2024-07-22, 12:39
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#360 begick självmord då han fantiserat om att ta en tjej doggy med handklovar. Den som hittat något värre får upplysa mig, för jag lusläste inte. #448 skriver däremot att han gillar att titta på djursexporr, incestsex och annat wierd. Fiskaren(!) uppmanar honom därutöver att begå en olaglig handling i form av att smygfota sin sovande fru, vilket han är med på.

Tycker nog att #448 toppar nummer #360 i perversionsnivå, om jag nu inte missat något graceeande med #360. Dessutom röker han braj och har barn vilket innebär en orosanmälan ifall någon får för sig att göra en sådan. Han sitter ju i klistret.
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Intressanta iakttagelser. Får kolla loggarna på bäggedera igen, tror jag. Att det där med fotot på frun var olagligt var jag faktskt inte medveten om.
Ang. #360 så bejakar han att fiskaren påstår sig ha blivit våldtagen av sin farbror i 11-årsåldern. Inget han beklagar det minsta. Finns ingen orsak att anse att han skulle vara mindre moraliskt osund än #448. Gäddor bägge två. Däremot så fanns en liten känslighet hos 360 som inte finns hos 448. Den känsligheten kanske kan ha varit drivande ifall 360:s dödsfall är suicid pga publiceringen (det påstås att han sökte vård efter det). 360 flashar heller inga dickpicks medan 448 öser på med det. Jag får intrycket av att 448 ffa är svårt porrskadad och har ett busigare liv än 360 som var mer av en ung småstads- eller landsortsman med viss förankring i bygden. Från ett stabilt hem, gissar jag.
Senast redigerad av Redivivus 2024-07-22 kl. 12:59.
Citera
2024-07-22, 12:43
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
”Mr Hyde” registrerades som avliden 2024-07-18

Vad är känt om dödsorsaken/dödssättet?
Citera
2024-07-22, 12:53
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
#448 är ett typexempel på porrskadad. Vet inte om jag tycker att han är en så särskild farlig gädda, mest bara knäpp. Hoppas att frugan handlar rådligt.
Håller med. Jag fattar verkligen inte hur man gå igång på småbrudar som jag gissar luktar lite kiss och är allmänt fnittriga, men det 448 verkar vara en av många som Dumpen plockat fram som använder porr/sex för att döva fan vet vad. Extremt tveksam publicering. Den här liraren verkar vara väldigt rättfram med vad han är för typ online vilket borde skrämma bort ungar på direkten. Men visst, barn och kvinnor som använder sex och förnedring som självskadebeteende kan ju fara illa av den typen av sorgliga idioter.

Men att bli uthängd som pedofil inför svenska folket är förmodligen bara nåt Dumpen gör för att det gynnar deras ekonomi.
Citera
2024-07-22, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavllAdolf

Fiskaren frågar:
Har du varit med någon ung förut?
Gäddan svarar:
Jag var 14 och hon var 10

Första bilden är överkladdad,
men inte andra 🤔

Eventuellt kan det stå att hon är 16 eller 18 att döma av formen på siffrans nederdel. Detta kanske man tycker är mindre kontroversiellt, men det gör ju i sådana fall honom till ett brottsoffer.
Men mer intressant tycker jag det är att det ju finns två överkladdade rader i den där pratbubblan. Man undrar om han kanske identifierar sin sexpartner. Typ nämner att det är hans granne, skolkompis etc.

Citera
2024-07-22, 13:56
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Undrar jag med. Det händer liksom att folk dör av andra skäl typ olyckor, sjukdomar, plötsligt hjärtstopp, övertro till sin egen kapacitet att simma på djupt vatten osv
Det fetade...
Citera
2024-07-22, 13:56
Medlem
Wotans avatar
"Bandtraktorn (Napp #447) Örebro" har inget med företaget som syns på tröjan att göra, fick svar på mejl från dem och de tycker att det är tragiskt att han fått tag på deras t-shirt.
Citera
2024-07-22, 14:00
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
"Bandtraktorn (Napp #447) Örebro" har inget med företaget som syns på tröjan att göra, fick svar på mejl från dem och de tycker att det är tragiskt att han fått tag på deras t-shirt.
VEM har med bandtraktorn att göra utöver de närmast sörjande, om ens dom? Denne tomte från Tärendö.
Citera
2024-07-22, 14:12
Medlem
Citat:
Det måste ju vara bättre ju tidigare en gädda dör, alltså det mest glädjande dödsfallet hittills? Han har färre år på sig att chatta med barn på Kik, färre kalas då han kan ta fram snoppen framför systerdottern, färre mc-turer till Kalmar för att knulla tvååringar. En död gädda är en bra gädda, en död ung gädda ännu bättre.
360 hade inte skrivit något av det du nämner här, han var heller inte intresserad av 2-åringar så vad dillar du om?
360 tvekade flera gånger men då blev fiskaren ännu mer På och skrev ”du får göra vad du vill med mig” och liknande trams.
Det värsta 360 skrev var att han ville se henne i handklovar sugandes hans kuk, han skrev inget som ens kommer i närheten av vad vi sett andra gäddor skriva så det är onödigt att överdriva som du gjorde.
Ett väldigt onödigt självmord enligt min mening.

Gällande 448 så kommer det vid googling av bandnamnet fram att medlemmarna alla jobbar på det största fastighetsbolaget i Nyköping då de i fastighetsbolagets artiklar omnämns som ”vårt husband” (vilket även hörs på bandnamnet).
Citera
2024-07-22, 14:18
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
360 hade inte skrivit något av det du nämner här, han var heller inte intresserad av 2-åringar så vad dillar du om?
360 tvekade flera gånger men då blev fiskaren ännu mer På och skrev ”du får göra vad du vill med mig” och liknande trams.
Det värsta 360 skrev var att han ville se henne i handklovar sugandes hans kuk, han skrev inget som ens kommer i närheten av vad vi sett andra gäddor skriva så det är onödigt att överdriva som du gjorde.
Ett väldigt onödigt självmord enligt min mening.

Gällande 448 så kommer det vid googling av bandnamnet fram att medlemmarna alla jobbar på det största fastighetsbolaget i Nyköping då de i fastighetsbolagets artiklar omnämns som ”vårt husband” (vilket även hörs på bandnamnet).

Hur är det med läsförståelsen? Jag menade givetvis gäddor i allmänna ordalag och gav ett par exempel, nya och gamla, på vad peddona vill göra med våra barn. Men bra att han dog och bättre ju tidigare de dör.
Citera
2024-07-22, 14:21
Medlem
Wotans avatar
Citat:
VEM har med bandtraktorn att göra utöver de närmast sörjande, om ens dom? Denne tomte från Tärendö.

Han bor ju uppenbart i Örebro och han har en t-shirt med firmatryck i videon. Jag ville veta om han jobbar där och företaget behövde få infon. Alla behöver veta var det bor en pedofil och när staten inte sköter det (som i USA och UK) så får vi medborgare agera.
Citera
2024-07-22, 14:27
Citat:
Han bor ju uppenbart i Örebro och han har en t-shirt med firmatryck i videon. Jag ville veta om han jobbar där och företaget behövde få infon. Alla behöver veta var det bor en pedofil och när staten inte sköter det (som i USA och UK) så får vi medborgare agera.
Det kunde du tagit reda på innan du spred företagsnamnet här i tråden på lösa spekulationer.
Citera
2024-07-22, 14:58
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Det kunde du tagit reda på innan du spred företagsnamnet här i tråden på lösa spekulationer.

Blev nyfiken och kollade videon. Såg också företagsnamnet. Så vedervärdigt låg nivå av S&P att inte censurera företagsnamn bättre, speciellt när de inte har med saken att göra..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in