Citat:
Ursprungligen postat av
N0IItolerans
Intressant inlägg men passar nog bättre i den andra tråden.
Nä, där skulle det vara off topic med tanke på att den här tråden finns. Det är här vi diskuterar om de speciella fallen, vilket jag talar om i inlägget. Jag gör referenser till andra fall givetvis. Sluta nu att försöka tysta sånt du inte gillar.
Hur går det för professorns anhöriga nu tror du? Det är ingen annan än cola-patte som är ansvarig för att han hängt ut dem. Man ser ganska tydligt att familjen har agerat i panik och mycket stor ångest pga cola-pattes uthängning av dem.
När det gäller professorn så borde det givetvis vara mer okej att kontakta familjen och arbetsgivaren. Då kan de hantera det utan att behöva bli uthängda med allt hat och hot som följer. Då är det gärningsmannens ansvar vad som händer och hur han agerar.
Så vad gör professorn och vad gör hans anhöriga nu då?
Citat:
Ursprungligen postat av
starkZenap
Gäddans ansvar, sluta tramsa!
Gäddan vet vad som händer med dem och deras anhöriga men VÄLJER ändå att hålla på!
Jo, men det ska väl inte de anhöriga behöva stå för vilket cola-patte tvingar dem att göra när han hänger ut familjen, vilket han gör när han hänger ut personen. Hela familjen blir uthängd.
Ganska många som jag har kollat upp i efterhand tvingas att förändra sina liv. Något de inte skulle behöva göra om cola-patte inte hängt ut dem.