2024-07-04, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Märkligt att det får ligga kvar, ändå. Det är trots allt förtal.

Ja, borttaget nu dock.

Senast redigerad av Gemini_ 2024-07-04 kl. 19:21.
Citera
2024-07-04, 19:14
Medlem
Neatlesss avatar
Kulturfestivalen har flyttat alla event från hans restaurang. https://www.facebook.com/atthefringe/

Citat:
Due to unforeseen circumstances all fringe events scheduled to take place at Ban Thai have now been moved to Barbar.

Citera
2024-07-04, 19:25
Avstängd
Storanglarens avatar
Ju mer jag funderar på det så är det inte så att den största fallhöjden av alla gäddor har väl varit för #438 ändå? Jag menar. Han var omtyckt och hyllad lärare. En gedigen vänlista på Facebook, där många skriver i positiva ordalag om honom. En rejäl kulturprofil i landsortshålan Tranås och involverad i det mesta vad gäller kulturen i byn. Omskriven en hel del i tidningen. Äger också en vad jag förstått populär thai-restaurang. Nu raseras allt detta och mer därtill. En kulturfestival som tvingas göra om sitt program på grund av #438 jagande efter 14-årig fitta.
Citera
2024-07-04, 19:28
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Ju mer jag funderar på det så är det inte så att den största fallhöjden av alla gäddor har väl varit för #438 ändå? Jag menar. Han var omtyckt och hyllad lärare. En gedigen vänlista på Facebook, där många skriver i positiva ordalag om honom. En rejäl kulturprofil i landsortshålan Tranås och involverad i det mesta vad gäller kulturen i byn. Omskriven en hel del i tidningen. Äger också en vad jag förstått populär thai-restaurang. Nu raseras allt detta och mer därtill. En kulturfestival som tvingas göra om sitt program på grund av #438 jagande efter 14-årig fitta.

Är också inne på det. I privatlivet har han stor umgängeskrets med familj i Sverige och Kina och vuxna barn som deltar i hans kulturaktiviteter, och så det offentliga som du skriver. Så många och så mycket som har blivit påverkat.
Citera
2024-07-04, 19:54
Medlem
Citat:

Fallhöjd är ju ett ovetenskapligt begrepp och de flesta tänker nog på hög lön och stora ekonomiska tillgångar sant högstatusyrke och det har ju inte #438 däremot så har han ett stort socialt nätverk och en status i lokalsamhället som baseras på driftighet och att han är en hyvens snubbe, vilket sannolikt enklare raseras än vad rikemansgäddornas tillvaro gör. Var exempelvis någon på Telegram som grävt fram en tidigare gädda som fortfarande tjänar 87 000/mån, så detta med fallhöjd är högst diskutabelt.
Citera
2024-07-04, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Är också inne på det. I privatlivet har han stor umgängeskrets med familj i Sverige och Kina och vuxna barn som deltar i hans kulturaktiviteter, och så det offentliga som du skriver. Så många och så mycket som har blivit påverkat.

#438 Har tänkt på hans lugn under konfrontationen, ett märkligt lugn i förhållande till vad som stod på spel och han såg inte heller chockad ut. Han kan knappast ha förstått konsekvenserna av publiceringen, utan trodde nog att han kunde snacka sig ur situationen och fortsätta livet som vanligt.
Senast redigerad av Florman 2024-07-04 kl. 20:03.
Citera
2024-07-04, 20:33
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Om det är samma person som o den här tråden så har han ju vart aktiv sedan minst 2021.

(FB) Pervers lärare i Tranås?
Ja, gott folk, hur många perverterade lärare i Tranås kan det egentligen finnas? Är det något särskilt med orten? Något i dricksvattnet som gör att männen fullständigt tappar fattningen? Naturligtvis är det den här gubben!
Citera
2024-07-04, 20:36
Medlem
#151 Hur är det möjligt att det inte blir något juridiskt? Han skulle ju köpa en virtuell våldtäkt. Mönsterås Samuel, poliser sågade upp ytterdörren med motorsåg. Jag kan ha missat något, sitter på tåget från Stockholm och är stressad. Men ett sådant brott blir väl inte nedlagt? Vidrig karl.
Citera
2024-07-04, 20:39
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Characteristics Of Communal Narcissists
Communal narcissism has been termed a “superficial self-presentation style”. This means their benevolent presentation is superficial and purely a chosen pathway for a narcissistic person to maintain their grandiose self-view.

But because they hide behind a façade of generosity and kindness, it can be more difficult to identify communal narcissists.

Nevertheless, your gut instinct might tell you they seem false, or you may have noticed that their actions and words do not quite add up
Citera
2024-07-04, 20:52
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
#151 Hur är det möjligt att det inte blir något juridiskt? Han skulle ju köpa en virtuell våldtäkt. Mönsterås Samuel, poliser sågade upp ytterdörren med motorsåg. Jag kan ha missat något, sitter på tåget från Stockholm och är stressad. Men ett sådant brott blir väl inte nedlagt? Vidrig karl.

Vem har sagt att det är nedlagt? Anledningen att det tar sån tid är mest troligt att det rör sig om mängder med övergreppsmaterial att gå igenom i kombination med att brottet (ur juridisk synvinkel) inte anses tillräckligt allvarligt för att det ska prioriteras.

Det eller har han haft sån otrolig tur att dom inte kom åt materialet pga kryptering eller att det på annat sätt försvunnit.

Vidrigt oavsett vad och kan säga att det var en stor chock för oss som känner honom sen gammalt.
Citera
2024-07-04, 20:58
Medlem
Incel-pelle90s avatar
Det märkliga med #438 är att han bokade grooming-date centralt i sin egen stad där han verkar vara en lokal halvkändis. Han skulle avsluta en "stadsguidning" i hålan Tranås utanför Kulturhuset och istället möta upp sin lolita. Även om det är halvdött så är han riskbenägen på ett sätt som få gäddor verkar vara. Vad hände med att inte äta där man skiter?
Citera
2024-07-04, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, gott folk, hur många perverterade lärare i Tranås kan det egentligen finnas? Är det något särskilt med orten? Något i dricksvattnet som gör att männen fullständigt tappar fattningen? Naturligtvis är det den här gubben!

Det är inte samma person det handlar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in