Hört talas om en äldre herre och hans angängare dom pratar för mycket och skryter om det ena och det andra..Rappa i käften helt enkelt men herren i fråga ska ha lite skinn på näsan som jag har förtstått det... Detta är ett uplägg som han designat/lagt upp själv Verkar vara effektivt dvs strukturen. Hans anhängare kallar honom för kungen vet ej vad det beror på? han ska tydligen ha betjänter/tjänare/slavar/spring pojkar osv. Det som är intressant är `upplägget` men dom ska vara aktivt kriminella i Småland kan det vara drog handel? annan typ av kriminel verksamhet dom sysslar med? Kanske utpressning / skrämma upp folk m.m Men tror inte att han har något register eller suttit på kåken har en hunch om det iaf. Men finns dom som dyrkar honom för någon anledning? Hört att det är kult känsla över nätverket som man kan se i USA. Dom använder sig av även av mafia liknande metoder! Menar inte att smutskasta eller göra mig rolig över detta men han ska även ha smak för pojkar för att vara mer tydlig den exotiska varianten. Men vissa av dom är även smyg rasister mycket snack om negrar/judar hit och dit även hell seger osv. Samma med att folk ska våldtas grupp knullas m.m inte alla som accepterat det dock! Har mer exempel men väljer att nöja mig där! Dom ska även vara väl etablerade i Småland. Har dom kanske något samarbete med något annat gäng eller rörelse eventuellt? aldrig stött på denna herre eller hans följare bara hört ett och annat. Jag har inget otalt med dom eller herren i fråga! utan bara nyfiken på vad detta är för nätverk?
Även vad som är rykten och inte? Men är ganska säker att dom har ett finger med i flera grejer. Jag har fått höra om denna liga vid flera tillfällen och det bara fortsätter! Känner mig nostalgisk och vill veta mer. Så vet inte riktigt vad jag ska tro om allt detta så tänkte kolla om någon annan kanske sitter och trycker på mer information? Vill gärna lägga näsan i blöt och snoka lite är nyfiken! det som väckte mitt intresse var mest kult statusen / skrämsel propagandan dom har i Småland dom är duktiga på att manipulera m.m lämna gärna mera information ska bli intressant att diskutera!
Även vad som är rykten och inte? Men är ganska säker att dom har ett finger med i flera grejer. Jag har fått höra om denna liga vid flera tillfällen och det bara fortsätter! Känner mig nostalgisk och vill veta mer. Så vet inte riktigt vad jag ska tro om allt detta så tänkte kolla om någon annan kanske sitter och trycker på mer information? Vill gärna lägga näsan i blöt och snoka lite är nyfiken! det som väckte mitt intresse var mest kult statusen / skrämsel propagandan dom har i Småland dom är duktiga på att manipulera m.m lämna gärna mera information ska bli intressant att diskutera!