Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-15, 00:14
  #13
Medlem
Udslidts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AusSchlauch
Vilka är motmänniskorna? Känner du dig inte äcklig?


Jo efter en vecka, då brukar jag duscha. När man själv störs av att man luktar illa.

Motmänniskorna är såna som du, motsatsen till medmänniskor.
Citera
2024-07-15, 00:14
  #14
Medlem
Deskjockeys avatar
Ha ha ha en man som rakar sig under armarna är ingen man i min bok. 😁 Måste va något nytt fenomen - jag har aldrig hört talas om män som rakar armhålorna.

Kör du Audi TT också?
Citera
2024-07-15, 00:22
  #15
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AusSchlauch
Man duschar var eller varannan dag, rakar sig under armarna (det gäller både män och kvinnor), och lägger därefter på deodorant under armarna. Hur svårt kan det vara att inte gå omkring och lukta skit när man rör sig bland folk?
Använder du bara deodorant? Hur svårt kan det vara att lägga antiperspirant under armarna och inte bara deodorant? Vill ju inte gå omkring och lukta skit när man rör sig bland folk....
Citera
2024-07-15, 00:26
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Udslidt
Jo efter en vecka, då brukar jag duscha. När man själv störs av att man luktar illa.

Motmänniskorna är såna som du, motsatsen till medmänniskor.

Av vilken anledning drar du den slutsatsen? Inte för att jag bryr mig, tyckte bara att det var en konstig sak att säga till någon på nätet som man inte känner. Sen kan man inte tycka om alla här i livet.
__________________
Senast redigerad av AusSchlauch 2024-07-15 kl. 00:38.
Citera
2024-07-15, 00:27
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Väldigt bögigt att som man raka sig under armarna. Rakar du bort allt kroppshår?

Det kanske jag gör. Inget fel på att vara bög.
Citera
2024-07-15, 00:45
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deskjockey
Ha ha ha en man som rakar sig under armarna är ingen man i min bok. 😁 Måste va något nytt fenomen - jag har aldrig hört talas om män som rakar armhålorna.

Kör du Audi TT också?

Det är fräschare att vara rakad, annars fastnar svettdropparna på hårstråna som direkt sugs upp av tröjan. Är man rakad och har på deo så håller dig armhålorna torra och fräscha.
Citera
2024-07-15, 00:46
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Använder du bara deodorant? Hur svårt kan det vara att lägga antiperspirant under armarna och inte bara deodorant? Vill ju inte gå omkring och lukta skit när man rör sig bland folk....

Och din poäng är?
Citera
2024-07-15, 00:47
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AusSchlauch
Det är fräschare att vara rakad, annars fastnar svettdropparna på hårstråna som direkt sugs upp av tröjan. Är man rakad och har på deo så håller dig armhålorna torra och fräscha.

Du kan ju dock ha deo som orakad också. Som orakad ligger ju tröjan direkt mot svetten...

Jag tror att håret fyller en funktion, kan det ha en kylande effekt? 🤔
Citera
2024-07-15, 00:49
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Du kan ju dock ha deo som orakad också. Som orakad ligger ju tröjan direkt mot svetten...

Jag tror att håret fyller en funktion, kan det ha en kylande effekt? 🤔

Nej, när man har på deo med hår under armarna fastnar deon på toppen av hårstråna, så svetten hinner nedför håret och sedan mot tröjan. Jag rakar mig och lägger på deo och det har alltid funkat bra. Visst svettas man men det luktar inte lika äckligt då.
__________________
Senast redigerad av AusSchlauch 2024-07-15 kl. 00:52.
Citera
2024-07-15, 00:58
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AusSchlauch
Det kanske jag gör. Inget fel på att vara bög.
Känner ingen som rakar bort sitt kroppshår. Fan hur gammal är du? 18 år? En riktig man har hår på bröstet.

Bara pojkar som är hårlösa.
Citera
2024-07-15, 00:59
  #23
Medlem
Var inte så nära då
Citera
2024-07-15, 00:59
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AusSchlauch
Nej, när man har på deo med hår under armarna fastnar deon på toppen av hårstråna, så svetten hinner nedför håret och sedan mot tröjan. Jag rakar mig och lägger på deo och det har alltid funkat bra. Visst svettas man men det luktar inte lika äckligt då.

Ja alltså, man får ju trycka till med deodoranten så den når hydytan, men det är väl oklart hur mycket effekt som försvinner pga att en viss mängd lär fastna på hårstråna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in