2024-07-23, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Ojdå. Ja som pappa vill man säkert att ens unge ska ha det bra oavsett vad han ställer till med, men gubben har nog inte det inflytande över samhället som krävs för att sonen ska kunna få en dräglig tillvaro. Nog klokt av honom att avstå älgjakten för att slippa hamna i vägen för ett vådaskott men jag blir förvånad om han inte tar sig själv av daga på egen hand. Han måste vara så jävla körd.

Mja han va ju ordförande i vingåkers jaktklubb, så han har ju haft tillgång till vapen.. men idioten lever än så länge.. skulla inte förvåna mig om hans mamma eller pappa är sitter på suicide watch eller nåt.. hoppas han tar livet av sig kommer han tillbaka till vingåker kommer nog han inte leva länge tror nu jag..

Hoppas folk i sälen låter honom få veta att dom inte vil ha någon pedo där i doms samhälle
Citera
2024-07-23, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det är synnerligen störda människor som slår sönder andras egendom såhär. Bara att söka upp de här pedofilerna är ett sjukt beteende och det är förstås den absolut svagaste gruppen dumskallar med det största mindervärdeskomplexet som utför dessa våldsräder mot gäddorna. I det nämnda fallet är det dessutom uppenbart att gäddan inte ligger bakom restaurangens själ och koncept, även om han backar upp det ekonomiskt. Det märkliga med dessa våldsverkare är att man ger sig på rätt mähäiga gäddor när det finns oförbätterliga typer som verkligen skulle behöva skakas samvete i. Svin som Tömmar-Janne, Snabelgäddan, Petter letar barnrumpa, Blomman, Kalmarmannen, Robinsongäddan, Pastorn i Katrineholm m.fl. verkar klara sig utan hembesök.

Har du möjlighet till att bidra med några fler ledtrådar avseende identiteten hos #490? Tack på förhand!
Citera
2024-07-23, 21:09
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Har du möjlighet till att bidra med några fler ledtrådar avseende identiteten hos #490? Tack på förhand!
Oklart vem du menar då #450 är högsta numret hittills.
Citera
2024-07-23, 21:26
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Jag är förvirrad nu!
Han chefen för köpcentrum, #446, i nån kommun är väl en av de två som nyligen plockat ner skylten, men vem är den andre som ETC avser?

#360, 26-åring i Kalmar.
Citera
2024-07-23, 21:28
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Från FT:

Någon som vet vem denna är? De tog livet av sig förra veckan, och han gjorde det fyra dagar efter publicering så det måste ha varit någon som publicerades mellan den 11:e och den 18:e juli. Någon i 60-års åldern så borde inte vara så svårt att hitta.

Kan det vara Janne #444 som publicerades den 14:e? Han är 69 år.

Nej, #446 Minidildomannen. Fd köpcenterchef i Jkpg som skickade riktig barnporr, berättade om en liten flicka han haft sex med, blev häktad av Polis innan konfrontation och begick självmord när han kom ut.
Citera
2024-07-23, 21:29
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
#360, 26-åring i Kalmar.
https://dumpen.se/2024/01/31/mr-hyde-napp-351-kalmar/

Han skrev 25 i chatten men den verkliga åldern var 29 år, som han precis hann fylla 15 juli. Registrerad avliden 18 juli.
Senast redigerad av KanotklubbenKermit 2024-07-23 kl. 21:33.
Citera
2024-07-23, 21:44
Nyhetsnotis med intervju med Sara angående gädda #446 Jönköping.

https://sverigesradio.se/artikel/eft...-svarar-dumpen

https://sverigesradio.se/artikel/hor...on-fran-dumpen
Senast redigerad av KanotklubbenKermit 2024-07-23 kl. 21:47.
Citera
2024-07-23, 21:47
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordstranda
GÄDDA #442 BEFINNER SIG I FAMILJENS STUGA I SÄLEN!

Han har flydd från vingåker, lämnat in den snor gröna bilen tillbaka till möller bil..

Men som sagt om någon här är därifrån, ni har nyss fått en ny person i eran samhälle.. en pedo...

Icke förvånande. Vem var det som kom med denna info?
Citera
2024-07-23, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Det är FORTFARANDE gubbjävelns resturang!! Käppkinesen till fruga jobbar ju bara där och kanske vill ge sken av att det är hennes lokal men de facto är det peddot som står som ägare på skiten.

Det krävs en riktigt empatiskt störd människa som vill förstöra för andra — i det här fallet frugan.

Sök hjälp.
Citera
2024-07-23, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Oklart vem du menar då #450 är högsta numret hittills.

Haha skrev fel, menade #450. Mannen som påstod sig vara en 42-årig arbetsledare inom byggbranschen. Andreas i förnamn. Ingen som vill bidra med en mer ingående beskrivning om vem han är?
Senast redigerad av anwe8 2024-07-23 kl. 22:52.
Citera
2024-07-23, 22:53
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordstranda
Är körd för pappa o hans företag med, särskilt när stolpskott sitter i familjens stuga i sälen, o pappa har sagt att han är fortfarande hans son o ska ha ett bra liv🤮

Det är snyggt gjort av pappan. Han fördömer säkert handlingen, men förskjuter inte sonen för det. Som förälder älskar man sina barn villkorslöst. Hur du tänker när du kräks åt det, har jag ingen aning. Men du kanske inte har egna barn att relatera till.
Citera
2024-07-23, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Ojdå. Ja som pappa vill man säkert att ens unge ska ha det bra oavsett vad han ställer till med, men gubben har nog inte det inflytande över samhället som krävs för att sonen ska kunna få en dräglig tillvaro. Nog klokt av honom att avstå älgjakten för att slippa hamna i vägen för ett vådaskott men jag blir förvånad om han inte tar sig själv av daga på egen hand. Han måste vara så jävla körd.
Men en sak utan att majoriteten här blir förbannad på mig. Det som du beskriver! Är det här ett rättssamhälle? Att tvingas fly från Vingåker, att hela Vingåker är en Mobb! Vill vi att Sverige ska vara såhär. Jag gillar inte heller gäddor. Men att lämna materialet till polisen istället. Vilka är nästa grupp som ska få den här behandling. Nej det som sker med Dumpen nu är en Jakt och Mobb. Ni själva i tråden älskar Jakten och att kontakta arbetsgivare och fruar, häftigt med självmord va. Att trakassera anhöriga. Nej nu är det färdigt skrivet i denna tråden. Tack för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in