2024-07-20, 19:23
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalle46
Ja det var den finaste presenten han någonsin gett åt sig själv. Ett stort grattis på födelsedagen!🥳🎂
Ja, när man fyller år ska man inte snåla på presenterna till sej själv. 😅
Citera
2024-07-20, 19:28
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, fy fan, vem vet vad som försiggår i huvudet på sådana här puckade jävlar? Utifrån loggarna och samtalet på Dumpen kan vi i alla fall ansluta oss till uppfattningen att tankeverksamheten hos den hädangångne inte fungerar riktigt lika smidigt som hos oss andra. Skönt ändå att han är borta för gott och inte kan föra sina gravt skadade gener vidare. Eller - vänta nu - kan han det? Har han barn? 😲
Du anklagade dem just nu.
Citera
2024-07-20, 19:32
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Du anklagade dem just nu.
Eh...vem anklagade jag??
Citera
2024-07-20, 19:38
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Eh...vem anklagade jag??
Du menar att de eventuella barnen är pedofiler också, de kommer i alla fall tolkad det på detta sätt.
Citera
2024-07-20, 19:44
Citat:
Vi måste även lägga till den lite gôtt pikanta detaljen att #446 tydligen "firade" sin 61-årsdag med denna aktivitet. Tänk att födas och dö på samma datum! Ibland är livet jävligt ironiskt. 😄

Det var deppigt, haha.
Citera
2024-07-20, 19:44
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Du menar att de eventuella barnen är pedofiler också, de kommer i alla fall tolkad det på detta sätt.
Nja, jag skrev att han hade "gravt skadade gener". Du väljer tydligen att tolka det på värsta tänkbara vis. Lite överkänslig, eller?
Citera
2024-07-20, 19:53
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Vi måste även lägga till den lite gôtt pikanta detaljen att #446 tydligen "firade" sin 61-årsdag med denna aktivitet. Tänk att födas och dö på samma datum! Ibland är livet jävligt ironiskt. 😄

Sk oplötslig spädbarnsdöd, dvs det tog 61 år?

Nu måste jag ta en sup för att fira...
Citera
2024-07-20, 19:56
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Sk oplötslig spädbarnsdöd, dvs det tog 61 år?

Nu måste jag ta en sup för att fira...
Bättre sent än aldrig, säjs det ju. 😄 Skål, broder!
Citera
2024-07-20, 20:19
Medlem
#446 Någon psykiatriker i tråden? Eller människa kunnig. Jag tänker på #446 och skohandlaren i Mönsterås. 2st personer som är kliniska pedofiler. Dessa två var extremt omtyckta av omgivningen och tjänade bra med pengar, ingen misstänkte något, innan dom själva pratade och skrev på chattar. Och torskade dit ordentligt får man säga, den ena död och Mönsterås vet jag inte, men allt ekonomiskt i kras. Min fråga. Hur är det möjligt att ha sådana sjuka tankar och även begå våldtäkter. Men samtidigt vara så välfungerande och ekonomiskt framgångsrika? Innan dom åker dit. Är tex dessa två även psykopater som kan lura vem som helst! Och hur många sådana här människor har vi i samhället, bland grannar tex eller jobbkollegor! Ser att det blev många och långa frågor. Sorry för ot.
Citera
2024-07-20, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
#446 Någon psykiatriker i tråden? Eller människa kunnig. Jag tänker på #446 och skohandlaren i Mönsterås. 2st personer som är kliniska pedofiler. Dessa två var extremt omtyckta av omgivningen och tjänade bra med pengar, ingen misstänkte något, innan dom själva pratade och skrev på chattar. Och torskade dit ordentligt får man säga, den ena död och Mönsterås vet jag inte, men allt ekonomiskt i kras. Min fråga. Hur är det möjligt att ha sådana sjuka tankar och även begå våldtäkter. Men samtidigt vara så välfungerande och ekonomiskt framgångsrika? Innan dom åker dit. Är tex dessa två även psykopater som kan lura vem som helst! Och hur många sådana här människor har vi i samhället, bland grannar tex eller jobbkollegor! Ser att det blev många och långa frågor. Sorry för ot.

Som jag har förstått det är kliniska pedofiler ointresserade av vuxna, men 446 hade både barn sedan tidigare och en relation med en kvinna i samma ålder - otänkbart för pedofiler.

De är "sexual predators", de våldtar den som finns till hands och kan vilja göra "förbjudna" saker om de ramlar ned i de tankarna.

Det är flera av dumpens gäddor som har varit sexual predators (alla är väl det egentligen) och som har dömts för brott mot mindre barn utöver att de chattar med någon som de tror är 14.
Citera
2024-07-20, 21:22
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det är känt att De med antisociale disorders
saknar enpati och ånger .
Det är oxå känt att de endast visar ånger när de blir satt dit , och då alltid med att tycka synd om sig själv
sambandet mellan pedofili och antisocial disorder är jag tyvärr dåligt insatt i
Citera
2024-07-20, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Det är känt att De med antisociale disorders
saknar enpati och ånger .
Det är oxå känt att de endast visar ånger när de blir satt dit , och då alltid med att tycka synd om sig själv
sambandet mellan pedofili och antisocial disorder är jag tyvärr dåligt insatt i

Antisocial personlighetsstörning är nästan 100 procent förekommande bland grova brottslingar och att utnyttja ett barn i flera års tid är ett grovt brott.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in