2024-06-27, 21:41
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Du tror inte att bilden är redigerad då? 🤔
Mja, det är ju ur en fördelaktig vinkel men han måste ha lite att jobba med ändå. Den Skogaholmslimpan hade jag satt på mitt CV under ansiktsfotot om det hade varit jag.
Citera
2024-06-27, 21:51
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Ja nu hittade jag telefonsamtalet, tack!

Vad korkat att hålla på sådär som #362 gör. Det blir ju bara roligare och får större spridning.

Vissa gäddor hajar grejen och bara springer. Så lite kamera- och ljudtid som möjligt är nyckeln till att landa på fötterna och förhoppningsvis glömmas bort i mediabruset.

Men sen har vi gäddor som Hank och ”det går åt helvete med frugan” som agerar totalt tvärtemot. Det tackar vi för, vi som får vår underhållning via Dumpen.
Citera
2024-06-27, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Retardern slog till.

Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Troligtvis ville han att Sara skulle tro att han typ hoppade framför tåget.
Tönt.

Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Han kanske trampade i en hundskit.

Mycket bra teorier
Citera
2024-06-27, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Den Skogaholmslimpan hade jag satt på mitt CV under ansiktsfotot om det hade varit jag.
😂🤣😂🤣
Citera
2024-06-27, 22:56
Medlem
tindravargs avatar
Jag skulle vilja ringa #362 och ställa lite frågor. Om detta med ylandet i slutet av samtalet till exempel. Någon som har rebus på vad eländet?
Citera
2024-06-27, 23:04
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jag skulle vilja ringa #362 och ställa lite frågor. Om detta med ylandet i slutet av samtalet till exempel. Någon som har rebus på vad eländet?
https://www.flashback.org/sp87261493
Citera
2024-06-27, 23:25
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Det var en redig brödkavel #434 har. Den ska han inte skämmas för att visa upp.
Jag tycker att han ska skämmas väldigt mycket. Just i det här fallet är storlek av totalt underordnad betydelse.
Citera
2024-06-27, 23:26
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Vissa gäddor hajar grejen och bara springer. Så lite kamera- och ljudtid som möjligt är nyckeln till att landa på fötterna och förhoppningsvis glömmas bort i mediabruset.

Men sen har vi gäddor som Hank och ”det går åt helvete med frugan” som agerar totalt tvärtemot. Det tackar vi för, vi som får vår underhållning via Dumpen.

Sådana med luva som de bara kan dra över huvudet sedan traska bort. Sedan inte säga ett skit.

Den mest annorlunda där måste ju varit pundargäddan. Han var så hög att han inte slutade springa. Springer kanske fortsatt idag 😃
Citera
2024-06-28, 00:38
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Den korvätande Anrells kommentar om "country-flärpar" (hörde jag rätt?) var också intressant.

Sigmund Freud lystrar till!

Smal tjusig kille med varm och fin röst. Han verkar ha "utrustningen" att gå hem hos tjejer.

Spänstig och välskött, hela kittet. En gåta att en sådan individ hamnar på Dumpen ...
Ingen större gåta med den personligheten. Han är feminin så det förslår. Inte en muskel på kroppen. Lika försynt som en 10-åring. Och har ett redigt samhallsjobb. Vad hette det? Förrådsansvarig? Man bara hör vilket subventionerat kretinjobb det måste vara.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-06-28 kl. 00:43.
Citera
2024-06-28, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ingen större gåta med den personligheten. Han är feminin så det förslår. Inte en muskel på kroppen. Lika försynt som en 10-åring. Och har ett redigt samhallsjobb. Vad hette det? Förrådsansvarig? Man bara hör vilket subventionerat kretinjobb det måste vara.
Nja han jobbar ju som fältingenjör på WSP.
Citera
2024-06-28, 01:08
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Nja han jobbar ju som fältingenjör på WSP.
Jobbade*

De har tagit bort idioten från hemsidan i alla fall. Men ok, det slog lite högre än Samhall. Nu är han dock arbetslös och där ska vi se till att han förblir. En arbetslös gädda är en bra gädda.
Citera
2024-06-28, 03:45
Medlem
Dalulven:

"Smal tjusig kille med varm och fin röst. Han verkar ha "utrustningen" att gå hem hos tjejer.

Spänstig och välskött, hela kittet. En gåta att en sådan individ hamnar på Dumpen."

Det är kanske så du ser honom. Jag tror inte att många kvinnor skulle hålla med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in