2024-07-04, 12:42
Medlem
Sveppss avatar

Det är svårt att inte tro att han har mer i bagaget. Fantiserar om elever och säger i konfrontationen att han försöker (!?) hålla sig ifrån barn när han chattar. Vadå försöker? Antingen chattar man med barn eller inte. Har aldrig hört en normal chattande vuxen uttrycka sig så. Man råkar inte komma i kontakt med barn bara så där.

Sen hur han hänger ut sin stackars fru i chattarna. Vidrigt på alla sätt.
Citera
2024-07-04, 12:45
Medlem
Vem är fiskaren av gädda #438?

Så där pratar inte 14-åringar.

”Det är något visst med äldre män, har alltid känt mig attraherad av äldre”.

”Växa i min mun”.

”Jag är diskret”.

”Få kuk av magistern”.

”När man ses har man så klart inte ett manus man följer”.

”Ser fram emot att skapa minnen med dig”.

”Hade en i min närhet som jag var tänd på”.

Ord och formuleringar som 14-åringar i dag absolut inte använder. Små men avslöjande detaljer.
Citera
2024-07-04, 12:52
Avstängd
whataboutisms avatar
#438 är just nu inne på sin FB och försöker komma på hur han ska strypa inflödet av nya kommentarer sedan några som jag tror är föredetta elever också uttryckt missnöje där. Han har nu lyckats dölja sina vänner inklusive antal.
Citera
2024-07-04, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Ja nu jäklar har dom släppt in elefanten i Dukabutiken, det här kommer att gå åt helvete för professorn.

Intressant! Det står i artikeln att det är ovidkommande att offret är ”påhittat”. Själva uppsåtet, dvs att han vill ta oskulden av ett barn, är straffbart. Där skiljer sig svensk och dansk lag. Bra Danmark!!

Alltså. Han ville begå en brottslig handling mot ett barn och kan straffas trots att barnet i praktiken inte fanns.
Citera
2024-07-04, 13:14
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbenabbe
"X-x x är född xxxx, och uppvuxen i Västerbotten. Familjen flyttade till X i Småland när han var nio år.
X-x arbetar som bildlärare och bor i Tranås tillsammans med sin familj. Barn och ungdomar ligger honom varmt om hjärtat, och han har periodvis jobbat med mycket små barns bildspråk."

Från en sida som säljer en av hans böcker.

Jag måste då ändå tillägga att jag fick lite sympati för den här gubben. Vilket såklart är väldigt naivt av mig.
Ja, väldigt naivt!
Själv har jag i hela mitt liv fått dåliga vibbar av män som "brinner för barn" och ungdomar.
Citera
2024-07-04, 13:20
Medlem
#438. Någonting har hänt på hans facebook, för nu kan man inte längre se hans vänner. Men det går fortfarande att kommentera och sådana postas. Tydligen är han en sådan där ”SD är nazister”-idiot enligt någon som postat.

EDIT;
Nu jobbas det för fullt med hans sida. Det går inte att kommentera och kommentarer försvinner en efter en.
Senast redigerad av Skivadbanan 2024-07-04 kl. 13:22.
Citera
2024-07-04, 13:23
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Intressant inlägg men passar nog bättre i den andra tråden.

Nä, där skulle det vara off topic med tanke på att den här tråden finns. Det är här vi diskuterar om de speciella fallen, vilket jag talar om i inlägget. Jag gör referenser till andra fall givetvis. Sluta nu att försöka tysta sånt du inte gillar.

Hur går det för professorns anhöriga nu tror du? Det är ingen annan än cola-patte som är ansvarig för att han hängt ut dem. Man ser ganska tydligt att familjen har agerat i panik och mycket stor ångest pga cola-pattes uthängning av dem.

När det gäller professorn så borde det givetvis vara mer okej att kontakta familjen och arbetsgivaren. Då kan de hantera det utan att behöva bli uthängda med allt hat och hot som följer. Då är det gärningsmannens ansvar vad som händer och hur han agerar.

Så vad gör professorn och vad gör hans anhöriga nu då?

Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Gäddans ansvar, sluta tramsa!
Gäddan vet vad som händer med dem och deras anhöriga men VÄLJER ändå att hålla på!

Jo, men det ska väl inte de anhöriga behöva stå för vilket cola-patte tvingar dem att göra när han hänger ut familjen, vilket han gör när han hänger ut personen. Hela familjen blir uthängd.

Ganska många som jag har kollat upp i efterhand tvingas att förändra sina liv. Något de inte skulle behöva göra om cola-patte inte hängt ut dem.
Citera
2024-07-04, 13:25
Avstängd
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
#438 är just nu inne på sin FB och försöker komma på hur han ska strypa inflödet av nya kommentarer sedan några som jag tror är föredetta elever också uttryckt missnöje där. Han har nu lyckats dölja sina vänner inklusive antal.
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
#438. Någonting har hänt på hans facebook, för nu kan man inte längre se hans vänner. Men det går fortfarande att kommentera och sådana postas. Tydligen är han en sådan där ”SD är nazister”-idiot enligt någon som postat.

Och NU har #438 lyckats städa bort de kritiska kommentarerna från sina inlägg på FB. Har han betalat för Dumpens guldpaket Impulskollen tro, med professionell uppstädning av spåren på Internet?
Citera
2024-07-04, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Vem är fiskaren av gädda #438?

Så där pratar inte 14-åringar.

”Det är något visst med äldre män, har alltid känt mig attraherad av äldre”.

”Växa i min mun”.

”Jag är diskret”.

”Få kuk av magistern”.

”När man ses har man så klart inte ett manus man följer”.

”Ser fram emot att skapa minnen med dig”.

”Hade en i min närhet som jag var tänd på”.

Ord och formuleringar som 14-åringar i dag absolut inte använder. Små men avslöjande detaljer.
Du har helt rätt, men tänk på att många av dom här männen är så tappade i skallen att dom tror att bilder på deras skrumpna mjuka kukar, stora magar, och rynkiga selfies, får en 14årig tjej kåt. Så det att hon använder alldeles för mogna uttryck i skrift flyger nog väldigt långt över huvudet på männen.
Citera
2024-07-04, 13:32
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism

#438 Som du skriver nu städar dåren och kinesen upp sina FB-sidor, nu ska skiten tvättas bort, sedan fortgår livet som vanligt!

Ser nu att Dumpen söker kinesisk tolk! Så när det är ordnat kommer nog Mr.Strand att få fiskarna varma! Livet kanske kommer att fortgå nästan som vanligt 🤣
I skrivande stund stängde dåren ner hela sin FB-sida! Game Over!
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-07-04 kl. 13:41.
Citera
2024-07-04, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#438 Som du skriver nu städar dåren och kinesen upp sina FB-sidor, nu ska skiten tvättas bort, sedan fortgår livet som vanligt!
Att hans fru-kines inte skull kunna svenska är nog en stor, stor lögn av gäddan. Hon talar och skriver säkert utmärkt svenska!

I skrivande stund stängde dåren ner hela sin FB-sida! Game Over!

Jag får upp hans sida, men alla inlägg är borta förutom ett (en skylt med pilar).
Citera
2024-07-04, 13:42
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Jag får upp hans sida, men alla inlägg är borta förutom ett (en skylt med pilar).
Exakt det kan man kalla nersläkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in