2024-06-30, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter

En detalj om Potatisprofessorn är att han tycker barnet ska bada med honom och han hänger i princip ut sig på egen hand genom alla avslöjande bilderna på hur han bor. Men ”egen strand” var väl att ta i; jag är inte särskilt bevandrad i Helsingborg, men det ser ju ut som en hel paradgata mellan hans hus och stranden. Det var alltså där han tänkt sig att plaska runt med en trosfjortis på ett kvällsdopp.

Dessutom är han med på Google Earth. Utrustad med gräsklippare så tuktar han vad man mot bakgrund av hans yrke måste anta är rikligt bevuxen potatisblast på 29-miljoners lotten. Festligt.

#435 Känns som att gäddorna som ska dra hem barnen kittlas av det, jag menar, tjänar man en mille per år tar man ju annars in på hotell...? Men här kände han sig väl väldigt mäktig som fick ta hem ett trasigt barn till strandvillan värd runt 30 mille och det kanske var erotiskt för honom. Och sedan det förbjudna i att barnet ligger på fruns plats och får hans kuk. Riktigt skruvat.
Citera
2024-06-30, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Filmen på youtube kom i alla fall inte fram när jag googlade honom, men jag tittade nog inte tillräckligt långt ner.

Han finns på andra konton på tuben också.
Han gillar tydligen även att prata mat på danska.

Googla på hans namn och sedan klickar du på "Videor"
Då kommer det en till högst upp i resultatet.
Citera
2024-06-30, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Otroligt dyrt boende, hela prisbilden handlar ju om läget.
Huset är från 1800-talet och han har en tomt i storlek med ett radhus.
Pynta mångmiljonär för att ha en strand tvärs över gatan, är det verkligen värt det?
Vi snackar strand i Sverige, inte Miami...

12 miljoner var ändå ett kap om värdeökningen varit så enorm. Min partner har en kusin som köpte hus för 12 miljoner och det ligger i ett vanligt villaområde, det har knappast haft den värdeökningen på bara ett fåtal år.
Citera
2024-06-30, 12:11
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Otroligt dyrt boende, hela prisbilden handlar ju om läget.
Huset är från 1800-talet och han har en tomt i storlek med ett radhus.
Pynta mångmiljonär för att ha en strand tvärs över gatan, är det verkligen värt det?
Vi snackar strand i Sverige, inte Miami...
Verkligen orimligt dyrt. Hade jag betalat den summan för att ha ”nästan egen strand” man kan bada vid två-tre månader om året så hade jag varit besviken om i princip Essinge-leden låg mitt emellan.
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#435 Känns som att gäddorna som ska dra hem barnen kittlas av det, jag menar, tjänar man en mille per år tar man ju annars in på hotell...? Men här kände han sig väl väldigt mäktig som fick ta hem ett trasigt barn till strandvillan värd runt 30 mille och det kanske var erotiskt för honom. Och sedan det förbjudna i att barnet ligger på fruns plats och får hans kuk. Riktigt skruvat.
Många gäddor verkar vara selektivt diskreta. Många är försiktiga med att skicka ansiktsbilder eller utger sig för att heta Kent eller Ulf (istället för det verkliga, Bengt) i chatten. Men i nästa andetag bjuder de utan att tveka hem de mobilkameraförsedda barnen till sina hus inför grannar och allt. Barnen ska oftast först också skall tågluffa i minikjol utan trosor genom halva Sverige, ”mamma tror jag ska till en kompis hihihihöhä”, något gäddorna i princip aldrig ifrågasätter rimligheten i. Det gör att man funderar i de banor du skriver, att det handlar om en kink i sig och inte det smidigaste sättet att hantera smutsiga affärer på.
Citera
2024-06-30, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krille-th
Han finns på andra konton på tuben också.
Han gillar tydligen även att prata mat på danska.

Googla på hans namn och sedan klickar du på "Videor"
Då kommer det en till högst upp i resultatet.

Tackar Krille!

#435 - håller med om att det är synd om sonen som någon skrev men att det skulle bli jobbigt i skolan iom detta stämmer nog inte då han tog studenten för 3 år sedan.
Tufft ändå för honom givetvis.
Citera
2024-06-30, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det där med att frun skulle lukta sig till att han haft en annan i sängen…..hmm är hon extremt svartsjuk eller?
Är väl bara att byta lakan i så fall, eller skulle hon bli svartsjuk även av det? 🤔
Citera
2024-06-30, 12:20
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Verkligen orimligt dyrt. Hade jag betalat den summan för att ha ”nästan egen strand” man kan bada vid två-tre månader om året så hade jag varit besviken om i princip Essinge-leden låg mitt emellan.
Ja jag blev helt chockad när jag kollade in värstingkåken på Google maps.
Medioker som fan men svindyr.
Citera
2024-06-30, 12:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
#435 Vissa människor befinner sej tamejfan i fritt fall. Inte nog med att puckot raggar på småtjejer, han har betalat 12 miljoner för en liten stuga också. Han måste verkligen vara dum på riktigt. Fattas bara att han är centerpartist också.
Citera
2024-06-30, 12:42
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ja jag blev helt chockad när jag kollade in värstingkåken på Google maps.
Medioker som fan men svindyr.
Dom får inga 27 miljoner för det huset, det är värderat till det får man ha i åtanke.

Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2024-06-30 kl. 12:51.
Citera
2024-06-30, 12:51
Medlem
tindravargs avatar
Blir spännande på föreläsningarna på måndag - för även om professor potät & co inte har koll på dumpen så lär studenterna ha det
Citera
2024-06-30, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Blir spännande på föreläsningarna på måndag - för även om professor potät & co inte har koll på dumpen så lär studenterna ha det
Lite tveksamt kanske att hans elever i Köpenhamn har koll på vad dumpen är men vi kan ju hoppas i alla fall.
Citera
2024-06-30, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det där med att frun skulle lukta sig till att han haft en annan i sängen…..hmm är hon extremt svartsjuk eller?
Är väl bara att byta lakan i så fall, eller skulle hon bli svartsjuk även av det? 🤔

Snurrar vidare på det här med ingen parfym.
HUR många kåta män som ska ta hem en unge att våldta tänker ens på det?
Känns som att det kanske inte är första gången det varit någon annan än frugan i den äktenskapliga sängen. Kanske frugan har kommit på honom just pga parfym.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in