Jah har en relativt ny och dyr Lenovo bärbar dator. Fastigheten har nyligen gjort om gällande internet och teve, nu är det visst "nytt fiber" eller vad det hette. Jag kör Telenor sedan länge.
Problemet jag upptäckt veckorna efter all installation i lägenheten är att ljudet i var Spotify-låt hackar och laggar, oerhört irriterande. Vad kan detta bero på? Är Spotify överbelastade? Är det min dator som behöver en uppsträckning.
Kan du streama felfritt från andra tjänster som Youtube, Soundcloud osv?
Vad får du för resultat när du kör speedtest?
Ja, jag kan stream från både Cmore, Youtube, och liknande. Upplever endast problemet med Spotift. Det liksom klickar och knacka och klickljud och drar ihop musiken. Skitstörigt ju? Ingen annan som varit i samma sitts?
Ja, jag kan stream från både Cmore, Youtube, och liknande. Upplever endast problemet med Spotift. Det liksom klickar och knacka och klickljud och drar ihop musiken. Skitstörigt ju? Ingen annan som varit i samma sitts?
Jag använder inte Spotify (eftersom det är skit).
Men streamar du via webbläsare eller har du laddat ner någon app? Har du provat i olika webbläsare? Har du provat:
Jag har laddat mer appem på datorn. Det har fungerat klockrent i typ 10 år. Fattar inget just nu. Jag har provat med både GoogleChrome och Firefox - sameshit där tyvärr.
Jag har laddat mer appem på datorn. Det har fungerat klockrent i typ 10 år. Fattar inget just nu. Jag har provat med både GoogleChrome och Firefox - sameshit där tyvärr.
Aj aj ...Körde du speedtest? Vad säger det resultatet?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!