Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-06-27, 17:22
  #1
Medlem
ollahennes avatar
Jag själv har ett särboförhållande med en kvinna sedan 2015. Har inte dejtat eller legat runt sedan dess.
Men nu sommartid tycker jag man ser mycket unga kvinnor som är 20-30 år med åriga armhålor.
Har det blivit trendigt med kroppshår bland yngre kvinnor? Är det inne att ha hårig fitta?
Om det är så, varför har det blivit så?
Är det något ni märkt av vid sex med kvinnor? Eller är du kvinna själv och kan förklara hur det ligger till för just dig?
Citera
2024-06-27, 17:24
  #2
Medlem
Afronegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollahenne
Om det är så, varför har det blivit så?

1990-talet och modet med rasierte Frauen är bara så passé.
Citera
2024-06-27, 17:33
  #3
Medlem
nattloeperskas avatar
hoppas inte
Citera
2024-06-27, 17:33
  #4
Medlem
Kan vara vänstern/feminister som odlar. Högern tror jag fortsätter att vara rakade och fräscha och fina..
Citera
2024-06-27, 17:42
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Kan vara vänstern/feminister som odlar. Högern tror jag fortsätter att vara rakade och fräscha och fina..

Rakning verkar öka risk för gonorré och klamydia. Fräscht?

Citat:
The odds of having gram-negative gonorrheal and chlamydial infection in Pubic hair groomers were found to be statistically significant (OR = 1.55, 95% CI [1.31, 1.84], P < 0.001) (OR = 1.56, 95% CI [1.32, 1.85], P < 0.001] respectively.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10926629/
Citera
2024-06-27, 17:50
  #6
Medlem
Könshår är naturligt. Jag vill knulla kvinnor, inte flickor. Rakade fittor är avtändande då hårlösa kön är något jag associerar med barn.

Sen ska det så klart inte vara mörkmården där nere. Självklart snyggt ansant, en trekant eller rektangel på venusberget, även känt som porrtofs ska det vara.
Citera
2024-06-27, 17:58
  #7
Medlem
Man kan ju hoppas! Det trista modet med hårlöst borde vara på väg bort nu för det har levt på övertid länge. Ofräscht med rakat är min personliga åsikt. Naturlig behåring är både bäst och snyggast!
Citera
2024-06-27, 18:04
  #8
Medlem
Mailmanss avatar
Det var poppis bland feminister som nån form av kukmätar-tävling i vem som var mest feminist runt 2015-2017.

De flesta som hade det då har det inte idag.

Men det finns säkert några övervintrade radikal-feminister kvar.
Citera
2024-06-27, 18:34
  #9
Medlem
Hur gör alla gifta kvinnor nuförtiden..?..
Enda anledningen till att raka fittan är att attrahera män. När detta är gjort. Vad är anledningen...??.
Citera
2024-06-27, 18:35
  #10
Medlem
Just armhålor är inget jag stött på vara orakade men när det kommer till könet så är det vanligt att se lite hår iaf. Inget makabert utan trimmat (lite kortare). Dels för att slippa inväxta hår och kliande. Har inget emot om hon är helt vaxad eller har lite hår. Gillar inte när det är extremt mycket och har själv "kortklippt" så att säga. Frisyrer har man ju på huvudet, inget fel att även fixa till där nere så det ser lite trevligare ut.

Ja de flesta är väl tyvärr porrskadade och får problem så fort någon inte är helvaxad eller råkar ha lite fjun vid röven eller på brösten men för de som varit ute bland riktiga människor så är det ingen som stör sig på lite hår.
Citera
2024-06-27, 18:36
  #11
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
Du låter som ett porrskadat smygpedo.

Så 80% av västvärlden är smygpeddos?

Wow. Du låter riktigt bright.
Citera
2024-06-27, 18:39
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
Du låter som ett porrskadat smygpedo.

Du ville ha något som kallas "porrtofs", så vem är det som är porrskadad egentligen? 😂
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in