2024-06-20, 18:49
Medlem
Håller helt med dig, jag får allergiska reaktion när jag kollar på allt hon lägger upp, ändå är jag där!!!! Snacka om guilty pleasure. Vet någon vad som har hänt? Kan tänka mig att hon är HEMSK att dela liv med, allt handlar om henne och hennes extrema offerkofta
Citera
2024-06-20, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purpledreamsss
Håller helt med dig, jag får allergiska reaktion när jag kollar på allt hon lägger upp, ändå är jag där!!!! Snacka om guilty pleasure. Vet någon vad som har hänt? Kan tänka mig att hon är HEMSK att dela liv med, allt handlar om henne och hennes extrema offerkofta
Omg exakt samma här😂 alla frågar mig alltid ”men varför följer du den där människan?” & grejen är att jag inte ens följer henne!! Är ändå in på henne varje dag & brinner över det hon lägger ut
Citera
2024-06-21, 07:53
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purpledreamsss
Ser sånt här ibland, kommenterar inte och följer inte men det dyker upp i flödet, kommentarerna har samma mönster, alltid bara tjejer som skickar stöd, få killar som gör det, en del killar skriver lite sura saker, bloggaren eller influensern skriver alltid massa skit om killar eller vissa killar, och hon tar inte kritik för dom är alla "hatare" och carpe diem, tro på dig själv och ni är bara avundsjuka på mig.. den inställningen är lite som en apfull person får i ett sällskap, dvs det är fel på alla andra inte mig, sen postar man vidare
Citera
2024-06-24, 23:09
Medlem
Jag kommer avfölja henne nu. Det är så gringe sedan deras separation. Filmar sig när hon gråter hela tiden. Ser inte ens äkta ut.
Citera
2024-06-25, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Du känner exet?
Ja, hon gör allt för att göra livet surt för exsambon. Hon har bl a lämnat falska påstående till exsambons hyresvärd för att försöka göra honom bostadslös.
Citera
2024-06-25, 08:56
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyllTomten
Jag kommer avfölja henne nu. Det är så gringe sedan deras separation. Filmar sig när hon gråter hela tiden. Ser inte ens äkta ut.

Hon beter sig som att de två är de första i världen som har separerat strax efter att de fått barn.

Hon var säkert inte lätt att leva med
Citera
2024-06-25, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fadder99
Ja, hon gör allt för att göra livet surt för exsambon. Hon har bl a lämnat falska påstående till exsambons hyresvärd för att försöka göra honom bostadslös.

Varför förvånar det inte mig? Hade varit guld om sån här skit kom ut så hon inte kan tjäna pengar på sin så kallade feminism.
Citera
2024-06-25, 21:53
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fadder99

Men va?! Hur kan man göra så mot sitt barns pappa? Var ska barnet bo varannan vecka?

Var det han som lämnade?
Citera
2024-06-25, 21:58
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyllTomten

Jag var tvungen att gå in och kolla nu bara för det

Jag undrar om alla citat hon lägger upp om deras separation bara är påhittade...
Citera
2024-06-26, 10:11
Medlem
Citat:
Jag var tvungen att gå in och kolla nu bara för det

Jag undrar om alla citat hon lägger upp om deras separation bara är påhittade...

Garanterat med tanke på om mobbinganklagelserna som det skrivits om från gamla kollegor. Hon är en narcissist ut i fingerspetsarna.
Citera
2024-06-26, 10:16
Medlem
Citat:
Men va?! Hur kan man göra så mot sitt barns pappa? Var ska barnet bo varannan vecka?

Hos henne förstås! Hela tiden...
Citera
2024-06-26, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xpqr12345
Hos henne förstås! Hela tiden...

Ja. Det är väl självklart. Hon behöver ju barnet för sin content.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in