2024-07-13, 14:32
Avstängd
Anatoliys avatar
Jävlar vilken liten kuk #442 hade. Förstår att frugan inte ville knulla.

Edit: Han skriver i chatten att han är 17cm, JO JÄVLAR, enligt runkvideon så är han max 10cm.
Senast redigerad av Anatoliy 2024-07-13 kl. 14:39.
Citera
2024-07-13, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Mjo, jag tänker mig också något sådant. Kanske blir han bara befriad från arbetsuppgifter och är kvar som ägare?

Tror inte övriga ägarkretsen vill ha honom kvar i bilden alls. Inga kunder kommer vilja bidra till att han får utdelning varje år.
Citera
2024-07-13, 14:40
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anatoliy
Jävlar vilken liten kuk #442 hade. Förstår att frugan inte ville knulla.

Står i loggen att han tagit bort förhuden för att kunna ha skönare sex och att kunna använda kondom 🫢
Citera
2024-07-13, 14:42
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Nu pratar vi inte om vad du eller jag tycker, för vi tycker garanterat båda två att den här tjommen betett sig mer än lovligt för jävligt och visat på allvarliga brister i omdöme. Vi pratar om vad som gäller juridiskt.

Men visst, det kanske även håller juridiskt att han ska bli av med licensen och det får man ju hoppas.
Det kan hålla juridisk då han dels visar dåligt omdöme och därmed kan det vara något som även gäller i affärsverksamhet, ekonomi osv. Dessutom kan firman påverkas kraftigt negativt av hans handlingar eftersom de solkar ner dess namn.
Citera
2024-07-13, 14:44
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Den här: https://nt.se/nyheter/havla/artikel/...valen/r1kkem3l är lite rolig
Nice catch av dig!

Lite trist för gösen att förknippas med gäddan.
Citera
2024-07-13, 14:46
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Var det inte den som inte publicerades (dvs inget gädd-nr)? Han lovade att uppsöka vård, de lovade att inte publicera direkt. Det var i samband med den vändan som anklagelserna kom att man kunde köpa ett vårdpaket på Impulskollen för 135'000 och komma undan, dvs köpa sig fri. Gäddan har nog inte publicerats ännu, men det fanns en film på ETC som Sanna-Fiskare tagit från sidan av konfrontationen. Om Dumpen talar sanning borde publiceringen komma snart, en man i en park i Stockholm?
Hade för mig att han var publicerad och ETCs gädda inte hade publicerats. bevisligen har flertalet gäddor som betalat för vården publicerats så bevis för sambandet med att inte publicerats verkar mycket svagt.
Citera
2024-07-13, 14:50
Medlem
Skumt. På Mrkoll står M som sammanboende med Y i huset i Vingåker. Men på Merinfo stå står Y som enda boende över 15 på adressen.
Har M redan flyttat ut månntro?
Citera
2024-07-13, 14:51
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#442 Jag såg fiskarens messengermeddelande till gäddan och det verkade genuint, tyvärr är det raderat nu. Det var gäddans sambo som la upp det på Dumpens FB-sida. I konversationen smickrar fiskaren gäddan som skriver "det finns riktiga monster där ute" och fiskaren skriver då om hur fin gäddan är och att det var jobbigt att hänga ut honom med mera, så det handlar inte om någon hets i chatten, utan någon gång under chattandets gång så blev fiskaren attraherad av fanskapet!
Det stämmer inte riktigt. Det finns kvar på FB, jag länkade dit igår, så leta. Om det var äkta eller gäddans försök att manipulera sin sambo inför vad som komma skulle vet vi inte heller. Det var innan publiceringen och den stackars sambon hade helt klart inte tagit del av de chatloggar och bilder som vi gjort nu.
Citera
2024-07-13, 14:56
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Skumt. På Mrkoll står M som sammanboende med Y i huset i Vingåker. Men på Merinfo stå står Y som enda boende över 15 på adressen.
Har M redan flyttat ut månntro?
Hon har väl läst chattarna nu och kickat honom.
Senast redigerad av Lagopussy 2024-07-13 kl. 15:00.
Citera
2024-07-13, 14:57
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Den här: https://nt.se/nyheter/havla/artikel/...valen/r1kkem3l är lite rolig

Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Nice catch av dig!

Lite trist för gösen att förknippas med gäddan.

Gäddfestival ... Ja, det var onekligen en träffande beskrivning. Varje dag lär man sig ett nytt ord.

"Praktgädda" kanske kan bli en ny beteckning för de allra mest gränslösa exemplaren.

Frågan lyder: Hur slår det så här pass slint?
Citera
2024-07-13, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Det stämmer inte riktigt. Det finns kvar på FB, jag länkade dit igår, så leta. Om det var äkta eller gäddans försök att manipulera sin sambo inför vad som komma skulle vet vi inte heller. Det var innan publiceringen och den stackars sambon hade helt klart inte tagit del av de chatloggar och bilder som vi gjort nu.

Hur vet du att sambon inte hade fått ta del av information? #442 avskrevs från företaget redan i onsdags.
Citera
2024-07-13, 15:05
Medlem
Sara och patrik behöver jobba med deras kondition..Varje gång dom springer efter en gädda så är dom döende typ..Bra kondis borde ingå i deras arbetsuppgifter..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in