Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-24, 15:02
Medlem
perry2s avatar
Varfr slppte Boston L Ullmark med 5 millar i Ln fdd93 , och tog in Korpisalo frn Ottawa 4 Millar fdd 94 och smre stat n Linus?
Swayman verkar ej vilja skriva p????
Citera
2024-07-24, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokacola
Dom knns jkligt hungriga. Och de har kapaciteten

Sen kanske de blir 4-0 i matcher men de tog sig d tminstone hela vgen till finalen

Trodde Carolina skulle g till final frra ssongen men jag fr vl sga dom igen d infr kommande ssong

Tycker de hade mycket oflyt mot Rangers

De har ju alla komponenter i laget fr att vinna. Dessutom spelar de en trevlig hockey

Fast ingen skulle bli gladare n jag om Oilers vann
Citera
2024-07-24, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Trodde Carolina skulle g till final frra ssongen men jag fr vl sga dom igen d infr kommande ssong

Tycker de hade mycket oflyt mot Rangers

De har ju alla komponenter i laget fr att vinna. Dessutom spelar de en trevlig hockey

Fast ingen skulle bli gladare n jag om Oilers vann

Tycker hurricanes r dr och nosar varje r.. r ngot med mentaliteten att de inte rcker hela biten..

Oilers frmodar jag lr gra likt Florida, torskar en final fr att sedan vinna en.. Nashville har ngat igng sedan de var i final senast s de r dags fr dom igen..
Citera
2024-07-24, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Varfr slppte Boston L Ullmark med 5 millar i Ln fdd93 , och tog in Korpisalo frn Ottawa 4 Millar fdd 94 och smre stat n Linus?
Swayman verkar ej vilja skriva p????

Kanske Sway blev trotsig nu efter de att Boston slppte hans brorsa och inte vill spela fr de lngre

Dom tog vl in en billigare mlvakt helt enkelt fr att kunna ge ett genersare kontrakt till den med frsta spaden. Frmodligen begrde Linus mer, samtidigt som Sway ocks spelat upp sig tillrckligt fr ett strre lnekuvert, s de insg att de ej skulle funka med bda tv..
Citera
2024-07-26, 18:59
Medlem
james bs avatar
Nu r Laine klar med NHL programmet.
1. Sknt att han r redo igen.
2. F se nu vad som hnder. Allt pekar p trade. Men vart?
Hoppet finns att Ducks GM r med i budgivningen dr.
Citera
2024-07-26, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av james b
Nu r Laine klar med NHL programmet.
1. Sknt att han r redo igen.
2. F se nu vad som hnder. Allt pekar p trade. Men vart?
Hoppet finns att Ducks GM r med i budgivningen dr.
Kan han passa med Ziba i Rangers eller r jag ute och yrar med LW eller HW nu?
Citera
2024-07-26, 20:51
Medlem
james bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Dlig koll p vad Rangers behver, men det lr nog brja hnda saker nu. S lnge han varit inne i programmet s har ingen ftt prata med honom. Men det har varit rykten om en jkla massa klubbar som vill ha han. Ducks r ett rykte som florerat, men har skert sett 6-7 andra klubbar nmnas. S hoppas p Ducks. Vi r i desperat behov av en rw av hgre klass. Och dessa finns det inte s mnga kvar p marknaden. Vi fr se, men mnga vill nog ha han I sitt lag.
Citera
2024-07-27, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Ja nog skulle han passa, men risk fr dragkamp och dliga avtal. Rangers behver ju strre spelare med lite Grit och de lr vl lgga allt p ett kort nu nr de har 1-2 rs chans nu p bucklan innan folk blir avdankade.
Citera
2024-07-28, 20:06
Medlem
james bs avatar
Alex Nylander fick inte NHL kontrakt. AHL och Toronto Marlies vntar nu.
Jag trodde nog ngot lag skulle testa han, men tydligen inte. Chansen finns ju frsts nu att f ett tv vgs med Toronto.
Citera
2024-07-28, 21:21
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av james b
Alex Nylander fick inte NHL kontrakt. AHL och Toronto Marlies vntar nu.
Jag trodde nog ngot lag skulle testa han, men tydligen inte. Chansen finns ju frsts nu att f ett tv vgs med Toronto.
Skumt nd, han gjorde det vl bra i slutet av ssongen tycker jag.
15p p 23 matcher (i Columbus) r inte dligt. Jag hade gett han fortsatt frtroende om jag var GM i Columbus.

Fr vi se honom i en kedja med brorsan snart kanske?
Citera
2024-07-30, 04:49
Medlem
james bs avatar
Dr rk Nartin Necas frn en ev trade. Carolina behll honom och signade ett tv rskontrakt p 6,5 mille per r. Inte frvnande egentligen att de behll honom d de tappat mnga tunga namn.
Citera
2024-07-30, 07:18
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Skumt nd, han gjorde det vl bra i slutet av ssongen tycker jag.
15p p 23 matcher (i Columbus) r inte dligt. Jag hade gett han fortsatt frtroende om jag var GM i Columbus.

Fr vi se honom i en kedja med brorsan snart kanske?

Var det inte problem med honom i Rangers fr ngra r sedan? Eller kommer jag ihg fel? Tnkte att han inte fr kontrakt d han inte funkar i gruppen eller med coacherna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in