Citat:
Ursprungligen postat av
Tortelli
#446 Någon psykiatriker i tråden? Eller människa kunnig. Jag tänker på #446 och skohandlaren i Mönsterås. 2st personer som är kliniska pedofiler. Dessa två var extremt omtyckta av omgivningen och tjänade bra med pengar, ingen misstänkte något, innan dom själva pratade och skrev på chattar. Och torskade dit ordentligt får man säga, den ena död och Mönsterås vet jag inte, men allt ekonomiskt i kras. Min fråga. Hur är det möjligt att ha sådana sjuka tankar och även begå våldtäkter. Men samtidigt vara så välfungerande och ekonomiskt framgångsrika? Innan dom åker dit. Är tex dessa två även psykopater som kan lura vem som helst! Och hur många sådana här människor har vi i samhället, bland grannar tex eller jobbkollegor! Ser att det blev många och långa frågor. Sorry för ot.
Som jag har förstått det är kliniska pedofiler ointresserade av vuxna, men 446 hade både barn sedan tidigare och en relation med en kvinna i samma ålder - otänkbart för pedofiler.
De är "sexual predators", de våldtar den som finns till hands och kan vilja göra "förbjudna" saker om de ramlar ned i de tankarna.
Det är flera av dumpens gäddor som har varit sexual predators (alla är väl det egentligen) och som har dömts för brott mot mindre barn utöver att de chattar med någon som de tror är 14.