2024-07-24, 20:18
Medlem
Flera länkar till bo och privat info, men inte en länk till den här Emma (mördaren?).
Citera
2024-07-24, 20:19
Medlem
Hade tjejen varit blond hade hela landet varit involverad vid det här laget.
Citera
2024-07-24, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easylover
Hmm. Nu kanske jag är helt ute och cyklar, men på detta tiktok-kontot syns förmodade BO när hon sitter på en säng med en TV med någon form av glasskydd över? Är det HVB eller SIS-praxis? Det skriker i alla fall inte oproblematisk flicka på väg till sitt första pyjamasparty.

https://vm.tiktok.com/ZGeWJrKUe/

SiS 100%
Citera
2024-07-24, 20:29
Medlem
vonDys avatar
Både BO och Gm har varit placerade på HVB, därefter SIS-hem?
BO, har tydligen sedan, bott hos sin mamma sedan början av juni?

( Utefter det som mamman lagt ut på sociala konton, tycks hon vara en väldigt ” trasig” person. Inte vuxen.)

Om mgm har framkommit mindre.
Citera
2024-07-24, 20:31
Avstängd
svensson1970s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyGW
Mammans födelsedag stämmer överens med Anna Sjöb*rg i Tollarp.

* = e

Finns några bilder på mördaren och den döde? om så fallet vänlige posta här

vem är ANNA förresten ?
Citera
2024-07-24, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JunkerWoland
OBS FÖR ER MED AUTISM:
När folk har sagt pyjamasparty är dom ironiska.

Jag tror att BOs liv är så långt ifrån eran verklighet och barndom, att det skulle behövas en hel föreläsning för att ni ens skulle förstå vad som försiggår i en sådan fjortonårings huvud.

Ge er iväg ifrån tråden nu med era funktionsvarierade frågor, se så!

Snälla kan du utveckla? Jag är äldre och fattar ingenting av vad ungdomarna sysslar med
Citera
2024-07-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Finns några bilder på mördaren och den döde? om så fallet vänlige posta här

vem är ANNA förresten ?

Anna är mamma åt Emilia.
Citera
2024-07-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoldemortZelenskyj
Appen heter Douyin i Kina och är inte "förbjuden". Det är naturligtvis inte heller Kina som lägger upp saker‚ vare sig på Douyin eller Tiktok, utan användarna. Att användarna på Tiktok lägger upp annat än användarna på Douyin är knappast Kinas fel, utan har samma orsak som att du postar paranoida idiotier på Flashback: ett uppfuckat samhälle.

Att den hade annat namn i Kina visste jag inte. Däremot så vet jag att det andra du säger inte stämmer. Kina har reglerat vilken typ av innehåll som visas på appen i Kina, och troligtvis gäller det också andra sociala medier. Verktyget för att reglera innehåll är nationellt anpassade algoritmer.

Det är en helt medveten strategi, där syftet (om man lyssnar till vad sakkunniga hävdat i olika nyhetsreportage) är att undvika det destruktiva som sociala medier medför. Algoritmerna begränsat idioti och premierar utbildande innehåll.

I västvärlden har vi en motsatt trend, och det är väl rimligt att rent av misstänka att även det är en medveten strategi. Fördumma väst, förkovra öst.
Citera
2024-07-24, 20:43
Medlem
Barn ska inte ha barn och barn ska inte döda barn. 2 bra deviser som funkat fram till för ca 20 år sen i Sverige.
Citera
2024-07-24, 20:43
Medlem
Acta-Non-Verba7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loppilopp
SiS 100%

Det har framkommit för längesedan.
Citera
2024-07-24, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eess0909
Det sägs att dem bråkade över en kille, inget som är 100 bekräftat men den ena tog den andras kille men som sagt ingen säker källa bara vad jag har hört :/

Vad heter denna Malak i efternamn?
Citera
2024-07-24, 20:46
Medlem
Sitting Knulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acta-Non-Verba7
Någon som har efternamn på mgm?

Har redan förnamn i tråden.
betyder mgm medgärningsman?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera