2024-07-31, 08:29
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
Var inte det jag reagerade på. Utan varför någon annan skall bestämma vad andra klarar se eller inte.
Jag fattar det. Min point var att det kanske inte var av omtanke till oss andra som hen inte ville dela filmen , utan av oro för att det kanske är kriminellt att dela den. Att anledningen till att inte dela filmen var en annan än det som sägs.
Citera
2024-07-31, 08:32
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
R påstod att hon inte hade några aggressions problem, kiss my ass!
Hon satt på E och matade slag medan M filmade.
Turades om att filma varandra när dom slog, skrek åt & skar i E.
Ni som frågar efter film eller efter länk till film, sluta.
Klippen är ingenting ni ska se och kommer senare påverka er mer än ni inser.
(Är gammal hårdhudad sett och upplevt värre i verkligheten, så tål se dom)
Men Fyy helvete så äckliga filmklipp dom la ut efteråt, skrattade och berättade.
Utan att bry sig, om E var död eller fortfarande levde.

DOM VARKEN VISSTE ELLER BRYDDE SIG!
Så filmen var exklusivt avsedd för dig eftersom du är överlägset mer "hårdhudad" ?
Senast redigerad av Taggad 2024-07-31 kl. 08:50.
Citera
2024-07-31, 08:41
Medlem
Har denna M*j* skrivit ngt mera, om inte är hon troligen inplockad
Citera
2024-07-31, 08:55
Medlem
Om någon har filmen får ni gärna skicka den. Vet inte om jag vill se den i nuläget… men skick gärna om någon har den.
Citera
2024-07-31, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane

Eller vågar hon inte mer? Hade det inte framkommit om fler var inplockade?
Citera
2024-07-31, 08:59
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
M*y* vill inte gråta på tiktok inför folk, och att det är klart att hon är ledsen, men hon vill inte sitta och leka offer.

Sedan vet jag inte om det är en freudiansk felsägning att hon säger vidare att hon inte vill leka ledsen. I bakgrunden i slutet på det klippet hörs en mansröst ”du måste …” (klippet bryts)

Ja som jag skrev, jag tror att hon har en större roll i det hela.

Jag har funderat mycket på hennes inblandning (du kan se mina gamla kommentarer).

Skrev bl.a detta häromdagen:

Även om det nu vara 13 och 15-åringen som var fysiskt på plats och mördade Emili@, så verkar det utifrån M*y*s TT videor att de hade kontakt med de andra i gruppchatten både innan och under tiden som de mördade henne.

Jag tror inte man ska underskatta hur barn kan "hetsa varandra".

En sak som jag fortfarande är osäker på, vet man 100% att MGM1 är den som blev kallad hora? För någonstans så läste jag att de två gärningsmännen tog en tredje persons parti - person X som blev kallad hora- och från det så eskalerade sakerna till vad de blev.

Är det någon som vet 100%?

M*y* sa i någon video att hon och BO hade bråkat/slagits men samtidigt så var hon snabb med att säga att de var vänner.. Jo men visst.

Jag kan vara helt fel på det, men jag tror M*y* är den som blev kallad hora, och att 13-åringen gick till försvar med andra- och sen spårade det ut.

Om det skickades videor i gruppchatten till den andra så verkar det som "alla var med på det" om någon Inte skulle ha varit det då tänker man att den kanske skulle sagt till någon vuxen om vad som pågick.

Men men, det är mina spekulationer.

M*y* verkar sitta med lite för mycket inside info än bara någon random "så kallad vän" till tjejerna.
Sen med det sagt så tror jag att mycket av det hon säger i sina TT's är ett spel för galleriet med.

*- a
Citera
2024-07-31, 09:07
Medlem
Master63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex

Jag har funderat mycket på hennes inblandning (du kan se mina gamla kommentarer).

Även om det nu vara 13 och 15-åringen som var fysiskt på plats och mördade Emili@, så verkar det utifrån M*y*s TT videor att de hade kontakt med de andra i gruppchatten både innan och under tiden som de mördade henne.

En sak som jag fortfarande är osäker på, vet man 100% att MGM1 är den som blev kallad hora? För någonstans så läste jag att de två gärningsmännen tog en tredje persons parti - person X som blev kallad hora- och från det så eskalerade sakerna till vad de blev.

M*y* sa i någon video att hon och BO hade bråkat/slagits men samtidigt så var hon snabb med att säga att de var vänner.. Jo men visst.

Jag kan vara helt fel på det, men jag tror M*y* är den som blev kallad hora, och att 13-åringen gick till försvar med andra- och sen spårade det ut.

Om det skickades videor i gruppchatten till den andra så verkar det som "alla var med på det" om någon Inte skulle ha varit det då tänker man att den kanske skulle sagt till någon vuxen om vad som pågick.

M*y* verkar sitta med lite för mycket inside info än bara någon random "så kallad vän" till tjejerna.
Sen med det sagt så tror jag att mycket av det hon säger i sina TT's är ett spel för galleriet med.

*- a
Kan det vara så att den här M*j* är anstiftaren ?
En anstiftare är den som förmår en annan person att begå ett brott. Anstiftaren kan dömas till lika strängt straff som gärnings personen.
*=a
Citera
2024-07-31, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane

Hon har inte skrivit sedan i förrgår.
Citera
2024-07-31, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex

*- a

Håller med fullt ut, denna M*j* är på ngt sått inblandad och som du skriver inte helt osannolikt den som kallades hora
Citera
2024-07-31, 09:11
Medlem
"Vännerna från Sis-hemmet nu misstänkta för att ha mördat henne".
Med sådana vänner, vem behöver fiender ?
Citera
2024-07-31, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Man behöver inte sakna empati och medkänsla bara för att man är skadad och trasig! Det är något annat som är fel med dem. Födda onda! Sitter i generna kanske eller så har mamman drogat när hon var gravid. Antagligen är föräldrarna lika känslokalla!

Jo ärftligheten är ganska hög om så är fallet. Man har begärt en P7 utvärdering på 15-åringen så den kan leda till en större utredning.

För alla inblandade skull hoppas jag att även 13-åringen får genomgå en psykiatrisk utredning.

Oavsett är det barn med mycket speciella behov som har höga krav på miljön om de ska lyckas återanpassas till någon form av ”normalitet” i samhället.

Som tur är, mitt i allt elände, utvecklas hjärnan tills man är ca 25 år.
Senast redigerad av viperstyle 2024-07-31 kl. 09:17.
Citera
2024-07-31, 09:23
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master63
Kan det vara så att den här M*j* är anstiftaren ?
En anstiftare är den som förmår en annan person att begå ett brott. Anstiftaren kan dömas till lika strängt straff som gärnings personen.
*=a

Det är det jag har trott sen förra veckan efter jag såg hennes TT's

Jag har frågat i tråden flera gånger om info om henne men inte fått svar.
T.ex om någon vet om det är henne BO kallade hora.
Hon sa själv i någon TT att hon och BO bråkat flera gånger.

Jag vet inte om jag har fel, men jag tror att de alla satt tillsammans i H*ssleh*lm - om någon vet får de gärna bekräfta eller rätta mig.

* -ä
* - o
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in