Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-10, 14:45
  #205
Avstängd
KarriarFeminismens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Skulle säga att män kommer undan mer, men det finns situationer där kvinnor kommer undan mer, båda på grund att patriarkatet. T ex får ofta inte en kvinna lika hårt straff då man ser kvinnan som liten och klen och oförmögen att vara "stark". Detta håller på att förändras, vilket är bra.

Det är inte patriarkatet som gör att män straffas hårdare. Feminismen har hjärntvättat oss alla att kön är viktigare än sanning, handlingar och faktiska omständigheter.
Buhu, det är så synd om 50-åriga kärringar fullpumpade med testosteron som använder både overt aggression och en hel bok med härskartekniker för att krossa alla som kommer i deras väg.
Vi snackar inte Ann på Grönkulla här. Det här är otäcka kärringar som tar nytta av denna gruppgemenskap. Ulvar i fårakläder.
Citera
2024-07-10, 14:59
  #206
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarriarFeminismen
Det är inte patriarkatet som gör att män straffas hårdare. Feminismen har hjärntvättat oss alla att kön är viktigare än sanning, handlingar och faktiska omständigheter.
Buhu, det är så synd om 50-åriga kärringar fullpumpade med testosteron som använder både overt aggression och en hel bok med härskartekniker för att krossa alla som kommer i deras väg.
Vi snackar inte Ann på Grönkulla här. Det här är otäcka kärringar som tar nytta av denna gruppgemenskap. Ulvar i fårakläder.

Du är historielös. Tror att vi utan orsak bara hoppat in i detta vi är i.
Citera
2024-07-10, 15:00
  #207
Avstängd
KarriarFeminismens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Du är historielös. Tror att vi utan orsak bara hoppat in i detta vi är i.

Det är väl det som är problemet med feministernas tänkande. De lever mentalt för hundra år sedan.
Kvinnor fick inte rösta för hundra år sedan så nu är det synd om tanter i samhällets topp.
Citera
2024-07-10, 15:03
  #208
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarriarFeminismen
Det är väl det som är problemet med feministernas tänkande. De lever mentalt för hundra år sedan.
Kvinnor fick inte rösta för hundra år sedan så nu är det synd om tanter i samhällets topp.

Om vi nu ska gå till frågan, vad tycker feminister om viss typ män. Då lär man ju inte få svar om man vänder sig till människor som ni kallar feminister och de inte gör det. Fattar du inte hur dumt det är? Vem ska svara? Vi andra feminister har svarat och det dög inte.
Citera
2024-07-10, 15:19
  #209
Avstängd
KarriarFeminismens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Om vi nu ska gå till frågan, vad tycker feminister om viss typ män. Då lär man ju inte få svar om man vänder sig till människor som ni kallar feminister och de inte gör det. Fattar du inte hur dumt det är? Vem ska svara? Vi andra feminister har svarat och det dög inte.

Den frågan har jag inte brytt mig om.
Men jo, feminister brukar väl tycka illa om alla manliga sammanslutningar från ifrågasätter feminsiternas ideer om patriarkatet osv. MGTOW ifrågasätter det så de tycker nog illa om MGTOWsen.
En del feminister går ju tom. längre och säger öppet att de hatar "män" och MGTOWS är män som dessutom ifrågasätter deras teorier så de det är nog svaret på frågan. Det blir kaka på kaka av hat från feministerna som tom. sjunger sånger offentligt om hur de hatar män.
Citera
2024-07-10, 15:21
  #210
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarriarFeminismen
Den frågan har jag inte brytt mig om.
Men jo, feminister brukar väl tycka illa om alla manliga sammanslutningar från ifrågasätter feminsiternas ideer om patriarkatet osv. MGTOW ifrågasätter det så de tycker nog illa om MGTOWsen.

Bryr du dig inte om frågan i TS kan du använda en annan tråd.

Vad fan håller du på med?

Personligen tycker jag det är bra att både kvinnor och män ska slippa att ha relationer mot sin vilja. Förr var det norm och alla tvingades till det. Sedan skitsamma orsak.
Citera
2024-07-10, 15:28
  #211
Avstängd
KarriarFeminismens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Bryr du dig inte om frågan i TS kan du använda en annan tråd.

Vad fan håller du på med?

Personligen tycker jag det är bra att både kvinnor och män ska slippa att ha relationer mot sin vilja. Förr var det norm och alla tvingades till det. Sedan skitsamma orsak.


Allt jag sa var sant.
Svarade på frågan.
https://www.youtube.com/watch?v=nlJAf0pSOYA
Citera
2024-07-10, 15:34
  #212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Visst, visst, män fattar igenting..
Dina ord, inte mina.
Citera
2024-07-10, 15:45
  #213
Medlem
Gugugagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Män klarar sig inte utan en kvinna. Män kan möjligtvis klara sig utan rabiata feminister.

Samhällets fortbestånd kräver att män och kvinnor lever tillsammans och skapar familjer.
Det är inte meningen att svenskar skall leva ihop och skapa familjer. Svenskarna skall utrotas är agendan.
Citera
2024-07-10, 15:51
  #214
Avstängd
KarriarFeminismens avatar
Sedan om man ifrågasätter feministigalningarna så blir man kallad incel av feminister och cucks.
Citera
2024-07-10, 15:54
  #215
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarriarFeminismen
Allt jag sa var sant.
Svarade på frågan.
https://www.youtube.com/watch?v=nlJAf0pSOYA

Jag hatar iallafall inte vare sig kvinnor eller män. Eller rättare sagt, människor i allmänhet är jobbiga, men att förtrycka är inte OK.

Att sjunga en hatsång är en sak när man slår från underläge.
Citera
2024-07-10, 15:59
  #216
Avstängd
KarriarFeminismens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Jag hatar iallafall inte vare sig kvinnor eller män. Eller rättare sagt, människor i allmänhet är jobbiga, men att förtrycka är inte OK.

Att sjunga en hatsång är en sak när man slår från underläge.

Nej, det är sexism och könsdiskriminering att göra så mot ett helt kön.
Alla kvinnor blir inte förtryckta av alla män.
Jag har exempelvis blivit förtryckt av vissa kvinnor i arbetslivet. Tom. på ett kriminellt sätt.
Att du tycker så säger allt om dig och i mina ögon diskvalificerar det dig från att vara någon värd att ta på allvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in