2024-07-31, 09:27
Medlem
Master63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Det är det jag har trott sen förra veckan efter jag såg hennes TT's

Jag har frågat i tråden flera gånger om info om henne men inte fått svar.
T.ex om någon vet om det är henne BO kallade hora.
Hon sa själv i någon TT att hon och BO bråkat flera gånger.

Jag vet inte om jag har fel, men jag tror att de alla satt tillsammans i H*ssleh*lm - om någon vet får de gärna bekräfta eller rätta mig.

* -ä
* - o
Ja, håller med . Verkar vara svårt att få fram info om henne.
Citera
2024-07-31, 09:27
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Ja, Aftonbladet och SVT lämnar lite olika uppgifter om huruvida det är ytterligare en tonåring eller en vuxen som misstänks för skyddande av brottsling. Kan det möjligen vara så att den vuxne är en tonåring, alltså en arton- eller nittonåring. I så fall stämmer ju både utsagorna. Annars är ju en av källorna felaktig.

Dn:
”Det finns i dagsläget tre misstänkta i fallet. En flicka som är under 15 år och en 15-årig flicka är misstänkta för inblandning i mordet. En person över 18 år misstänks för grovt skyddande av brottsling.”
Citera
2024-07-31, 09:38
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Dom var där inne i tågvagnen inte någon annanstans.
Dom överföll henne först och tejpade händer, fötter & mun.
Dom misshandlade henne båda två, skrek hennes namn & hora.
Dom sprang inte i panik och kastade inte ifrån sig något.
Dom plockade av E allt hon hade på sig & hennes bag.
Dom plockade med sig & dumpade bagen på hemvägen.
Dom lät henne ligga kvar som ett bylte utan att bry sig.

R påstod att hon inte hade några aggressions problem, kiss my ass!
Hon satt på E och matade slag medan M filmade.
Turades om att filma varandra när dom slog, skrek åt & skar i E.
Ni som frågar efter film eller efter länk till film, sluta.
Klippen är ingenting ni ska se och kommer senare påverka er mer än ni inser.
(Är gammal hårdhudad sett och upplevt värre i verkligheten, så tål se dom)
Men Fyy helvete så äckliga filmklipp dom la ut efteråt, skrattade och berättade.
Utan att bry sig, om E var död eller fortfarande levde.

DOM VARKEN VISSTE ELLER BRYDDE SIG!

Ofattbart!

Man kan förstå att 15- åringen blivit häktad med fulla restriktioner ( var det väl) och att man satt nytt häktning en månad i första vändan, vilket inte är vanligt för då unga misstänkta.

Nej, titta på en sådan film vill jag inte. Det förstör något inom en, tror jag.

Stackars, stackars flicka. Vilken tortyr! Vilken skräck hon måst känt! Och stackars hennes nära.
Citera
2024-07-31, 09:40
Medlem
Citat:
Ja som jag skrev, jag tror att hon har en större roll i det hela.

Jag har funderat mycket på hennes inblandning (du kan se mina gamla kommentarer).

Skrev bl.a detta häromdagen:

Även om det nu vara 13 och 15-åringen som var fysiskt på plats och mördade Emili@, så verkar det utifrån M*y*s TT videor att de hade kontakt med de andra i gruppchatten både innan och under tiden som de mördade henne.

Jag tror inte man ska underskatta hur barn kan "hetsa varandra".

En sak som jag fortfarande är osäker på, vet man 100% att MGM1 är den som blev kallad hora? För någonstans så läste jag att de två gärningsmännen tog en tredje persons parti - person X som blev kallad hora- och från det så eskalerade sakerna till vad de blev.

Är det någon som vet 100%?

M*y* sa i någon video att hon och BO hade bråkat/slagits men samtidigt så var hon snabb med att säga att de var vänner.. Jo men visst.

Jag kan vara helt fel på det, men jag tror M*y* är den som blev kallad hora, och att 13-åringen gick till försvar med andra- och sen spårade det ut.

Om det skickades videor i gruppchatten till den andra så verkar det som "alla var med på det" om någon Inte skulle ha varit det då tänker man att den kanske skulle sagt till någon vuxen om vad som pågick.

Men men, det är mina spekulationer.

M*y* verkar sitta med lite för mycket inside info än bara någon random "så kallad vän" till tjejerna.
Sen med det sagt så tror jag att mycket av det hon säger i sina TT's är ett spel för galleriet med.

*- a
Bra spekulerat!
Vet inte om M*y* är den som kallats för hora men har ivf inte sett det trovärdigt beläggas någonstans att 13åringen (heller) skulle vara den som kallats detta. Det är naturligtvis inte omöjligt men tror det bara är något av en "trådsanning". Utifrån vad som skrivits har jag snarare utgått från att den som kallats hora är någon annan än 13åringen resp 15åringen.

Förstått det som att person som ev blivit kallad för hora varit placerad på något av de SiS som de två MGM och BO vistats vid och på så vis känner flera av de inblandade. Det kan stämma för M*y* men det som TILLSYNES talar emot detta är ev att M*y* (enlig sina TicTocs) inte verkar gilla 15åringen. Vilket naturligtvis kan vara fejk eller spel för gallerierna. Det kan också stämma men att det inte var ömsesidigt/något som 15åringen var medveten om. I den här världen är förvisso lojalitet kanske inte ens en parameter man ska försöka förstå. Om BO haft en beef med M*y* och 13åringen kan isf 15åringen fungerat som goare. Vem var det som goade BO, blev osäker? Slutligen verkar ju både 13åringen och 15åringen varit extremt sadistiskt engagerade i förnedringsmisshandeln så djupt tragiskt att någon av dessa kunnat misstas som en vän till BO.

Det som talar för att M*y* skulle vara den som blivit kallad hora är att hon bevisligen kände till att förnedringsmisshandeln skulle ske och var med på tråden live. Men det kan absolut var någon annan och det är väl inte känt hur många (eller vilka) som var med i denna?
Senast redigerad av 163-127-123-aka-1 2024-07-31 kl. 09:51.
Citera
2024-07-31, 09:47
Medlem
Citat:

Jag vet inte om jag har fel, men jag tror att de alla satt tillsammans i H*ssleh*lm - om någon vet får de gärna bekräfta eller rätta mig.

* -ä
* - o
Du har rätt.
Citera
2024-07-31, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Ursprungligen postat av Sir89
Silvi* K*rb*j*

*=a

Rättar mig, de finns på Facebook också. Men inte i folkbokföringen. Silvia med annat efternamn.

Silvi* P*vlov

*=a

Har bott på en massa olika adresser de senaste åren. Bosatt i Landskrona just nu.
Citera
2024-07-31, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 163-127-123-aka-1
Det som talar för att M*y* skulle vara den som blivit kallad hora är att hon bevisligen kände till att förnedringsmisshandeln skulle ske och var med på tråden live. Men det kan absolut var någon annan och det är väl inte känt hur många (eller vilka) som var med i denna?
Polisen borde ju i så fall känt till M*y*s inblandning/roll tidigt då en eller båda MGM verkar ha berättat om bakgrunden till bråket vid förhören. Utöver analysen av det digitala bevismaterialet från liven och vilka som var med vid denna...
Citera
2024-07-31, 09:59
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vevaro
Du har rätt.

Rätt i att de bott tillsammans, att det var henne BO kallade hora eller både och?
Citera
2024-07-31, 10:01
Medlem
Svennis7254s avatar
Kent Persson hos polisen kommenterade nyss i Ekot om filmen som spridits
Citera
2024-07-31, 10:02
Medlem
Citat:

* -ä
* - o
Ja de alla satt där tillsammans.
Citera
2024-07-31, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La261
Silvi* P*vlov

*=a

Har bott på en massa olika adresser de senaste åren. Bosatt i Landskrona just nu.

Ja det är Raf mamma
Citera
2024-07-31, 10:03
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vevaro
Jag menar bo plus 2 mgm. Är jag inte helt felinformerad så har Maja på TikTok också bott med dom.
Vad finns det för belägg att denna TT M*aja är inblandad?
Hon pratar som en Rinkeby WT. Spelar Orten N*word musik.

Verkar påverkad av tabletter. Är ens alla hästar hemma?
Rider hon inte bara på vågen och behöver uppmärksamhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in