2024-06-23, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Inte mycket att gå på när det gäller #432, blir att vänta in någon som känner igen honom.

Delar förnamn med Ted Gärdestads bror, dock med -rt på slutet istället för th. Efternamnet får ni hitta själva.
Citera
2024-06-23, 23:31
Medlem
Blackdollkillers avatar
Asså vad är det för jävla telefonsamtal? Är det mitt Wi-Fi som spökar? Eller lät det som piff och puff det fiktiva barnet?😂. Gubben måste ju vara helt jävla efterbliven om han hörde det jag precis hörde😂
Citera
2024-06-23, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Asså vad är det för jävla telefonsamtal? Är det mitt Wi-Fi som spökar? Eller lät det som piff och puff det fiktiva barnet?😂. Gubben måste ju vara helt jävla efterbliven om han hörde det jag precis hörde😂
Barnets röst förvrängs innan publicering, så gör ju dumpen med alla telefonsamtal mellan fiskare och gädda.
Citera
2024-06-23, 23:41
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Låt se då. Vi konstaterar att pappsen här raggar på 14-åringar genom att erbjuda Ahlgrens bilar, Gott & Blandat och Fanta. I bästa fall kan han erbjuda sin egen dotters Nocco med blodapelsinsmak. Han jobbar som pedagog men hade själv behövt omyndigförklaras och förses med ledsagare. Han kan nog vinka adjö till dottern i alla fall. Stackars tjej att behöva se sin utvecklingsstörda farsa gå rakt i Dumpens fällor.

Och återigen - en man som jobbat som förskolepedagog är den rödaste av alla klarröda varningssignaler man kan hitta. Har du någon sådan i din närhet? Grattis, du lär bli förskräckt över vad du hittar om du börjar rota.
Jag håller med om det sista du skriver, och man kan expandera resonemanget till så kallade manliga förebilder i allmänhet. Här pratar vi om en helt annan kaliber än idioter i varselväst som tror att fjortisar tänder på bajs. Den grupp som varningsklockorna ringer starkast för är dock så kallade bonuspappor. Ensamstående mammor söker bankomat, och män som kan tänka sig att flytta ihop med dessa söker ofta... ja.
Citera
2024-06-23, 23:47
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte7878
Delar förnamn med Ted Gärdestads bror, dock med -rt på slutet istället för th. Efternamnet får ni hitta själva.

Finns 2 stycken att välja mellan, lutar mot den som är utbildad lärare. Stämmer samma efternamn som den förste europé som landsteg i Amerika?
Senast redigerad av Ubskyld 2024-06-23 kl. 23:53.
Citera
2024-06-23, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neritoidea
Ett extra efternamn med djurtema?
Nej, vanligt -son efternamn.
Citera
2024-06-23, 23:52
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Barnets röst förvrängs innan publicering, så gör ju dumpen med alla telefonsamtal mellan fiskare och gädda.

Jaha? Hade jag ingen aning om. Det va ju en jävla tur det😂😂, annars så hade man ju undrat hur efterblivna egentligen gäddorna är😂
Citera
2024-06-23, 23:53
Medlem
Citat:
Finns 2 stycken att välja mellan, lutar mot den som är utbildad lärare. Stämmer samma efternamn som den förste europé som landsteg i Amerika?
Ja
Citera
2024-06-23, 23:55
Medlem
Citat:

Han gör ingen bra reklam för förskolläraryrket. Gått på högskola och beter sig som en tafatt samhallssnubbe med perversa tendenser.
Citera
2024-06-23, 23:56
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte7878
Ja

Tack! Hur vet du vem det är?
Citera
2024-06-23, 23:59
Medlem
Citat:
Tack! Hur vet du vem det är?
Barnets favoritlärare...
Citera
2024-06-24, 00:00
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Hur kan en klocka inte ringa hos dig när du hör att fiskarens röst är snabbspolad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in