2024-06-08, 20:47
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Ny gädda.

https://dumpen.se/2024/06/08/kampanj...berg-halmstad/

Vice ordförande för kommunfullmäktige i Halmstad. SD. Härligt.

Rebus:
Förnamnet: Sveriges förste astronaut men byt ut inledande Ch till K.
Efternamnet: Astrid Lindgren-figur som bodde på taket.
Citera
2024-06-08, 21:01
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Rebus:
Förnamnet: Sveriges förste astronaut men byt ut inledande Ch till K.
Efternamnet: Astrid Lindgren-figur som bodde på taket.

"Kuken" i mellannamn har jag hört på stan.

F.ö. kul att bli uthängd som bögpedofil dagen innan europaval skyltad med sitt partis logga.
Hans vardag lär ändras drastiskt.
Senast redigerad av Knasigabananer73 2024-06-08 kl. 21:03.
Citera
2024-06-08, 21:02
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Varför inte det? De har ju plockat ett par centerpartister tidigare. Nu dags för SD-smutsen. Perfekt fångst.
Har varit flera SD-are redan. Icke förvånande.
Citera
2024-06-08, 21:14
Avstängd
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Håller med dig. Men det hade varit bättre om han var Socialdemokrat 😁
Vid närmare eftertanke har du en poäng. Det är intressant att man väljer att publicera #426 bara några dagar före EU-valet, med tanke på vilket parti han representerar. Jag skulle gå så långt att säga att Dumpens kärna av läsare och finansiärer överlappar ganska väl med det här partiets kärnväljare. Man kunde valt att hålla en vecka eller två på den här gäddan. Varför väljer man att gå ut med honom nu? Hur kommer detta att påverka donationsviljan hos det här partiets supportar? Jag kan ju tänka mig att många stör sig och tänker i termer av förlorade röster i valet. Eller är detta ett statement från Dumpen, att man på det här sättet bemöter beskyllningar om att man är SD-nära?

Många frågor.
Citera
2024-06-08, 21:20
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Man kan fråga sig hur en sådan lyckas fixa arbete, när det finns gott om icke-pedofiler som mer än gärna hade tagit det jobbet. Man kan fråga sig hur arbetsgivaren tänker när de väljer en pedofil framför en normal människa.
Jag tycker att det är konstigare att någon som blivit avslöjad av Dumpen vill ha ett nytt jobb, särskilt ett jobb där man ska ha med kunder att göra.
Jag skulle vara livrädd hela tiden att bli upptäckt och avslöjad av någon kund eller arbetskamrat, tanken på att ens sinnessjuka chattar skulle spridas bland kollegorna i fikarummet skulle ge mig konstant panikångest och jag skulle hellre vara arbetslös tills pensionen kommer!

Men det är uppenbarligen korkat att utgå från sig själv när man spekulerar hur dessa figurer tänker.
Citera
2024-06-08, 21:29
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
En till SD-are, där ser man.

Försök inte! Pinsamt att försöka koppla nåt sånt här till partitillhörighet. Som om det inte finns ungefär lika många peddos per capita i alla partier. Möjligen med en kraftig övervikt i Centerpartiet, men alla de tagit därifrån glömde du nämna.

OnT: Det trillar in böggäddor på löpande band nu, gött! Chattarna är så korta, vilket är smidigt.
Citera
2024-06-08, 21:32
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Vid närmare eftertanke har du en poäng. Det är intressant att man väljer att publicera #426 bara några dagar före EU-valet, med tanke på vilket parti han representerar. Jag skulle gå så långt att säga att Dumpens kärna av läsare och finansiärer överlappar ganska väl med det här partiets kärnväljare. Man kunde valt att hålla en vecka eller två på den här gäddan. Varför väljer man att gå ut med honom nu? Hur kommer detta att påverka donationsviljan hos det här partiets supportar? Jag kan ju tänka mig att många stör sig och tänker i termer av förlorade röster i valet. Eller är detta ett statement från Dumpen, att man på det här sättet bemöter beskyllningar om att man är SD-nära?

Många frågor.

Inga konstigheter med eftersläpning av publicering. Det är alltid anhöriga som ska kontaktas innan, plus att de har gäddor lagrade på kö. Blir bara dumt att göra politik av det här, och förövrigt: varför skulle inte Sara och Patrik kunna vara SD:are? Ingen komplott här, de har ett mission som inte har ett dugg med partipolitik att göra...
Citera
2024-06-08, 21:37
Avstängd
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Inga konstigheter med eftersläpning av publicering. Det är alltid anhöriga som ska kontaktas innan, plus att de har gäddor lagrade på kö. Blir bara dumt att göra politik av det här, och förövrigt: varför skulle inte Sara och Patrik kunna vara SD:are? Ingen komplott här, de har ett mission som inte har ett dugg med partipolitik att göra...
Precis. Den här eftersläpningen hade lätt kunnat pågå en vecka till. Men man valde att inte göra det med #426. Man valde även att försöka konfrontera honom på torget när partiet hade torgmöte. Hur hade det påverkat att Sara och Patrik dyker upp i SDs tält på torget och börjat gapa om att ligga med barn och sedan ett gäddlopp över torget inför allmänhetens ögon från en av partiets aktiva, i partiets jacka och keps. Det var så det var tänkt. Nu stod han inte på torget den dagen så det hände inte, men intentionen var där.

Som Lars Martin Johansson alltid säger i GWs böcker; hata slumpen.
Senast redigerad av Galejan 2024-06-08 kl. 21:42.
Citera
2024-06-08, 21:48
Avstängd
Storanglarens avatar
#426 Har öppen FB och öppen vänlista. Här ska göras massutskick till alla hans vänner!

På FB stavar han efternamnet med C och inte med k som han gör på partiets hemsida. Dessutom använder han sig av smeknamnet för hans förnamn.

Hans FB: Klistra in följande siffror 100010702201431 efter https://www.facebook.com/profile.php?id=

Han bor i en gammal sliten färghandel i en ort som börjar på namnet som har samman namn som: Artisten Linnros förnamn + synonym till el.

Han bor där med sin 80-årige pappa. Inte sunt någonstans. Ett par gamla bilar på tomten dessutom, bland annat en röd Volvo 850. Nämner inte Sara en röd Volvo i videon förresten?
Senast redigerad av Storanglaren 2024-06-08 kl. 21:53.
Citera
2024-06-08, 22:08
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Han bor där med sin 80-årige pappa. Inte sunt någonstans. Ett par gamla bilar på tomten dessutom, bland annat en röd Volvo 850. Nämner inte Sara en röd Volvo i videon förresten?

Jo, hon nämner samma röda Volvo som han hoppar in i, i slutet på videon!

Och att det står ett par gamla bilar på tomten, vad har det med något att göra?
Det kan betyda att någon var hemma när bilden togs? Åtminstone den ena bilen används ju uppenbarligen. Men vad har det med #426 och hans barnbögande att göra?
Citera
2024-06-08, 22:11
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Jo, hon nämner samma röda Volvo som han hoppar in i, i slutet på videon!

Och att det står ett par gamla bilar på tomten, vad har det med något att göra?
Det kan betyda att någon var hemma när bilden togs? Åtminstone den ena bilen används ju uppenbarligen. Men vad har det med #426 och hans barnbögande att göra?

Det har att göra med att definiera personen och dennes förehavanden och ett bevis på att han bor i den enormt slitna färghandeln.
Citera
2024-06-08, 22:17
Medlem
Någon några som börjar skriva pedofil m.m på hans sida. #426
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här