2024-07-02, 11:36
Medlem
Hur kom pokergäddan undan med att våldta två lågstadietjejer? Hur kan föräldrarna inte märka på deras underliv att ett peddo varit i farten?
Citera
2024-07-02, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Har vi inte REBUS på senaste gäddan? Han var en riktigt vidrig peofil.

Skrev att han haft sex med en 14 åring, två 7 åringar och en 70 åring (vid tre tillfällen).

Den sista är inte olagligt, men blir inte förvånad om det rörde sig om våldtäkt.

Jag tror inte en sån här person kan ha normalt sex med en tjej som vill. Det måste vara någon sjuk tvist med sexet.

Förövrigt, varje gång jag ser svenska män i 30-60 års åldern så tänker jsg PEDOFIL. Är dumpen skadad.

#436 Han är ju själv 65, så att han legat med en 70-åring är ju liksom inget revolutionerande, men då han klumpar ihop de tillfällena med pedofilin lär det ju vara något konstigt med det sexet också, typ övergrepp ja
Citera
2024-07-02, 11:49
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
#436 Äcklet har diabetes och har opererat bort vänstra stortån. Jag tycker det finns mycket annat som också behöver opereras bort på den här sjuka människan.
Jag tänkte också på det, exempelvis något annat skrumpet i ungefär samma storlek. För vilken skada kan skenande kallbrand orsaka som kan mäta sig med allt fruktansvärt som den andra kroppsdelen är ansvarig för? Tån hade säkert gjort sig bättre på bild, dessutom. Hemsk jävla människa.
Citera
2024-07-02, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Jag tänkte också på det, exempelvis något annat skrumpet i ungefär samma storlek. För vilken skada kan skenande kallbrand orsaka som kan mäta sig med allt fruktansvärt som den andra kroppsdelen är ansvarig för? Tån hade säkert gjort sig bättre på bild, dessutom. Hemsk jävla människa.

Man blir ledsen när man inser att skattebetalarna har tvingats att hjälpa till att hålla avskrädet vid liv. Kirurgen skulle bara dragit snabbt med skalpellen över halsen istället
Citera
2024-07-02, 11:53
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Åh jävlar #436 fy helvete va kåt jag blev när man såg hans fina lilla balle. Det kan jag inte vara ensam om eller?
Citera
2024-07-02, 11:54
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Bor numer i ett simpelt icke flashigt radhus i de sämre delarna av stan. Han har alltid varit pompös och självgod, med en löjlig klädstil. Han brukade sitta i "VIP" hörnet på uteställen och beställa skumpa, vara odräglig och trakassera alla tjejer som råkade gå förbi. Han kör en blå Tesla.
Det är hans mamma dom har flyttat in hos. Ser även att hans efternamn han har idag är ett taget nytt namn. Tidigare hette han Berntsson i efternamn.
#371.
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-07-02 kl. 11:57.
Citera
2024-07-02, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Man blir ledsen när man inser att skattebetalarna har tvingats att hjälpa till att hålla avskrädet vid liv. Kirurgen skulle bara dragit snabbt med skalpellen över halsen istället

#436 "vi får se hur mycket mer jag orkar" skrev han i bästa Drama queen-stil för ett par år sedan när han hade frekventa sjukhusbesök. Han kunde gott gjort slut på sitt lidande där och då.

Undrar hur barn- och barnbarn reagerar när se ser allt jäkligt han ställt till med.
Citera
2024-07-02, 12:00
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Detta är såklart inget som upphör av vare sig Dumpens eller domstolars åtgärder heller. Han kommer fortsätta missköta sig både vad gäller sin diabetes och med det han gör på internet. För att sedan leende lufsa iväg till vårdcentralen så de kan hjälpa honom med benrötan och se till att han fortsätter finnas.
Citera
2024-07-02, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#436 "vi får se hur mycket mer jag orkar" skrev han i bästa Drama queen-stil för ett par år sedan när han hade frekventa sjukhusbesök. Han kunde gott gjort slut på sitt lidande där och då.

Undrar hur barn- och barnbarn reagerar när se ser allt jäkligt han ställt till med.

I den bästa av världar skulle släkten ta sitt ansvar och sänka honom i en brunn

Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Detta är såklart inget som upphör av vare sig Dumpens eller domstolars åtgärder heller. Han kommer fortsätta missköta sig både vad gäller sin diabetes och med det han gör på internet. För att sedan leende lufsa iväg till vårdcentralen så de kan hjälpa honom med benrötan och se till att han fortsätter finnas.

Det finns ju ingen prickning hos sjukvården tragiskt nog som förbjuder samhällets bottenskrap att komma dit
Citera
2024-07-02, 12:30
Medlem
PROLIFICs avatar
Här har man haft semester och så rasar det in gäddor!

Jag har inte så mycket att tillföra mer än det andra redan har skrivit.

#432 - Förskolefröken från Linköping - ser ut som en kärring och verkar uppriktigt vara kär i barnet han chattar med. Hur fan är det ställt med sociala livet och det känslomässiga registret när man utvecklar känslor i text på så kort tid? Är ju skevt även om det är en vuxen man chattar med.

#433 - Hjälmfjanten som kom med sin elsparkcykel - han ska på någon slags date, låt vara en hastigt bestämd homoknulldate, men vem fa-an sitter och väntar på sin träff med hjälmen på huvudet? Inte för att femåringar går på dejter, men nog skulle till och med ett dagisbarn ta av sig hjälmen när de sitter och väntar på någon? Och i hjälmfjantens fall så skulle han vara lite sexig inför en knull-, sug- och kyssträff, vill man då inte åtminstone försöka vara lite het?

#434 - Countryfjanten - verkar också vara lite betuttad i barnet. Skickar penisbilder på en inte helt oäven penis. Verkar vara mjäkig och lite off så jag fattar att han har svårt med vuxna kvinnor. Mest anmärkningsvärt är ju att den här fjanten faktiskt har en tvillingbrorsa. Som ser typ exakt likadan ut. Stackars bror! Att två söner är skrivna hemma hos föräldrarna behöver man dock inte dra så stora växlar på. Countryfjanten verkar arbeta i Stockholm och påtalar flera ggr att han har en liten lägenhet. Kanske nåt övernattningsliknande.

#435 - Professor Potät - fallhöjd. Fula tänder. Kan räkna ut att hustrun skulle känna sliskig tonårsparfym på lakanen. Behöver inte betyda att han blivit påkommen förut, han kanske helt enkelt har förmågan att tänka i flera led. Antagligen med tanke på hans jobb. Även om det är kuken som tänker mest så är hjärnan inte helt frikopplad. Det skulle mycket väl kunna vara ett hushåll där allt är parfymfritt. Tvättmedel, diskmedel, schampo, handtvål, solkräm osv.

#436 Pokerface aka Peddoface - vilket jävla svin. Sitter och babblar om att han har knullat 7-åringar och dessutom barn som han verkar vara släkt med. Men det barnet var kanske äldre? Och tafsat på en 4-åring har han gjort. Vad fan är det här för jävla skräp till människa? Och han tror på riktigt att barnet han chattar med är frågvis (när fiskaren försöker mjölka honom på info om barnknulleriet) för att hon är så kåt? Världsfrånvänd jävla dåre. Jag hoppas att familj och närstående lämnas ifred och får allt det stöd de behöver. Fy fan. Fula jävla bilder har han skickat också. Grodperspektivet (gäddperspektivet), urtvättade kallingar (som sitter som trosor - wtf?) och en slapp och skrynklig penis med stickigt hår. Själv vill han dock inte ha "hår i maten" så barnet ska raka fittan. Självinsikt noll.
Citera
2024-07-02, 12:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Ja, man undrar. Kanske dom reagerar med att äntligen kunna känna att det är OK att berätta vad dom blivit utsatta för. Jag har nämligen väldigt svårt att föreställa mej att han kunnat låta bli sina barn och barnbarn om han är så här jävla vrickad. Dessutom verkar han ju helt obrydd över att bli kontronterad på Dumpen och tidigare domar har bevisligen inte bekymrat honom heller.
Citera
2024-07-02, 12:51
Medlem
Citat:
Hur kom pokergäddan undan med att våldta två lågstadietjejer? Hur kan föräldrarna inte märka på deras underliv att ett peddo varit i farten?

#436. Men han knullar ju ungarna i munnen..!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in