Citat:
Ursprungligen postat av
Storanglaren
Ju mer jag funderar på det så är det inte så att den största fallhöjden av alla gäddor har väl varit för #438 ändå? Jag menar. Han var omtyckt och hyllad lärare. En gedigen vänlista på Facebook, där många skriver i positiva ordalag om honom. En rejäl kulturprofil i landsortshålan Tranås och involverad i det mesta vad gäller kulturen i byn. Omskriven en hel del i tidningen. Äger också en vad jag förstått populär thai-restaurang. Nu raseras allt detta och mer därtill. En kulturfestival som tvingas göra om sitt program på grund av #438 jagande efter 14-årig fitta.
Characteristics Of Communal Narcissists
Communal narcissism has been termed a “superficial self-presentation style”. This means their benevolent presentation is superficial and purely a chosen pathway for a narcissistic person to maintain their grandiose self-view.
But because they hide behind a façade of generosity and kindness, it can be more difficult to identify communal narcissists.
Nevertheless, your gut instinct might tell you they seem false, or you may have noticed that their actions and words do not quite add up