Citat:
Ursprungligen postat av
Musta-Pekka
Eller hur, hon verkar ju helt störd och det är ju synd om denna människa, dum i huvet och pundare. Men såna ska ju inte ha barn, ta tillbaka tvångssteriliseringen nu...
Jag är trött på att betala för alla dessa mongon som bara ynglar av sig en masse mongoungar, det tar ju aldrig slut.
Det var också mina tankar när jag såg intevjun med mamman, detta är ingen normal reaktion, var hon drogad? Jag har också tänkt alltmer som du gör ju äldre jag blivit och insett att vissa släkter faktiskt inte bör ” yngla av sig” just pga det sociala arvet med droger o destruktivt miserabla liv både för dem själva o för dem de träffar/ involverar i sina liv. Som ung tyckte jag att tvångssteriliseringarna ( som var aktuella att diskutera då) var förfärliga, men nu inser jag att de kanske trots allt förhindrade nya generationer av dysfunktionella familjer.
Visst, de finns några få undantag som kunnat bryta det sociala arvet, men flertalet klarar inte det utan generationerna fortsätter med droger, alkohol, misshandel, allmän stökighet o småkriminalitet. Ingen tillgång vare sig för andra eller samhället utan bara ställer till fanskap o stök gång på gång. Dessa familjer ( här använder jag ordet familj väldigt löst då de ofta byter partner o har barn med flera olika människor huller om buller) brukar dessutom inte ha problem att få barn vilket spär på problemet. Att denna flicka växt uppninså kaosartade förhållanden är bedrövligt o hennes hemska öde hade kunnat förhindras!