2024-06-11, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
I denna gamla video blir ärligt talat Sara helt ägd av gubben:
https://dumpen.se/2021/12/14/snomorf...k-i-angelholm/

Man märker hur hennes stämma går från dominant och attackerande till svag och försvarande genom videon. Fattar inte att en narcissist som Sara ens ville släppa videon ärligt talat.
Leffe 71år är underbar. Vilken osvensk attityd han har. Han klär av Sara fullständigt.
Citera
2024-06-11, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Leffe 71år är underbar. Vilken osvensk attityd han har. Han klär av Sara fullständigt.

Ja verkligen, undra vad peddo-Leffe gör idag? Letar han fortfarande efter barn?
Citera
2024-06-11, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Du har helt rätt angående söktjänsterna. Jag är mer inne på att #237 bytt namn precis som sin fru och i samband med det begärt skyddade personuppgifter. Tror inte han har utvandrat då han har två små pojkar.

Samma här.
Tror han har "gått under jorden" (daaah!), kanske i samband med inläggning på behandlingshem. Detta med förhoppning om att bli frisk och att "internet glömmer" med tiden. Han hade utåt sett en mycket ordnad och bra tillvaro, så han är troligtvis smart nog att agera precis som situationen kräver för att skademinimera för sin familj (i den mån det går).
Citera
2024-06-11, 14:58
Medlem
populopiduss avatar
Vänta här nu, förstår jag detta rätt? Dumpen har alltså hängt ut en politiker (eller person med betydande roll inom politiken), som inte ens bestämt trött med det fiktiva barnet? Dessutom strax före EU-valet...

I så fall är Dumpen ute på väldigt djupt vatten. Klassisk taktik för att smutskasta meningsmotståndare att låtsas vara dom och sexchatta (eller motsvarande) med barn.

Nu kan ni komma och säga "men vi veeet ju att det är han". Det spelar ingen som helst roll om ni tror er vara säkra på att det. Detta är oerhört ansvarslöst och farligt agerat av Dumpen.
Citera
2024-06-11, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Samma här.
Tror han har "gått under jorden" (daaah!), kanske i samband med inläggning på behandlingshem. Detta med förhoppning om att bli frisk och att "internet glömmer" med tiden. Han hade utåt sett en mycket ordnad och bra tillvaro, så han är troligtvis smart nog att agera precis som situationen kräver för att skademinimera för sin familj (i den mån det går).
Men är det bara att ansöka om sekretess och skriva avslöjad av dumpen? Det ska vara svårt med skyddad identitet. Men det är det som ligger närmast till hand.jag visste inte att han hade 2 barn och då är utvandrad uteslutande tror jag iallafall.
Citera
2024-06-11, 16:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Men är det bara att ansöka om sekretess och skriva avslöjad av dumpen? Det ska vara svårt med skyddad identitet. Men det är det som ligger närmast till hand.jag visste inte att han hade 2 barn och då är utvandrad uteslutande tror jag iallafall.

Omständigheten att han har barn enbart stärker tesen om utvandring, imo. För barnen kommer garanterat att bli trakasserade/mobbade i en svensk skola med en offentligt uthängd pedofil som pappa. Finns också många andra i liknande situationer, med barn, fru och jobb, som har flyttat utomlands, t.ex den skamfilade taekwondo-tränaren Niklas Andersson som anklagades i media för att ha utsatt barn och unga för övergrepp i Skellefteå. Han sålde sin bostad mer eller mindre omedelbart efter "uthängningen" och flyttade till Spanien tillsammans med barnen och hustrun.
Senast redigerad av anwe8 2024-06-11 kl. 16:23.
Citera
2024-06-11, 17:07
Medlem
Citat:
Vänta här nu, förstår jag detta rätt? Dumpen har alltså hängt ut en politiker (eller person med betydande roll inom politiken), som inte ens bestämt trött med det fiktiva barnet? Dessutom strax före EU-valet...

I så fall är Dumpen ute på väldigt djupt vatten. Klassisk taktik för att smutskasta meningsmotståndare att låtsas vara dom och sexchatta (eller motsvarande) med barn.

Nu kan ni komma och säga "men vi veeet ju att det är han". Det spelar ingen som helst roll om ni tror er vara säkra på att det. Detta är oerhört ansvarslöst och farligt agerat av Dumpen.

Har du ens kollat in honom på Dumpen? Tycker bilderna på kuken och begära ett sprut i mun är illa nog. Och en gång för alla. Detta är inte politiskt för fem öre. Dumpen sätter dit peddosar när de bara kan. Och vi är alla tacksamma för det. Det går heller inte att köpa sig fri. Det har vi sett klart och tydligt genom åren nu.
Citera
2024-06-11, 17:08
Medlem
Sveppss avatar
Citat:

Gäddan visade sig vara ute på nätet och letade söt pojke som gillar sug och avsug.

Väldigt ansvarsfullt av Dumpen att publicera. Har inget med politik och göra.
Citera
2024-06-11, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Omständigheten att han har barn enbart stärker tesen om utvandring, imo. För barnen kommer garanterat att bli trakasserade/mobbade i en svensk skola med en offentligt uthängd pedofil som pappa. Finns också många andra i liknande situationer, med barn, fru och jobb, som har flyttat utomlands, t.ex den skamfilade taekwondo-tränaren Niklas Andersson som anklagades i media för att ha utsatt barn och unga för övergrepp i Skellefteå. Han sålde sin bostad mer eller mindre omedelbart efter "uthängningen" och flyttade till Spanien tillsammans med barnen och hustrun.
Jag tror faktiskt att Dumpen är det värsta idag som man kan bli uthängd på. Konstigt att det inte diskuteras alla barn till gäddor som också precis som du beskriver, förmodligen blir mobbade i skolan etc. Ja det skulle vara intressant att veta vilket val mannen gjort. Utomlands eller sekretess.
Citera
2024-06-11, 17:45
Medlem
Bananas avatar
Citat:
I denna gamla video blir ärligt talat Sara helt ägd av gubben:
https://dumpen.se/2021/12/14/snomorf...k-i-angelholm/

Man märker hur hennes stämma går från dominant och attackerande till svag och försvarande genom videon. Fattar inte att en narcissist som Sara ens ville släppa videon ärligt talat.

Jag undrar om vi verkligen ser samma video, för den där gubben kan inte äga någon. Hon inser ju dock att det är lönlöst att argumentera med galningen, det är tydligt.
Citera
2024-06-11, 20:20
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Har du ens kollat in honom på Dumpen? Tycker bilderna på kuken och begära ett sprut i mun är illa nog. Och en gång för alla. Detta är inte politiskt för fem öre. Dumpen sätter dit peddosar när de bara kan. Och vi är alla tacksamma för det. Det går heller inte att köpa sig fri. Det har vi sett klart och tydligt genom åren nu.

Som vanligt tänker dumplingar endast med en av dom två hjärnceller ni har.

Jag menade naturligtvis inte att Dumpen bryr sig om politik, men att det inte är att se för helt osannolikt att folk använder sig av Dumpen för att hänga ut meningsmotståndare. Så länge personen faktiskt inte kommit till platsen för att träffa någon utan endast chattat med (fiktivt) barn kan dom omöjligen veta att det är rätt person som sitter bakom den andra skärmen. Oavsett vad dom säger.

Och att man inte kan köpa sig fri har du inte en aning om. Så många som dom träffat genom åren som gått är det att närmast förutsätta att dom blivit erbjuden en stor slant från nån rik gubbe dom skulle sätta dit och tagit den. Noll risk eftersom gäddan knappast kommer skvallra. Jag säger inte att det är så men det kan mycket väl vara så. Så att säga att "vi sett klart och tydligt genom åren nu" visar bara på din intelligensnivå.
Citera
2024-06-11, 21:41
Ny gädda, nu från Lund.

https://dumpen.se/2024/06/11/sven-sexig-napp-427-lund/

Haha, Fy fan vilken ful kuk!

Gäddan:
"Den har krympt med åldern"
"Om den var 20 tidigare då är den 10 nu"
Senast redigerad av KanotklubbenKermit 2024-06-11 kl. 21:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in