2024-07-04, 21:53
Medlem
vemvisstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettstycke
Det är inte samma person det handlar om.
Jag tror att det är samma person för hur många lärare finns det på det gymnasiet som arbetar med bild?
Ett eventuellt namnbyte från L*sse Joh*nsson *=a går inte att se före 2019 på nätet.
Jag tror han har bytt namn och är gäddan.

Två lärare varav en är identifierad av dumpen, och en annan med snarlikt namn i den lilla hålan vad är oddsen för det?

I övrigt tycker jag det är dåligt av folk på Facebook som hänger ut hans fru och hennes företag, hon blir straffad för vad hennes idiot till man gjort.

Tråd på flasback:
(FB) Pervers lärare i Tranås?

Facebook tråd:
https://www.facebook.com/groups/2022273924663640
Citera
2024-07-04, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Vilket jävla hästjobb du verkar ha gjort, lyfter min hatt och tackar för läsningen=)

Tack men utan framför allt Hassan och dennes rebusar hade jag inte kunnat göra det.
Citera
2024-07-04, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Hur fan kan den där tandlösa mongoloiden få köra färdtjänst? #439? Han borde ju sitta på ett gruppboende och åka färdtjänst.

Får också intrycket av att denna är förståndshandikappad.
Citera
2024-07-04, 22:03
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
Gädda 439:

https://dumpen.se/2024/07/04/fardtja...439-jonkoping/

En om dagen nu. Fint att Patrik och Sara fått upp tempot och inte verkar ta någon semester.
Citera
2024-07-04, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Jag tror att det är samma person för hur många lärare finns det på det gymnasiet som arbetar med bild?
Ett eventuellt namnbyte från L*sse Joh*nsson *=a går inte att se före 2019 på nätet.
Jag tror han har bytt namn och är gäddan.

Två lärare varav en är identifierad av dumpen, och en annan med snarlikt namn i den lilla hålan vad är oddsen för det?

I övrigt tycker jag det är dåligt av folk på Facebook som hänger ut hans fru och hennes företag, hon blir straffad för vad hennes idiot till man gjort.

Tråd på flasback:
(FB) Pervers lärare i Tranås?

Facebook tråd:
https://www.facebook.com/groups/2022273924663640

Lasse/Lars är ju otroligt vanligt bland folk mellan 60-80 år och hade han blivit avstängd är det tveksamt om han fått arbete som lärare igen. Likheterna är säkerligen slumpmässiga.
Citera
2024-07-04, 22:08
Medlem
vemvisstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Lasse/Lars är ju otroligt vanligt bland folk mellan 60-80 år och hade han blivit avstängd är det tveksamt om han fått arbete som lärare igen. Likheterna är säkerligen slumpmässiga.
Då får vi hoppas på slumpen och att det inte finns fler Lars i den staden (Tranås) som lurar i vassen.
Citera
2024-07-04, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incel-pelle90
Det märkliga med #438 är att han bokade grooming-date centralt i sin egen stad där han verkar vara en lokal halvkändis. Han skulle avsluta en "stadsguidning" i hålan Tranås utanför Kulturhuset och istället möta upp sin lolita. Även om det är halvdött så är han riskbenägen på ett sätt som få gäddor verkar vara. Vad hände med att inte äta där man skiter?

#438 Dessutom var han först inne på att de skulle hålla till i en buske Vem har sex i ett buskage bland grenar och blad med förbipasserande som ser buskaget gunga, förstår inte alls hur han tänkte där? 🤔
Citera
2024-07-04, 22:15
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Hur fan kan den där tandlösa mongoloiden få köra färdtjänst? #439? Han borde ju sitta på ett gruppboende och åka färdtjänst.

Jag kunde inte sagt det bättre själv. #439
Citera
2024-07-04, 22:22
Medlem
Storanglarens avatar
Har läst chatten med #439
Uttrycker sig om han vore nysvensk. Skriver enormt dålig svenska.
Citera
2024-07-04, 22:24
Medlem
vemvisstes avatar
Citat:
#438 Dessutom var han först inne på att de skulle hålla till i en buske Vem har sex i ett buskage bland grenar och blad med förbipasserande som ser buskaget gunga, förstår inte alls hur han tänkte där? 🤔
Enkelt han tänkte med kuken.
Innan hans vänlista decimerades så har han haft Sveriges kulturråd i Istanbul som vän som även han är från Tranås, så han har haft vänner i det högre skiktet.
Citera
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Kulturfestivalen har flyttat alla event från hans restaurang. https://www.facebook.com/atthefringe/

Citat:
Ursprungligen postat av Incel-pelle90
Det märkliga med #438 är att han bokade grooming-date centralt i sin egen stad där han verkar vara en lokal halvkändis. Han skulle avsluta en "stadsguidning" i hålan Tranås utanför Kulturhuset och istället möta upp sin lolita. Även om det är halvdött så är han riskbenägen på ett sätt som få gäddor verkar vara. Vad hände med att inte äta där man skiter?

Citat:

Vilka partypoopers Dumpen är ändå. Kulturfestivalen skakar i sina grundvalar. Tragedin är nattsvart.

Med tanke på de svävande svaren, högtflygande idéerna och kontrasten mot hans image och historia ...

Omtyckt. Respekterad. Varmt hjärta. Det kan inte vara frontallobsdemens på gång hos bildläraren?

Vi känner väl till en annan lärare som spårade ur.
Citera
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
#439 är uppenbart cepe innuti sitt huvud.
Fyfan vilket toppenmongo alltså. Och Putte fick dra sin "har-du-en-tvillingbror" line igen, fan vad nöjd han ska vam 11 minuter av tandlöst mongosnack. Rätt bra endå. Men snubben hade nappat på en termos med kokta makaroner om dem skrev till honom..

Jag frågar mig själv högt, så högt att sambon skriker "Va??!" från sovrummet..:
Hur i allsin dar kan detta flinthåriga, tandlösa helvete till peddoas inneha körkort?!
Senast redigerad av UppsalaMILF 2024-07-04 kl. 22:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in