Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-06, 21:19
Medlem
Enterprises avatar
Blatteradarn varnar för fullt om TS.
Citera
2024-07-07, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Är vi eniga om att det är ett omanligt beteende att ringa snuten istället för att själv ta på sig hårdhandskarna och möta sina problem om folk vill skada en?

Nej, vi är inte eniga om att det är omanligt att ringa polisen. Men varför är det av betydelse ifall vi är eniga eller inte? Om du vill vara en riktig man kanske du skulle börja med att träna upp ditt mentala oberoende.
Citera
2024-07-09, 23:02
Medlem
Kom ihåg att det är polisen som hämtar dig inte du som ringer dem.
Citera
2024-07-09, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Kom ihåg att det är polisen som hämtar dig inte du som ringer dem.

Ja, jag tror faktiskt att det är enda sättet att få deras uppmärksamhet.

För inte fan kommer de när man ringer om pågående brott i alla fall...
Citera
2024-07-17, 22:54
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Det tycker jag inte
Citera
2024-07-17, 23:20
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Många homosexuella i tråden ni som kallar er "alfa" haha ni ringer alltså polisen om ni blir hotade istället för att göra något åt saken själv? Tack då vet jag vilka som kallar sig "alfahanar" bara ett gäng bögar i förening som inbillar er att ni sitter på maskulinitet ni är fake ni har inget våldskapital ni har ingenting.

Har du pistol, då, för de har det garanterat, och även om du har det, så är det mycket stor risk att du åker dit om du använder den. Och som andra redan har sagt är ord väldigt billiga. Lätt att bara påstå något här.
Citera
2024-07-17, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Blatteradarn varnar för fullt om TS.
Boomerradarn varnar för fullt om dig som tror jag är blatte.

Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Har du pistol, då, för de har det garanterat, och även om du har det, så är det mycket stor risk att du åker dit om du använder den. Och som andra redan har sagt är ord väldigt billiga. Lätt att bara påstå något här.
Skrev ju i trådstarten att riktiga män gör upp med nävarna. Tar avstånd från kriminella handlingar pistoler och allt vad du pratar om.
Citera
2024-07-17, 23:54
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Boomerradarn varnar för fullt om dig som tror jag är blatte.

Skrev ju i trådstarten att riktiga män gör upp med nävarna. Tar avstånd från kriminella handlingar pistoler och allt vad du pratar om.

Etniska svenskar tar inte med en pistol till ett knytnävsslagsmål, men albaner, juggar, negrer och araber gör det, så jag skulle kalla det dumdristigt även om man vågar. Det är för övrigt olagligt med allt våld utom i direkt nödvärn.
Citera
2024-07-18, 02:50
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Det finns en mängd situationer du kan bara fantisera där man hamnar i fejd med en annan människa och motiven kan vara många där våld kan uppstå. Är det inte då jävligt omanligt på den nivån att man knappt kan se sig själv i spegeln sen om man springer till polisen istället för att göra upp på gatan med nävarna som riktiga män? Oavsett om man delar ut storstryk eller får en käkskada själv kanske man går aldrig till polisen eller vad säger ni?

Ser ner på män som går till polisen för saker såvida det inte handlar om typ ens bil har blivit stulen så du måste anmäla för att få några försäkringspengar tillbaks liknande spörsmål ni fattar.

Men i personkonflikter man ringer aldrig polisen det är ett omanligt beteende "beta" kanske ni kallar det en äkta man han tar konflikten aldrig blandar in polisen i den som skydd pga feghet. Följer ingen G-code nödvändigtvis utan heder och instinkter.

Är vi eniga om att det är ett omanligt beteende att ringa snuten istället för att själv ta på sig hårdhandskarna och möta sina problem om folk vill skada en?

Ja det är ju manligt som fan att stå på gatan och slåss med risk för att en landar lite illa och avlider medans den andre får leva fängelselivet och böga hela dagarna.

Jag skulle hävda att manlighet är vishet och logiskt tänkande förmåga. Man sätter sig inte i en sån situation där nån kan dö över en meningslös tävling om vem som är tuffast. Ingen av dom tuffa eller manliga.

Faktum är att dom beter sig som kvinnor som agerar emotionellt och ibland lite ologiskt på grund av det.
Citera
2024-07-18, 02:55
Medlem
Det löjliga är att inte kunna ringa polisen pga idéer kring manlighet
Citera
2024-07-18, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Ja det är ju manligt som fan att stå på gatan och slåss med risk för att en landar lite illa och avlider medans den andre får leva fängelselivet och böga hela dagarna.

Jag skulle hävda att manlighet är vishet och logiskt tänkande förmåga. Man sätter sig inte i en sån situation där nån kan dö över en meningslös tävling om vem som är tuffast. Ingen av dom tuffa eller manliga.

Faktum är att dom beter sig som kvinnor som agerar emotionellt och ibland lite ologiskt på grund av det.
Märks att du aldrig har varit med i ett slagsmål.

Är det sojamjölk i kaffekoppen i den här forumdelen också eller vad är problemet? Avfärdar konceptet våld på förhand kan inte ens sätta er in i någon sådan situation där det är nyttigt. Vad fan är det här? Ni är uppväxta i Bullerbyn eller och har aldrig behövt uppleva det nya Sverige jag är uppväxt i?
Citera
2024-07-18, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Det löjliga är att inte kunna ringa polisen pga idéer kring manlighet
Kolla forumdelen innan du börjar ironisera kring manlighet kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in