2024-06-30, 11:42
Medlem
BarryHatters avatar

En detalj om Potatisprofessorn är att han tycker barnet ska bada med honom och han hänger i princip ut sig på egen hand genom alla avslöjande bilderna på hur han bor. Men ”egen strand” var väl att ta i; jag är inte särskilt bevandrad i Helsingborg, men det ser ju ut som en hel paradgata mellan hans hus och stranden. Det var alltså där han tänkt sig att plaska runt med en trosfjortis på ett kvällsdopp.

Dessutom är han med på Google Earth. Utrustad med gräsklippare så tuktar han vad man mot bakgrund av hans yrke måste anta är rikligt bevuxen potatisblast på 29-miljoners lotten. Festligt.
Citera
2024-06-30, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ubskyld
Han gillade att fiska därav gav dumpen honom smeknamnet gäddfiskaren.
Ok tack!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ja jävlar!
Hobbymusiker!
Tack för tipset!
Om man kan nu kalla Jazz för musik. hehe
Citera
Medlem
Citat:
Ja jävlar!
Hobbymusiker!
Tack för tipset!

Men dra åt röven. Jag avlider. Tack.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter

En detalj om Potatisprofessorn är att han tycker barnet ska bada med honom och han hänger i princip ut sig på egen hand genom alla avslöjande bilderna på hur han bor. Men ”egen strand” var väl att ta i; jag är inte särskilt bevandrad i Helsingborg, men det ser ju ut som en hel paradgata mellan hans hus och stranden. Det var alltså där han tänkt sig att plaska runt med en trosfjortis på ett kvällsdopp.

Dessutom är han med på Google Earth. Utrustad med gräsklippare så tuktar han vad man mot bakgrund av hans yrke måste anta är rikligt bevuxen potatisblast på 29-miljoners lotten. Festligt.
Instämmer, är en väg mellan huset och stranden, stranden ligger inte ens nedanför hans hus, utan snett nedanför.
Citera
2024-06-30, 11:47
Medlem
Citat:
Ja jävlar!
Hobbymusiker!
Tack för tipset!
Han gav ett allt annat än autistiskt intryck i den videon - utbrister ”heey-oh”, skojspelar, interagerar med publiken osv.
Citera
2024-06-30, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Men dra åt röven. Jag avlider. Tack.
Haha samma här, Krille är The Man med ett sånt tips 👍👍
Citera
2024-06-30, 11:51
Medlem
Citat:
Haha samma här, Krille är The Man med ett sånt tips 👍👍
Tack..

Blev egentligen lite förvånad att ingen hittade den tidigare, före mig.
Citera
2024-06-30, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krille-th
Tack..

Blev egentligen lite förvånad att ingen hittade den tidigare, före mig.

Brukar söka runt lite men glömde googla honom. Var mer intresserad av FB denna gång då den var öppen så länge.
Citera
2024-06-30, 11:55
Medlem
Citat:
Brukar söka runt lite men glömde googla honom. Var mer intresserad av FB denna gång då den var öppen så länge.
Den hann jag inte med.
Vaknade nyss, och då hade professorn hunnit städa tydligen.
Citera
2024-06-30, 11:57
Medlem
Citat:
Filmen på youtube kom i alla fall inte fram när jag googlade honom, men jag tittade nog inte tillräckligt långt ner.
Citera
2024-06-30, 12:01
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter

Otroligt dyrt boende, hela prisbilden handlar ju om läget.
Huset är från 1800-talet och han har en tomt i storlek med ett radhus.
Pynta mångmiljoner för att ha en strand tvärs över gatan, är det verkligen värt det?
Vi snackar strand i Sverige, inte Miami...
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-06-30 kl. 12:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in