2024-06-08, 15:30
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
KungSängen-butiken är det i Helsingborg. (Han bor ju i Åstorp, så det är ju nära till Helsingborg).
I slutet av Tiktok-videon som han filmar inne i butiken ser man "Haralds Grill och kök" på gatuköket utanför och det ligger precis vid ingången till KungSängen.

Okej. Tack för svar.
Citera
2024-06-08, 15:33
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag tror att DaddyCool kommer att få det knepigt med både arbete och socialt med vänner. Det här beteendet måste väl ändå spridas. Tror tyvärr på suicid med DaddyCool. Hur och var ska han ta vägen? Vi får se vad som händer den närmaste tiden med DaddyCool.

Tyvärr?

Jag tror inte på det när det gäller honom. Han är för gränslös, och verkar inte ens ha vett att skämmas.
Ingen har nog gjort bort sig mer än #352, och han lever.

Jag tror mer på att #424 tar sig själv av daga. Inte för att han antydde det, men han skäms nog betydligt mer, och det lät inte som att livet var värt att leva om han skulle publiceras som den smygbög/pederast han är.
Citera
2024-06-08, 15:49
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag tror att DaddyCool kommer att få det knepigt med både arbete och socialt med vänner. Det här beteendet måste väl ändå spridas. Tror tyvärr på suicid med DaddyCool. Hur och var ska han ta vägen? Vi får se vad som händer den närmaste tiden med DaddyCool.

Han verkar ha levt ett full out blown dubbelliv. En kollega (eller vän till en kollega) var här inne i tråden och skrev att ingen uppfattade honom på något annat sätt en trevlig och hjälpsam (ja förutom lite kommenterar om fina bröst, vilket hade fått mig att rödflagga gubben och kalla till ett möte) som människa och kollega. Kan tänka mig att han är en sån som gått runt i radhusområdet – lånat ut sin slagborr och bjudet på en kall. Ni vet gubben som dyker upp och hjälper till när en studsmatta ska monteras upp och ett staket behöver målas om.

Tror ärligt talat att en sån person ger en flying fuck när allt rasar. Att gå runt och låtsas vara någon annan än man är betyder inte att man vill vara den man låtsas vara.
Citera
2024-06-08, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Han verkar ju ha fått jobb som säljare i nån möbelbutik eller liknande. Typ Jysk eller Mio eller nån annan kedja. Han hade ju bra munläder så det kan säkert passa. Tycker att han borde bli igenkänd emellanåt.
Man kan fråga sig hur en sådan lyckas fixa arbete, när det finns gott om icke-pedofiler som mer än gärna hade tagit det jobbet. Man kan fråga sig hur arbetsgivaren tänker när de väljer en pedofil framför en normal människa.
Citera
2024-06-08, 16:30
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Man kan fråga sig hur en sådan lyckas fixa arbete, när det finns gott om icke-pedofiler som mer än gärna hade tagit det jobbet. Man kan fråga sig hur arbetsgivaren tänker när de väljer en pedofil framför en normal människa.

Jag tror dessvärre inte att alla arbetsgivare kollar Dumpen innan de anställer någon, vilket de borde. Och Janne har nog inte tagit med sin medverkan på Dumpen i sitt CV.
Alltså kan det helt enkelt vara så att arbetsgivaren inte vet något om saken.
Citera
2024-06-08, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Jag tror dessvärre inte att alla arbetsgivare kollar Dumpen innan de anställer någon, vilket de borde. Och Janne har nog inte tagit med sin medverkan på Dumpen i sitt CV.
Alltså kan det helt enkelt vara så att arbetsgivaren inte vet något om saken.
Fast idag kräver väl mer eller mindre alla arbetsgivare referenser, men Janne bara knatar in där och får jobbet hux flux. Har svårt att tänka mig att någon som "känner" honom skulle ställa upp som referens för en potentiell arbetsgivare.
Citera
2024-06-08, 17:27
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Fast idag kräver väl mer eller mindre alla arbetsgivare referenser, men Janne bara knatar in där och får jobbet hux flux. Har svårt att tänka mig att någon som "känner" honom skulle ställa upp som referens för en potentiell arbetsgivare.
Då kan det vara dags att den som råkar känna till Coach-Jannes arbetsplats kontaktar hans chef med länk till publiceringen av denne falske och äcklige pedofil.
Citera
2024-06-08, 17:32
Avstängd
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Då kan det vara dags att den som råkar känna till Coach-Jannes arbetsplats kontaktar hans chef med länk till publiceringen av denne falske och äcklige pedofil.
Menar du att arbetsmarknaden ska vara stängd på livstid för den som blivit uthängd av Dumpen? Hur blir något bättre av att gäddan inte kan försörja sig utan istället får leva på socialbidrag och ha jättemycket tid över att sexchatta med nya barn istället för att förvärvsarbeta?

Har du tänkt igenom det här ordentligt eller är det bara det bottenlösa hatet som styr dig?
Citera
2024-06-08, 17:51
Citat:
Coach Janne är en av de klassiska publiceringarna. En av topp fem bland de mest tragikomiska. Nu har ju #421 Daddy Cool seglat upp och ligger högt i topp vad gäller de mest sjuka av brottslingarna som dumpen fått tag på.
Tyvärr har inte gäddorna begått något brottsligt, med nuvarande.mesiga lagstiftning. Därför är det mycket viktigt att Dumpen får igenom sitt mål med en lagförändring snarast. Skriv under namninsamlingen alla som är emot gäddornas nuvarande skydd.

https://dumpen.se/namninsamling/

https://www.skrivunder.com/2forty2_k...d_av_vara_barn
Citera
2024-06-08, 17:54
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Tyvärr har inte gäddorna begått något brottsligt, med nuvarande.mesiga lagstiftning. Därför är det mycket viktigt att Dumpen får igenom sitt mål med en lagförändring snarast. Skriv under namninsamlingen alla som är emot gäddornas nuvarande skydd.

https://dumpen.se/namninsamling/

https://www.skrivunder.com/2forty2_k...d_av_vara_barn
Du har rätt i att vår sjuka lagstiftning ännu är undermålig på detta område. Och jag är givetvis för att lagen ändras till det bättre.

För att tala om den falske rosédrinkaren Coach-Janne #246 så anser i alla fall jag att oinformerade personer i hans närhet bör varnas.

F ö kommer jag att vägra diskutera vidare med någon som försvarar eller förringar pedofilin och som daltar med det. Jag håller dem för medskyldiga och deras gärningar är uteslutande onda. Det är inte bara helt sinnessjukt utan dessutom off-topic.
Senast redigerad av Redivivus 2024-06-08 kl. 18:08.
Citera
2024-06-08, 19:01
Medlem
Grejsimojsas avatar
Citat:
Vi vet hur det blev med PappaStor #289 som enligt obekräftad uppgift skall in i det sista ha förnekat sin skuld. Hursomhaver, vi vet hur det gick där...

Va honom jag menade och refererade till, att jag hade om nåt gjort så om jag blivit så förnedrad. Fattar inte hur man inte. Vill typ hänga mig av skam för jag sett filmerna ahaha
Citera
2024-06-08, 19:08
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejsimojsa
Va honom jag menade och refererade till, att jag hade om nåt gjort så om jag blivit så förnedrad. Fattar inte hur man inte. Vill typ hänga mig av skam för jag sett filmerna ahaha
Där gjorde med andra ord PappaStor (#289) ändå något rationellt. Men jag tror inte att den äcklige pedofilen DaddyCool (#421) har rationalitet nog att gå samma väg. Psykopaten tycks vara i total avsaknad av någon slags rationell insikt i sitt agerande. Han är fullt uppe i att inbilla sig att barn tänder på honom och att han kan få till det närsomhelst. Han har varken tid eller förmåga att få ångest över sitt gränslösa beteende. Gränslöst sjuk. Polisen borde göra husrannsakan hos idioten.
Senast redigerad av Redivivus 2024-06-08 kl. 19:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in