2024-07-05, 19:07
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Men det här är ju för jävligt om det är så!

Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det är ju fullständigt katastrof. Då undrar man vem som har spridd dom felaktiga uppgifterna här på Flashback.
Ja det är verkligen katastrof. Sök på 208 i denna tråd så ser ni vem som först kom med helt felaktiga uppgifter.
Citera
2024-07-05, 19:10
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Dåliga tänder, dålig munhygien, bryr sig egentligen inte om sin tandhälsa, tycker det ör för dyrt/har inte råd att laga eller sätta in nya tänder.
Jag undrar mest vad han äter för föda, bara flytande?

Donken kört i mixer.
Citera
2024-07-05, 19:14
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Förvånad man blir.....not.
Är inte första gången det händer.
Citera
2024-07-05, 19:20
Medlem
Citat:
Dåliga tänder, dålig munhygien, bryr sig egentligen inte om sin tandhälsa, tycker det ör för dyrt/har inte råd att laga eller sätta in nya tänder.

Med tanke på hans kroppsform med stor mage, så verkar han få i sig en hel del föda ändå, eller kanske det mest dricks öl? 🤔

Tänderna är faktiskt underliga. Det finns bidrag att söka för den som är tandlös och har skral ekonomi.
Citera
2024-07-05, 19:32
Medlem
#438: fruns restaurangs facebooksida raderades idag, så det är svettigt nu för gäddan. Precis allt verkar rasa för honom.
Citera
2024-07-05, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
100 % . Personen i Bjärred har alltså i ett och ett halvt års tid blivit utpekad som en bögpedofil när han är helt oskyldig. Tack vare begåvningsreserven på flashback. Den korrekta Andre harr skyddad identitet sedan många år tillbaka. Den korrekta gäddan avhandlas i denna tråd. Läs gärna desss inlägg.
(FB) Polisanställd gick i Dumpens fälla, Malmö (mars 2023)
(FB) Polisanställd gick i Dumpens fälla, Malmö (mars 2023)

Citat:
Men det här är ju för jävligt om det är så!

Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Rekordmånga identifierade gäddor som skriver i den här tråden nu.

De borde ha en alldeles egen tråd.

Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det är ju fullständigt katastrof. Då undrar man vem som har spridd dom felaktiga uppgifterna här på Flashback.

Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Förvånad man blir.....not.

Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Är inte första gången det händer.

Nä, inte första gången det händer och tyvärr inte sista gången heller.. Jag har valt en restriktiv attityd och blivit kallad pedofilkramare mm.
Och titta på idiotens inlägg som jag fetmarkerat!!

Det behövs generellt sett ett redigt lyft i källkritik, kritiskt tänkande mm inför allehanda inlägg man läser.
Citera
2024-07-05, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#438: fruns restaurangs facebooksida raderades idag, så det är svettigt nu för gäddan. Precis allt verkar rasa för honom.

Gud vad br. eh, synd. Så går det när man är peddo. Men kör på nu då alla som är gäddnummer/gäddkramare här. Så synd om honom. För det är väl gäddans fel?
Citera
2024-07-05, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Nej precis allt verkar rasa för frun.

Och det är absolut ingenting att heja på, såvida man inte är gravt empatistörd.
Citera
2024-07-05, 20:16
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ja, nog mest flytande eller geggigt, och om det är helt fast föda så handlar det säkerligen om ultraprocessad skräpmat, kombinerat med en total brist på egenvård vad gäller munnen. Jag har faktiskt svårt att föreställa mej hur någon enda människa kan ha en så här katastrofalt usel tandhälsa i nådens år 2024.
Citera
2024-07-05, 20:24
Medlem
RadioRunkas avatar
Färdtjänstgäddan ser ut att vara son till CigarettBerra

https://dumpen.se/2024/07/04/fardtja...439-jonkoping/

https://dumpen.se/2022/05/11/cigaret...rerar-napp-98/
Senast redigerad av RadioRunka 2024-07-05 kl. 20:28. Anledning: färdens
Citera
2024-07-05, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Nej precis allt verkar rasa för frun.

Och det är absolut ingenting att heja på, såvida man inte är gravt empatistörd.
Tack. Du skrev det innan mig. Vi har människor i tråden som glädjs åt att gäddans frus restaurang bommas igen. Frun är förmodligen chockad över mannens uthängning på dumpen och vill skiljas med all rätt. Ändå så hånas och hatas anhöriga till gäddorna här i tråden. Jag mår illa.
Citera
2024-07-05, 21:01
Citat:
Tack. Du skrev det innan mig. Vi har människor i tråden som glädjs åt att gäddans frus restaurang bommas igen. Frun är förmodligen chockad över mannens uthängning på dumpen och vill skiljas med all rätt. Ändå så hånas och hatas anhöriga till gäddorna här i tråden. Jag mår illa.
Ja det är illa. Idiotiskt beteende.

Så här skriver en bland kommentarerna till konstgäddan #438

"Det är också vedervärdigt när man hör att folk redan varit inne på hans frus restaurang och levt rövare och tagit sönder saker. Hans fru och dotter är väl redan offer i hela situationen."

https://dumpen.se/2024/07/03/konstpr...#comment-41596
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in