2024-06-16, 19:12
Medlem
MisterCluelesss avatar
Upptäckte precis att Mölndals roddklubb berättat om roddskola för barn nu under sommaren. Man undrar om stjärtmuppen haft några intressanta planer för den aktiviteten. Kanske lite rumpslickande på någon deltagare i klubbhusets källare? Gissar att antalet redan anmälda barn och ungdomar decimerats kraftigt under helgen. #428
Citera
2024-06-16, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i-go-around
Det finns många telefonsamtal med gäddor utlagda i Grävgruppen på Telegram, nu senast 12 minuter med #427. Så ni som eftersöker "extramaterial" missar nåt om ni ännu inte hittat dit.
#427 skyllde på att han hade en dålig dag med fortkörningsböter och bråk med "tjejen"...
Vanlig inkörsport till barnvåldtäkter. Nåt att tänka på nästa gång ni bråkar med tjejen eller kör för fort!

Skulle du kunna skicka länken till gruppen?
Citera
2024-06-16, 20:44
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virility99
Skulle du kunna skicka länken till gruppen?

https://t.me/+DvvxgjgJKc40ZTE0
Citera
2024-06-16, 20:54
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Tungan, Spejaren, Fönstersmygaren, Barnstjärtslickaren, Dörrsmällaren... #428 har många namn.
Smutt! Jag tänkte precis uppmärksamma att kärt barn i detta fall har många namn, men så hade du varit före. Jag tar nog ändå och förlänger den där raden av pigga öknamn. Eller vad sägs om Anuslaparen, Bakhålsmumsaren, Analgoffaren, Ändtarmsälskaren, Dajmsmackaren, Pastejsmaskaren, Rimjobbaren, Diarrégurglaren, Rektalglufsaren, Prolapsprinsen? Fin kille det där. Man ser ju framför sig hur han sitter där med näsan djupt inuti ett anus ungefär som om han åt en trippel cheeseburgare.
Citera
2024-06-16, 21:05
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Han hade tiktok till för ett par dagar sedan, han hade ett konto för sin hund och följde en hel del unga tjejer.

Säger inte att det är så men det KAN ha varit så att hans platschef på jobbet blev varse om det tiktok-klipp han hade lagt upp på sin jycke när denne sprang inne i butiken han jobbar i, så därför kände han nog sig manad att ta bort kontot.
Det finns också underhandsuppgifter på att platschefen och distriktschefen ska ha kallat in honom till möte för samtal. Hur det samtalet avlöpte till slut förtäljer dock inte historien om han fick gå eller ha jobbet kvar. Det tål att forskas i. Fick han ha jobbet kvar, då lär hans arbetsplats bli varse om hur fel det var. Då kommer lokalmedia att underrättas.
Citera
2024-06-16, 21:36
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Säger inte att det är så men det KAN ha varit så att hans platschef på jobbet blev varse om det tiktok-klipp han hade lagt upp på sin jycke när denne sprang inne i butiken han jobbar i, så därför kände han nog sig manad att ta bort kontot.
Det finns också underhandsuppgifter på att platschefen och distriktschefen ska ha kallat in honom till möte för samtal. Hur det samtalet avlöpte till slut förtäljer dock inte historien om han fick gå eller ha jobbet kvar. Det tål att forskas i. Fick han ha jobbet kvar, då lär hans arbetsplats bli varse om hur fel det var. Då kommer lokalmedia att underrättas.

Underbart att höra. Tack för info!
Citera
2024-06-16, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Underbart att höra. Tack för info!

Varför är det underbart att höra?
Citera
2024-06-16, 21:53
Medlem
hazey1526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Smutt! Jag tänkte precis uppmärksamma att kärt barn i detta fall har många namn, men så hade du varit före. Jag tar nog ändå och förlänger den där raden av pigga öknamn. Eller vad sägs om Anuslaparen, Bakhålsmumsaren, Analgoffaren, Ändtarmsälskaren, Dajmsmackaren, Pastejsmaskaren, Rimjobbaren, Diarrégurglaren, Rektalglufsaren, Prolapsprinsen? Fin kille det där. Man ser ju framför sig hur han sitter där med näsan djupt inuti ett anus ungefär som om han åt en trippel cheeseburgare.

Stjärtgossen, hemorrojdskraparen, toalettSitsen
Citera
2024-06-16, 22:01
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Varför är det underbart att höra?

Tycker det är underbart att folk har koll på pedofilen, tycker inte du det?
Citera
2024-06-16, 22:15
Medlem
Grejsimojsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Nu har ETC vaknat också.

https://www.etc.se/inrikes/nytt-sjae...te-bekraeftade

"En äldre man i Västsverige har tagit livet av sig efter att ha blivit exponerad på sajten Dumpen. Det här är det sjätte bekräftade självmordet kopplat till Patrik Sjöberg och Sara Nilsson pedofiljägare."

Vad står det mer än det? Menar hur är det bekräftat att det är självmord och inte bara att gubben trilla av pinn. Menar pumpen kanske la av. Konstigare saker har hänt. Jag är ju förvånad att inte fler gör det.
Citera
2024-06-16, 22:19
Citat:
Ursprungligen postat av Grejsimojsa
Vad står det mer än det? Menar hur är det bekräftat att det är självmord och inte bara att gubben trilla av pinn. Menar pumpen kanske la av. Konstigare saker har hänt. Jag är ju förvånad att inte fler gör det.
Jag har tyvärr ingen prenumeration så kan inte läsa. Men jag undrar också hur dom kan ha det bekräftat. Kanske pratat med anhörig eventuellt?
Citera
2024-06-16, 22:22
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Jag har tyvärr ingen prenumeration så kan inte läsa. Men jag undrar också hur dom kan ha det bekräftat. Kanske pratat med anhörig eventuellt?

Från artikeln:

"Uthängningen skedde i nära anslutning till självmordet. Något
som bekräftas av familjen, som i övrigt inte vill kommentera något förutom att de senaste dagarna varit ”förfärliga”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in