikklinik? Några tusenlappar? Kanske därför han fick gifta sig med en tretton år äldre kvinna?

#423 Han skickade ingen helkroppsbild, men man kan ana en rejäl kagge under tröjan, den hänger ned över byxlinningen. Han är med andra ord i nte så brydd över sin look. Hornet i pannan kan man frysa bort med cryopen för ett par tusenlappar, men han lägger hellre pengar på fjortonåringar som ska runka honom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in