Jag har testat en massa olika piratkopierade Photoshop p MacOS m1/m2/m3 men ingen fungerar under en lngre tid. Efter ett tag varnar de med popup om att Photoshop inte r geniune.
Finns det nn som ni sjlva testat och som funkar?
Behver absolut inte vara senaste versionen, bara det funkar till skoljobb.
Senast redigerad av entligen18ar 2024-07-19 kl. 12:21.
Jag hade tidigare Photoshop p Windows och fick upp samma meddelande efter en tid. Lsningen fr mig var att lgga in rader i hosts-filen som blockerar Adobe. Jag har inte kvar lnken till just den hosts-fil jag laddade hem men om du googlar s borde du hitta sna du kan prova. T.ex. denna kan du prova. Lgg in de raderna p det stlle i OsX som motsvarar Windows hosts-fil.
Tillgg: i min hosts-fil anvnds ip 0.0.0.0 istllet fr 127.0.0.1 sg jag. Om det har betydelse vet jag inte men skulle det inte funka fr dig med 127.0.0.1 kan du ju prova med 0.0.0.0 istllet.
Senast redigerad av A-Good-Man 2024-07-19 kl. 12:36.
Jag har testat en massa olika piratkopierade Photoshop p m1/m2/m3 men ingen fungerar under en lngre tid. Efter ett tag varnar de med popup om att Photoshop inte r geniune.
Finns det nn som ni sjlva testat och som funkar?
Behver absolut inte vara senaste versionen, bara det funkar till skoljobb.
Jag har anvnt en piratkopierad version av Photoshop 7.0 i nstan 20 r. Jag har anvnt modernare versioner, men de har alltid inneburit mer tekniskt krngel s jag gick tillbaka till 7.0.
Ligger p en CD som jag kpte i Moskva fr nstan 20 r.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!