Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-16, 23:29
Medlem
Vad finns det för skvaller om denna kvinna? Förutom att hon har blivit påkommen med att ljuga om sina erfarenheter, kopiera texter och annat sattyg för att få följare.

Se nedan
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...johanna-bladh/
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...er-reaktioner/

Hennes instagram:
https://www.instagram.com/johanna.bladh/?hl=sv
Citera
2023-09-17, 00:11
Medlem
Modus operandi för de flesta sliddjuren. Titta fitta, you pay!
Citera
2023-09-17, 03:16
Avstängd
Kyrkbackens avatar
Är hon släkt med Lennart?
Citera
2023-09-17, 18:25
Medlem
Äntligen en tråd om denna kvinna. Söker uppmärksamhet och drar gärna på sig offerkoftan. Oklart vad hennes kanal handlar om, bok ska hon tydligen skriva också. Kroppsaktivist som snarare letar ”fel” på sin kropp istället för att vara glad att hon är frisk och faktiskt har en mindre kropp än dom flesta.
Citera
2023-10-26, 08:43
Medlem
Har ni sett när hon ammar i Nyhetsmorgon? Har absolut inget emot kvinnor som ammar men barnet var helt nöjd och lugn ändå ska patten fram och man ser hur Johanna kämpar för att inte visa hur nöjd hon är. Vidrigt att använda sitt barn för att plocka billiga inbillade feministpoäng.
Citera
2023-11-01, 15:40
Medlem
cosmic_dancers avatar
Hon verkar iaf vara totalt dum i huvudet och extremt bekräftelsekpt. Ska göra en grej av allt och involverar bebisen i princip allt. La upp en bild där hon satt och ammade på willys och typ texten "till alla som tittade när jag ammade på willys förra veckan" jag tror knappast att det var speciellt många som reagerade och någon kan säkert bara råkat titta åt hennes håll. Sen tror jag knappast att de som eventuellt reagerade negativt följer hennes trista ig. På nyhetsmorgon såg ungen inte ens ut att vilja ha bröstet men hon var tvungen att amma där enbart för att få uppmärksamhet. Hon la i september ut en stagad video där hon sitter på stranden, försöker läsa och givetvis ammar. Sen hur hon står under llandsbron och tröstar ungen. Om ungen är ledsen så trösta ungen bara, lägg inte upp en bild på det för att göra en grej av det
Citera
2023-12-07, 17:34
Medlem
kukflashs avatar
Hon släpper sin bok "Tjejbibeln" den 8 mars(?) på internationella kvinnodagen.
Men hon har fått stor kritik då det framkommer att hon mobbat kvinnor på sina arbetsplatser, vilket jag köper fullt ut. Hon är en vidrig person som lever för uppmärksamhet.

Går att läsa mer här https://nyheter24.se/bloggbevakning/...ladh/#comments
Citera
2023-12-09, 23:40
Medlem
Durochmolls avatar
Stort mysterium hur hon, Linnea Claesson och Cissi Wallin kan få så många följare. De manipulerar, ljuger och slår in öppna dörrar. Hoppas att fler av hennes fd kollegor hittar till den gör tråden och kan bjuda på fler historier.

Båda mina barn valde att självmant sluta amma vid 13 månaders ålder. Undra om det finns någon betting-sida på hur länge hon kommer inte tvångsamma sin dotter för content. Jag köper att ett barn på några veckor vill amma hela vela tiden och inte ens kan vänta, men att ett barn på 8+ månader inte ens kan vänta till de kommer hem köper jag inte.
Citera
2023-12-21, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Stort mysterium hur hon, Linnea Claesson och Cissi Wallin kan få så många följare. De manipulerar, ljuger och slår in öppna dörrar. Hoppas att fler av hennes fd kollegor hittar till den gör tråden och kan bjuda på fler historier.

Båda mina barn valde att självmant sluta amma vid 13 månaders ålder. Undra om det finns någon betting-sida på hur länge hon kommer inte tvångsamma sin dotter för content. Jag köper att ett barn på några veckor vill amma hela vela tiden och inte ens kan vänta, men att ett barn på 8+ månader inte ens kan vänta till de kommer hem köper jag inte.

Hon kommer garanterat amma länge bara för att få ett politiskt kontent.
Citera
2024-02-08, 23:22
Medlem
Durochmolls avatar
Ny bottennivå av Johanna. Inlägg om inflation och dålig ekonomi, där hon tipsar folk om att köpa hudvårdsprodukter. För att inte tala om när hon än en gång slog in en öppen dörr ”LåT oSs NoRmAlIsErA oJäMnT hÅr”.
Citera
2024-02-12, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
Hon kommer garanterat amma länge bara för att få ett politiskt kontent.

säkert. hon lägger fortfarande upp så mkt om att hon typ ammar sin unge. fine amma din unge hur länge du vill men låtsas inte som att det är likadant som när barnet är typ 3 mån? hon lär ju amma max 1-2 ggr om dagen nu?
Citera
2024-02-13, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrakelSpektakel93
säkert. hon lägger fortfarande upp så mkt om att hon typ ammar sin unge. fine amma din unge hur länge du vill men låtsas inte som att det är likadant som när barnet är typ 3 mån? hon lär ju amma max 1-2 ggr om dagen nu?

Exakt vad jag tänkt på! 😂 jag ammade min unge rätt mycket längre än normalt, men det är ju inte alls samma snuttbehov eller matbehov i ålder över ett år. Så att slänga fram tutten ute i iskall vinter, nja inte direkt nödvändigt längre. Man kan faktiskt sätta lite gränser för barnen också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in