2024-06-16, 11:14
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, det här undrar man över. Hur åker de fast? Han bögen i Järna, #270, som nyligen dömdes till tre års fängelse åkte fast genom NCMEC:s försorg och det var kanske någon begagnad dator med i spelet också? Eller så blandar jag ihop det.

Även Hålet #411 är tidigare dömd för BP. Man undrar ju lite över hur det går till när de åker dit. Och det är som sagt inget material som gemene man, kvinna och annan råkar på bara så där när man surfar runt på nätet.
Du hittar inte det minsta spår av nakna barn på nätet när du Googlar, det är superrent. Jag har själv provat att Googla det. Har du sådan skit på din dator då har du garanterat varit ute på den mörka sidan eller så har aktivt gått med i någon grupp där dom byter den här skiten.
Citera
2024-06-16, 11:17
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Du hittar inte det minsta spår av nakna barn på nätet när du Googlar, det är superrent. Jag har själv provat att Googla det. Har du sådan skit på din dator då har du garanterat varit ute på den mörka sidan eller så har aktivt gått med i någon grupp där dom byter den här skiten.

Ja, men exakt. Så är det. Och man lurades av Hålets (#411) uteliggaraura och kunde tro att han har noll koll på modern teknik eftersom han knappt ens verkar kunna tvätta sina kläder i en tvättmaskin. Men det kan ju inte stämma. Det krävs aktiva handlingar för att få tag på BP.
Citera
2024-06-16, 12:08
Medlem
Man skulle 1000 gånger hellre komma ut som seriemördare än en barnstjärtsslickare. Till och med ett "normalt" peddo som bara vill penetrera har ju högre status. Social knockout
Citera
2024-06-16, 12:25
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Det vet du väl att Dumpen och dess anhängare kan ingen skugga falla över. De kan lura, hänga ut, önska livet ur folk. Men är själva "goda".

Mm. Frågar du mig så har det gått alldeles för långt när folk som #424 tar livet av. Ganska uppenbart att det var på väg att ske efter att ha lyssnat på telefonsamtalet mellan honom och Sara. Man kan mycket väl fråga sig vad "godheten" i det ligger som du säger.
Citera
2024-06-16, 12:28
Medlem
#428 Fy fasen att vara barn till honom. Otvivelaktigt hade frågan uppkommit ”Har pappa slickat mig i stjärthålet?”
Stackars familj - vilka äckelkänslor🤢
Citera
2024-06-16, 12:34
Medlem
StigEngstroms avatar
428, vilken stjärna.
Så jävla lat och bekväm att ungen ska ta sig till arbetsplatsen
Citera
2024-06-16, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
428, vilken stjärna.
Så jävla lat och bekväm att ungen ska ta sig till arbetsplatsen

Men det är ju ganska vanligt att gäddorna vill att barnen ska åka buss i två timmar utan trosor men med kort kjol och liknande. De har en allvarlig nedsättning kring omtanke om barn. Det är annars något som vuxna ofta kan ha även med andras barn eller barn som de inte känner. En del skulle bekymra sig att en helt fullt påklädd ska vara ute och resa och förmanar dem noga att inte prata med dem de inte känner, inte följa med någonstans för att titta på hundvalpar eller whatever och inte ta emot godis och pengar för de som gör så är inte snälla.

Men gäddorna, åk buss utan trosor i kort kjol så möter jag upp utanför min port där jag bor ...
Citera
2024-06-16, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Håller med, Patrik och Sara gör en del bra uthängningar, men att låta dom som tar livet av sig finnas kvar är tecken på empatistörning hos dom båda.

Kan ju finnas fler offer som vill och kan få någon typ av upprättelse? Kan finnas fast ett 10 tal barn (som ev är vuxna nu) som MÅR EXTREMT dåligt och själva är självmordbenägna, som kan få någon typ av upprättelse när dem ser inlägget om honom. Kanske trodde ingen på dem?

Han ska vara kvar 100%, allt är hans egna fel och beslut.
Citera
2024-06-16, 13:00
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
Kan ju finnas fler offer som vill och kan få någon typ av upprättelse? Kan finnas fast ett 10 tal barn (som ev är vuxna nu) som MÅR EXTREMT dåligt och själva är självmordbenägna, som kan få någon typ av upprättelse när dem ser inlägget om honom. Kanske trodde ingen på dem?

Han ska vara kvar 100%, allt är hans egna fel och beslut.

Det du pratar om i första stycket är ju dock helt hypotetiskt. Att efterlevande existerar är dock fakta. Dumpen borde göra dem en tjänst och plocka bort.
Citera
2024-06-16, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Man skulle 1000 gånger hellre komma ut som seriemördare än en barnstjärtsslickare. Till och med ett "normalt" peddo som bara vill penetrera har ju högre status. Social knockout

Verkligen! Hellre seriemördare än peddo
Citera
2024-06-16, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Mm. Frågar du mig så har det gått alldeles för långt när folk som #424 tar livet av. Ganska uppenbart att det var på väg att ske efter att ha lyssnat på telefonsamtalet mellan honom och Sara. Man kan mycket väl fråga sig vad "godheten" i det ligger som du säger.

Vad skulle Sara ha sagt istället? Hon sa ju att hon ringer ambulans.
Citera
2024-06-16, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Det du pratar om i första stycket är ju dock helt hypotetiskt. Att efterlevande existerar är dock fakta. Dumpen borde göra dem en tjänst och plocka bort.

11 år på kik… Har husbil och verkar vara ”erfaren” på sättet han skriver. Nej. Peddo blir man inte bara sådär. Håller inte med dig på den punkten.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in