Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
#428 har ju aggressionsproblem som smäller dörren hårt i Sara. Väldigt obehaglig man överlag och hans Facebook skriker narcissism.
Jag håller med. Förutom det uppenbara, att han gäddar sig, så har han en obehaglig aura. Många äldre hurtbullegubbar har det. Jag tycker att han påminner lite om Stordalen på vissa bilder. Det aggressiva sättet han smäller igen dörren på Sara är fan konstigt. Visst att han kanske är i nån slags panik men vad fan?
I övrigt så upprörs inte jag så särskilt mycket av rövslick om det görs på samtyckande vuxna men här är det en högstadieelev som ska få stjärten slickad i ett vilorum på ett sjukhus. En liten snabbslick för gäddan vill vara klar till kl 16 då arbetsdagen är slut.
Av bilder i sociala medier att döma så verkar han leva ett aktivt liv och har en sambo. Man kan undra hur många i hans umgängeskrets som känner till BP-domen? Känner sambon till den? Det är ju inte så ofta man kollar upp sina bekanta i offentliga register. Jag har aldrig gjort det. Kanske nån gång i samband med dejting, men det är ju inte så att jag sitter och kollar om vänner och bekanta finns på Lexbase. Det går ju dessutom att mörka en dom för de man bor med. Man kan få post från polis och domstol skickad till annan adress. Man har åtminstone kunnat det tidigare.
Som jag tidigare sagt så är det skillnad på varsel och varsel. I vissa yrken måste man ha varselplagg. Det är ju inte så att den här gäddan har gått till Jula och köpt vad han tycker är en cool och praktisk jacka. Han ser ut som urtypen som gillar J Lindeberg och funktionsplagg och på semestern i Alanya är han lite skönt avslappnad och går runt med en sarong för han har minsann inga problem med sin manlighet så han kan ha kjol på stranden.
Intressant dock att varseljackan kamouflerade honom där i lövverket. Den hade motsatt effekt.