Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-14, 18:39
  #41413
Medlem
Från IG igår - de har just anlänt till boendet och Skabbe kastar sig direkt i poolen med sina skitiga shorts. Poolen har en vägg av glas - coolt. "Jag är 35 år och måste göra nåt kul för mina följare..." Efter ett par sekunder har Skabbe svaret:

https://pixeldrain.com/u/tueptito
Citera
2024-07-14, 19:00
  #41414
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Från IG igår - de har just anlänt till boendet och Skabbe kastar sig direkt i poolen med sina skitiga shorts. Poolen har en vägg av glas - coolt. "Jag är 35 år och måste göra nåt kul för mina följare..." Efter ett par sekunder har Skabbe svaret:

https://pixeldrain.com/u/tueptito
En sann fadersgestalt som gör pistoltecknet som en blatte från förorten.
Citera
2024-07-14, 19:56
  #41415
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Håller med.
Är svårt att typ la synd om två rikspuckon.

Chrippa är så dum i huvudet som man kan bli. Han har ju lägre IQ än gemene man.

Exakt och många ifrågasätter Julia som mamma men hon är ju bättre än Chrippa som pappa, tror barnet har det tryggare där.
Citera
2024-07-14, 22:39
  #41416
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det finns massor med videos om detta galenskap.

Vad är problemets video om att Anjo påstod att Linnea var med i en sekt, och att Anjo svamla om att Linnea försökte ta över Chrippa genom att bära hans kläder.
https://www.youtube.com/watch?v=6cqgnnL20HM&t=3s

Liam M har även lagt ut flera videos om ämnet
https://www.youtube.com/@LiamM888/videos

Sammanfattningen är dock bara ett stort Kaos.
Häktning för misshandel, massor med lögner om Linnea, Chrippa hoppar emellan Julia och Linnea, Chrippa förtalar Linnea, sen blir han tillsammans med Linnea igen och då börjar hans vänner och familj förtala honom.
Soc inblandad. Uppmuntrar sina följare att soc anmäla när soc inte beslutade som förtals gänget ville.
Falska polisanmälningar. Påståenden om barnmisshandel och incest.
Helt enkelt totalt kaos från början till slut. Och inget bevis för någonting.
Det enda som det finns några riktiga bevis för är från häktningen och det lilla som finns i FUPen gällande att Chrippa ska ha misshandlat Linnea.


Den läste jag, det var då jag började inse att detta är lite out of hand nu. Linnea behöver ju en intervention och få hjälp med sin situation. Hon behöver inte ha med de där människorna att göra. Men som jag förstod det på henne så har hon inte vänner kvar. Det är jättetragiskt att höra.
Citera
2024-07-14, 22:41
  #41417
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Och sen läser du även fupen med Linnea & chrippa så kommer du kunna se olika mönster och bitar som faller på plats 😊


Jag läste den, det var därför jag började läsa i tråden. Jag var bara inne på ett inlägg och där fanns fupen så jag kollade in den. Att bråka tio dagar i månaden är helt sjukt. Men jag anar att det förmodligen är fler dagar än så. Chrippa verkar ju ha tappat förståndet totalt, i den mån han haft något. Har han haft en konstig och hemsk barndom som har fuckat med honom eller varför är han på det där viset?
Citera
2024-07-15, 00:15
  #41418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Bara hon börjar dusch sig själv och barnet.

Kul att vissa påstår att Anjo bara ljugit och kommer med påhitt när det gäller Chrippa i princip - men när det gäller ett påstående om Julia så har det tagits som sanning. Well, hon är iaf den föräldern som åtminstone försökt och velat få lilltjejen att gå i förskola så hon får träffa andra jämnåriga till skillnad från Chrippa.

...nu kommer jag inte ihåg hur just du skrivit tidigare och orkar inte heller backa upp det nu men det är ju en grej som annars gäller vissa andra.
Citera
2024-07-15, 00:34
  #41419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Har han inga vänner i sin egen ålder förutom Luggen? Nivåmässigt måste det vara enorma kontraster att som 36-åring hänga med osnutna, nyss fyllda 20-åringar. Men å andra sidan, mentalt är Chrippa på en 18-årings nivå. Så, det är logiskt.

Ser hemskt ut på storyn, han är 15 år över medelåldern. Han kan väl inte må bra av detta innerst inne?
Citera
2024-07-15, 09:22
  #41420
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Ser hemskt ut på storyn, han är 15 år över medelåldern. Han kan väl inte må bra av detta innerst inne?

Han vet inget annat då han stannat i utvecklingen och umgås med yngre eller sin skadade familj som inte heller har eller är några som helst förebilder.

Det lyser av frånvaron av sunda vuxna i verkligheten runt dem och även i trådarna här.
Citera
2024-07-15, 11:45
  #41421
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jag läste den, det var därför jag började läsa i tråden. Jag var bara inne på ett inlägg och där fanns fupen så jag kollade in den. Att bråka tio dagar i månaden är helt sjukt. Men jag anar att det förmodligen är fler dagar än så. Chrippa verkar ju ha tappat förståndet totalt, i den mån han haft något. Har han haft en konstig och hemsk barndom som har fuckat med honom eller varför är han på det där viset?

Helt ärligt så förstår man inte hur han kan vara så frånkopplad från verkligheten, det värsta är att han har barn som behöver en närvarande pappa och trygghet.
Citera
2024-07-15, 11:48
  #41422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Ser hemskt ut på storyn, han är 15 år över medelåldern. Han kan väl inte må bra av detta innerst inne?

Han ser så gammal ut med dom där människorna 😂
Citera
2024-07-15, 11:51
  #41423
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Kul att vissa påstår att Anjo bara ljugit och kommer med påhitt när det gäller Chrippa i princip - men när det gäller ett påstående om Julia så har det tagits som sanning. Well, hon är iaf den föräldern som åtminstone försökt och velat få lilltjejen att gå i förskola så hon får träffa andra jämnåriga till skillnad från Chrippa.

...nu kommer jag inte ihåg hur just du skrivit tidigare och orkar inte heller backa upp det nu men det är ju en grej som annars gäller vissa andra.

Exakt så. Julia försöker ju ändå få till ett bra liv för tösen och hon är snäll som tar flickan så pappa kan åka och festa, hon skulle ju kunna vägra men hon inser väl att barnet har det bättre hos henne.
Citera
2024-07-15, 12:05
  #41424
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
En sann fadersgestalt som gör pistoltecknet som en blatte från förorten.

Som vuxen blir jag så otroligt generad för hans skull. Nivån av pinsamhet….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in