Citat:
Ursprungligen postat av
StigEngstrom
Otroligt dyrt boende, hela prisbilden handlar ju om läget.
Huset är från 1800-talet och han har en tomt i storlek med ett radhus.
Pynta mångmiljonär för att ha en strand tvärs över gatan, är det verkligen värt det?
Vi snackar strand i Sverige, inte Miami...
Verkligen orimligt dyrt. Hade jag betalat den summan för att ha ”nästan egen strand” man kan bada vid två-tre månader om året så hade jag varit besviken om i princip Essinge-leden låg mitt emellan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
#435 Känns som att gäddorna som ska dra hem barnen kittlas av det, jag menar, tjänar man en mille per år tar man ju annars in på hotell...? Men här kände han sig väl väldigt mäktig som fick ta hem ett trasigt barn till strandvillan värd runt 30 mille och det kanske var erotiskt för honom. Och sedan det förbjudna i att barnet ligger på fruns plats och får hans kuk. Riktigt skruvat.
Många gäddor verkar vara selektivt diskreta. Många är försiktiga med att skicka ansiktsbilder eller utger sig för att heta Kent eller Ulf (istället för det verkliga, Bengt) i chatten. Men i nästa andetag bjuder de utan att tveka hem de mobilkameraförsedda barnen till sina hus inför grannar och allt. Barnen ska oftast först också skall tågluffa i minikjol utan trosor genom halva Sverige, ”mamma tror jag ska till en kompis hihihihöhä”, något gäddorna i princip aldrig ifrågasätter rimligheten i. Det gör att man funderar i de banor du skriver, att det handlar om en kink i sig och inte det smidigaste sättet att hantera smutsiga affärer på.