Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-27, 20:47
  #37
Medlem
HBTKuks avatar
Fy. Nä, du. Kanske är det trendigare i dag men inget man gärna vill se, och jag slipper som tur är.

Ts kan fortsätt raka musen.
Citera
2024-06-27, 20:52
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
Grupptryck.

Kvinnor har inga självständiga tankar att tala om. Om deras vänninor skulle hoppa från ett stup hade de hoppat efter eftersom det är mode.
Tror att du ska sluta leta efter kvinnor på sluten psykiatrisk klinik
Citera
2024-06-27, 20:58
  #39
Medlem
Shitnuggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Tror att du ska sluta leta efter kvinnor på sluten psykiatrisk klinik


Varför rakar kvinnor idag fittorna? Varför rakade inte deras morsor sina fittor? Eller deras mormödrar? Varför ansågs en stor buske mellan benen vara peak sexighet på 50-70talet?

Tror du det existerar någon självständig tanke i kvinnors beteende? Porrskadat beteende som efterfrågats av porrskadade snubbar. Det blev en trend.

Men trender dör, vilket man märker mer och mer idag. För 20 år sen var alla rakade, idag är det inte alls 100%.
Citera
2024-06-27, 21:00
  #40
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deskjockey
Vidrigt. Skulle aldrig acceptera ett sånt degenererat beteende.

Kvinnor ska vara hårlösa - överallt. Förutom huvudet.
Degenererat beteende är att vara porrskadad. Hår på fittan är fullt naturligt och kan därför inte vara degenererat. Du är degenererad.
Citera
2024-06-27, 21:09
  #41
Medlem
Deskjockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Degenererat beteende är att vara porrskadad. Hår på fittan är fullt naturligt och kan därför inte vara degenererat. Du är degenererad.
Kan inte svara för att jag inte är degenererad.

Kvinnor ska fortfarande vara hårlösa. En ”buske” man tvingas hålla på och fila igenom är bara osexigt. Är de sen håriga i röven också, ja då går jag ut!

Kvinnan ska vara mannens bättre hälft. Vi har rätt att vara lite sluskiga och håriga.
Citera
2024-06-27, 21:12
  #42
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
Könshår är naturligt. Jag vill knulla kvinnor, inte flickor. Rakade fittor är avtändande då hårlösa kön är något jag associerar med barn.

Sen ska det så klart inte vara mörkmården där nere. Självklart snyggt ansant, en trekant eller rektangel på venusberget, även känt som porrtofs ska det vara.

Jag har inte så konstiga tankar som du och associerar vuxna kvinnor som rakar svampen med barn. För mig är det vuxna kvinnor som rakar sig.

Det är lite som att en kvinna på 60 år skulle säga att hon inte kan vara med en gubbe på 60 år som rakar sig på hakan för att hon associerar det med barn.

Helrakade fittor och rumpor ska det vara. Speciellt viktigt är det att rumphålan är väl trimmad när man ska slicka där.
Citera
2024-06-27, 21:16
  #43
Medlem
Shitnuggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag har inte så konstiga tankar som du och associerar vuxna kvinnor som rakar svampen med barn. För mig är det vuxna kvinnor som rakar sig.

Det är lite som att en kvinna på 60 år skulle säga att hon inte kan vara med en gubbe på 60 år som rakar sig på hakan för att hon associerar det med barn.

Helrakade fittor och rumpor ska det vara. Speciellt viktigt är det att rumphålan är väl trimmad när man ska slicka där.

Idiotisk kommentar. En rakad gubbe ser fortfarande ut som en gubbe.

En rakad fitta ser ut som ett barns fitta. Punkt.
Nasty AF, jag vill inte tänka på barn när jag knullar. Men ni porrskadade halvpedos gillar ju det bevisligen.
Citera
2024-06-27, 21:20
  #44
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greta.El.HAMAS
Källa på det.
Förmodligen vill fler ha rakade än hårbevuxna muffar.
Men 80% tror jag inte på.
Jag tror som TS att hår på muffen är på väg tillbaka.

Har inte källan tyvärr men läste det för inte allt för länge sedan, typ en månad sen och det var 78% eller nått inte 80%.
Citera
2024-06-27, 21:58
  #45
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
Idiotisk kommentar. En rakad gubbe ser fortfarande ut som en gubbe.

En rakad fitta ser ut som ett barns fitta. Punkt.
Nasty AF, jag vill inte tänka på barn när jag knullar. Men ni porrskadade halvpedos gillar ju det bevisligen.

Haha. Du skriver som en sån där riktig jobbig besserwisser.
Det låter mer som att det är du som drar dig till att tänka på barn i situationer som har med sex att göra. Det är nog mer du som har peddo-tendenserna.
Citera
2024-06-27, 22:01
  #46
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deskjockey
Kan inte svara för att jag inte är degenererad.

Kvinnor ska fortfarande vara hårlösa. En ”buske” man tvingas hålla på och fila igenom är bara osexigt. Är de sen håriga i röven också, ja då går jag ut!

Kvinnan ska vara mannens bättre hälft. Vi har rätt att vara lite sluskiga och håriga.
Ska? Det bestämmer väl för fan inte du din porrskadade, degenererade jävel?
Citera
2024-06-27, 22:15
  #47
Medlem
Deskjockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Ska? Det bestämmer väl för fan inte du din porrskadade, degenererade jävel?
Jo det är i min fulla rätt att bestämma hur de ska trimma sig. Vem är det egentligen som bär byxorna i din familj?

Hemma hos mig så vet vi alla vem som bestämmer. Precis som det ska vara.
Citera
2024-06-27, 22:51
  #48
Medlem
bralesss avatar
Ja, alla mina tjejpolare Gen Z har håriga buskar överallt. Mellan benen, under armarna. Jag tycker inte det är nice, men men, ja det är absolut inne nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in