2024-06-23, 14:04
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Ett ganska vanligt hus skulle jag kalla det varken stort eller exklusivt.
https://www.fastighetsbyran.com/sv/s...jektID=2781020
Ja huset, men läget. Lite dyrt för att ligga i Falun måste du väl medge?

Hans fru är säkert också en verksam kvinna som drar in pengar. Vore inte den första kvinna med klass att gifta ner sig.
Citera
2024-06-23, 14:07
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i-go-around
Förra villan i Saltsjö-Duvnäs är värderad till 23 mille. Flyttade till Hbg nov 2019, nya lägenheten köptes för 7 mille. Han har kunnat leva gott på mellanskillnaden fram till nu, kanske blev han påkommen med sexköp och/eller kokain och fick en sista chans med frun som såg vart det barkade och steg ur bolagen. Hon är inte barskrapad utan honom. Tvärtom känns det som att hon har en mer stabil ekonomi.

Intressant med valet av namn. Johan Ensam. Han kände sig ensam trots att han är gift och på ytan hade "allt".

Pengar kan inte köpa lycka. Lite trygghet, visst. Men är man miserabel inombords så förändrar inte pengar nånting. #431 ser riktigt nergången ut. Han måste vara inne nån form av depression kombinerat med missbruk för vid konfrontationen verkar han vara påverkad av något.
Citera
2024-06-23, 14:10
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Ja huset, men läget. Lite dyrt för att ligga i Falun måste du väl medge?

Hans fru är säkert också en verksam kvinna som drar in pengar. Vore inte den första kvinna med klass att gifta ner sig.
Har ingen aning om priserna eller dom olika lägena i Falun. Men du har säkert rätt.
Citera
2024-06-23, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Pengar kan inte köpa lycka. Lite trygghet, visst. Men är man miserabel inombords så förändrar inte pengar nånting. #431 ser riktigt nergången ut. Han måste vara inne nån form av depression kombinerat med missbruk för vid konfrontationen verkar han vara påverkad av något.

#431 Jag reagerade på hans Chatloggar. De var inte katastrofala, men förväntade mig nästan en varselvästsnubbe som författare och inte en "karriärperson" som borde kunna föra sig bättre än gemene man i tal och skrift. När jag såg hans recensioner på FB såg jag dock att hans skriftspråk var bra, så vad hände där? Var han så kåt att han förlorade skrivförmågan eller satt han och fyllnade till under chattandets gång? 🤔

Någonslags drog kan ju även förklara varför man tappar kontrollen och börjar skriva om rumpgräveri, fingersniff och kiss med mera.
Citera
2024-06-23, 14:25
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#431 Jag reagerade på hans Chatloggar. De var inte katastrofala, men förväntade mig nästan en varselvästsnubbe som författare och inte en "karriärperson" som borde kunna föra sig bättre än gemene man i tal och skrift. När jag såg hans recensioner på FB såg jag dock att hans skriftspråk var bra, så vad hände där? Var han så kåt att han förlorade skrivförmågan eller satt han och fyllnade till under chattandets gång? 🤔

Någonslags drog kan ju även förklara varför man tappar kontrollen och börjar skriva om rumpgräveri, fingersniff och kiss med mera.
Herregud hoppas man aldrig får en sådan drog i sig av misstag.
Citera
2024-06-23, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Priceless är också hans extremt bajsnödiga presentation av sig själv på linkedin - over the past three decades I’ve embarked on an incredible journey
Haha 😂 😅

Det finns en 22-åring i hbg med samma för- och efternamn plus ett till förnamn, kan vara en son.
Han finns på krimfup enl google.
Kan det vara han som avses i chatten när gäddan skriver ”kan inte riskera att han kommer hit”?
Just vid den delen i chatten saknas någon sida så svårt att veta vem han menar.
Citerar mig själv med inlägget jag skrev i förmiddags, apropå diskussionen om #431 har barn eller inte.
Citera
2024-06-23, 15:19
Medlem
Finns det någon ens i vuxen ålder som skulle bli upphetsad av en gammal rikemansgubbes bajslukt som gäddan med rådjursblicken tror?
Citera
2024-06-23, 15:20
Medlem
Citat:
Citerar mig själv med inlägget jag skrev i förmiddags, apropå diskussionen om #431 har barn eller inte.
Ser på hans facebook att dottern går på Lundsberg.
Citera
2024-06-23, 15:26
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Finns det någon ens i vuxen ålder som skulle bli upphetsad av en gammal rikemansgubbes bajslukt som gäddan med rådjursblicken tror?

Nä, knappast. Men de som sitter på sina kontor och konsumerar porr dagarna i ända tycks tro det. De har tappat verklighetsuppfattningen för länge sen.
Citera
2024-06-23, 15:31
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ser på hans facebook att dottern går på Lundsberg.
Det blir inte kul för henne när de riktiga rikemansflickorna får reda på det här: "har pappa sett dig kissa på sistone?" Fan vad gäddorna förstör för folk!

Citera
2024-06-23, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Hans föräldrar bor i Falun nästan 60 mil bort så kontakten och besök hos dom sker säkert inte speciellt ofta. Flyr han utomlands så kan han lika väl hålla kontakten på Skype eller WhatsApp. Några barn har jag inte kunnat hitta då han enbart var gift en kort tid. Men vi får se vad som händer blir spännande hur högt han faller.

Måste man vara gift för att ha barn? Det var nytt för mig!
Citera
2024-06-23, 15:39
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThorstenTotta
Måste man vara gift för att ha barn? Det var nytt för mig!
Det var en felformulering av mig och du har givetvis rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in